Niegrzeczny chłopiec- SMUT BAKUKAMI

365 9 6
                                    

Ship: bakukamiNormalne AU+ Ukończenie UA Tw: sex + rzeczy za które mogłabym pójść siedzieć *-*Top: bakugo Bottom: KaminariDenki jest z Katsukim od 2 klasy liceum, blondyn z błyskawicą postanowił zrezygnować z bohaterstwa i pracować w korporacji ja...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ship: bakukami
Normalne AU
+ Ukończenie UA
Tw: sex + rzeczy za które mogłabym pójść siedzieć *-*
Top: bakugo
Bottom: Kaminari
Denki jest z Katsukim od 2 klasy liceum, blondyn z błyskawicą postanowił zrezygnować z bohaterstwa i pracować w korporacji jako księgowy.
(Ps. Jak ktoś z mojej rodziny się dowie co odpierdalam to ucieknę z tego miasta i zmienię imię i nazwisko)
Kocham ten ship plz :>
----------__________________----------


Dochodziła godzina 22.00. Denki Kaminari-Katsuki kończył papierkową robotę, czuł euforię na myśl, że zaraz zobaczy swojego męża.
Od długiego czasu nie mieli czasu na bliskość, a tamtego feralnego dnia Denki zaczynał kilkudniowy urlop. Sama myśl o tym ile przeżyje chwil z swoim mężem, sprawiała że rośnie w młodszym podniecenie.
Denki podpisał ostatnie papiery, następnie odłożył je na kupkę kartek, ciesząc się że nareszcie skończył robotę, wstał od swojego biurka, zamknął wszystkie szafki na klucz następnie zabrał kurtkę i wyszedł z niewielkiego pomieszczenia.
Prawie nikt nie zostawał w biurowcu o takiej porze, dlatego Denki nie miał zbyt wielkiego problemu by pożegnać się z pozostałymi pracownikami, a były to sprzątaczki, które pracowały o takich godzinach aby zapewnić czystość na następny dzień.

Gdy Denki wrócił do domu, zastał swojego męża, który przeglądał coś na telefonie,a w tle leciały wiadomości puszczone z telewizora.
- Dobry wieczór kochanie~- powiedział Denki czując narastające podniecenie.
- Wróciła moja kruszynka.- uśmiechnął się Bakugo, podchodząc do swojego partnera i całując go w czubek jego noska.
- Stęskniłem się~- Jęknął Denki opadając w ramionach swojego ukochanego.
- Ja też~- odrzekł Bakugo czując w powietrzu narastającą atmosferę.

Denki złapał za koszulkę Bakugo, lekko go przyciągając do siebie.
- Bylem niegrzecznym chłopcem Katsuki~ czekam aż mnie ukażesz~- Powiedział seksownie młodszy, przygryzając wargę.
Bakugo wiedział co jego partner próbuje zrobić, lubili takie zabawy, a zwłaszcza kochał to Katsuki, który z radością dominował mniejszego, karząc go za byle powód. Kochał gdy jego ukochany drżał pod nim błagając go o wypieprzenie, kochał gdy Denki wykrzykiwał jego imię na całe jebane miasto, kochał gdy Denki dawał się posiąść najskrytszym fantazją.
- Skoro tak~ to muszę coś z tobą zrobić.- powiedział Bakugo ściskając pośladki Denkiego.
- B BAKUGO HA~- jęknął młodszy, nie umiejąc zakryć podniecenia jakie wyczuwał.
- Nie tak mam na imię kotku~- Powiedział uderzając pośladek Denkiego, nie na tyle mocno by poczuł ból, ale na tyle mocno żeby mniejszy wzdrygnął się i sapnął.
- P przepraszam S sir ( PO ANGIELSKU BRZMI LEPIEJ OK?!)
- Tak lepiej~
Bakugo podniósł swojego męża, następnie powoli wszedł z nim do sypialni.
- wychodzę na sekundę, jak wrócę masz być w samych bokserkach- zarządał Katsuki, nie patrząc nawet na swojego wybranka.
- T t al jest!
- Tak jest KTO?
- T tak jest sir~-poprawił się Denki, patrząc tempo w podłogę.
-grzeczny chłopiec~- odpowiedział tylko Katsuki, zanim wyszedł z pokoju.
(Pls co ja wyrabiam z swoim życiem )

Kami oneshoty  (Kami Bottom)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz