Ship: Todokami +( Bakukami?)
Zazdrosny Todoroki
Zazdrosny Bakugo
No quirk au
Top: Todoroki
Bottom: KaminariTodorki: Kapitan samolotu (główny pilot)
Bakugo: Pilot 2
Denki: NOWA stewardessa ( w dupie mam czy mogą być męskie stewardesy czy nie)
Momo: główną Stewardessa
Mina+ Ururaka: Stewardessy (zwykle normalne)
Deku: szef lini lotniczych ( Noyair plain)
Kirishima: wice szef⚠️będzie sex⚠️
:3---------------_____________----------------
Todoroki pov
Kolejny dzień pracy w zajebistych liniach lotniczych Noyair plain.
Normalnie jak zwykle szedłbym z uśmiechem na ustach, wiedząc że znów będę mógł podrywać sexowne laski i uroczych mężczyzn.
Ale tego dnia miałem zjebany humor...
Gdy dowiedziałem się o nowej stewardessie poczułem niesamowity gniew.
Nienawidzę świeżynek...
Psują mi mój idealny zespół, swoimi wpadkami, trzeba je kurwa wszystkiego uczyć bo same sobie nie poradzą.
Fakt że te dupki z szefostwa musieli mi wpierdolić do zespołu nową osobę, niesamowicie mnie wkurwiał.
Wyszedłem z swojego apartamentu, idąc powolnym krokiem do lotniska.Ugh! Cudownie! Jeszcze dziś będę musiał się użerać z tą nową!
Pomyślałem czując jak nowa osoba zepsuje mój idealny i profesjonalny zespół swoją niekompetencją.
Po kilkunastu minutach dostrzegłem ogromną metalową maszynę, którą nie jedno krotnie leciałem.
Wziąłem głęboki oddech wiedząc, że cała załoga wraz z świeżynką są już na pokładzie.Zacząłem powoli wchodzić po metalowych schodach, gdy dotarłem na szczyt wszedłem przez otwarte drzwi.
- Witaj Kapitanie!- zobaczyłem uśmiechniętą Minę, która w teatralny sposób zasalutowała w moją stronę.
- Witaj Mina.... gdzie jest Momo i ta NOWA- ostatnie słowo wręcz wysyczałem.
- Umm Momo oprowadza go po pokładzie, chyba są w dziale kuchennym... I BŁAGAM CIĘ NIE BĄDŹ DLA NIEGO ZA OSTRY.- powiedziała Mina patrząc na mnie błagalnie.
Huh? on? Naprawdę nowa stewardessa jest facet?
- Nic nie obiecuję.- powiedziałem wrednie się uśmiechając, odwracając się w stronę by dojść do podanego przez dziewczynę pomieszczenia.
Wszedłem do kuchni, patrząc na wysoką ciemnowłosą dziewczynę, śmiała się tłumacząc coś osobie stojącej naprzeciwko niej, jednak nie mogłem dostrzec jak wygląda, gdyż dziewczyna zasłaniała go całego.
Jest raczej malutki skoro go nie widać.
Prychnąłem w własnych myślach.
Po chwili Momo obróciła się, uśmiechając się do mnie promieniście.
- O kapitanie! W końcu dotarłeś! Proszę poznaj nowego członka załogi, Denkiego Kaminari!- powiedziała jak zwykle entuzjastycznie, odsuwając się w bok, tym samym pozwalając mi spojrzeć na chłopaka.
CZYTASZ
Kami oneshoty (Kami Bottom)
FantasiaTytuł mówi wszystko pisze pd nowa haha. Ale nie zawsze będą tylko gejowe shipy *-* ALE W WIĘKSZOŚCI