Ship: Kirikami
Top: Kirishima (19 lat)
Bottom:Denki (18 lat)
No quirk AU
⚠️Sex I ogólnie takie no no ( EKHEM BDSM EKHEM) Dirty.Zesram się zaraz
Ogólnie sory za gramatykę i interpunkcję i za spójność XDDD
----------------___________------------------Denki siedział na fotelu, czytając romantyczną książkę erotyczną.
Popijał powoli herbatę, wczytując się w każde następne słowo lektury.
Nagle z transu czytania wybił go cichy, aczkolwiek piękny dźwięk gitary.
Kaminari zaczarowany pięknym dźwiękiem, podniósł się i powoli niczym w transie zaczął podążać za dźwiękiem.
Zatrzymał się przed dębowymi drzwiami, nie do końca wiedząc czy powinien wchodzić, nie chciał przeszkadzać.
Jednak gdy Denki pomyślał o swoim czerwonowłosym partnerze odrazu zapragnął bliskości, nawet tej lekkiej, można by powiedzieć że chciał chociażby dotknąć na sekundę jego usta i to mu by wystarczyło.Kaminari powoli, najciszej tylko jak potrafił otworzył drzwi. Jego oczom ukazał się jego chłopak, który wpatrzony w gitarę pociągał za struny, sprawiając tym cudne dla ucha dźwięki, które Denki mógł słuchać godzinami.
Młodszy chłopak powoli podszedł do łóżka, następnie powoli i delikatnie położył głowę na kolanach starszego.
Kirishima spojrzał na swojego chłopaka, nie przestając grać, uśmiechnął się widząc jak Denki z zafascynowaniem przygląda się mu gdy ten po prostu gra randomową piosenkę.
Kirishima na chwilę przerwał grę, ujął żuchwę swojego ukochanego, następnie lekko przekręcił jego głowę, by Denki patrzył wprost na niego.- Cudnie wyglądasz w tej pozycji księżniczko- skomentował Kirishima patrząc z wyższością na swojego ukochanego.
Kaminari nic nie powiedział, dwoma palcami zahaczył o struny w gitarze, tworząc tym niezbyt melodyjny dźwięk, następnie zjechał palcami trochę niżej, położył palce na kroczu starszego, patrząc mu prosto w oczy.
Oboje wiedzieli co Denki chciał tym osiągnąć, Kirishima jednak nie zamierzał tak łatwo ustąpić Denkiemu więc wrócił do gry na gitarze, przestając patrzeć na młodszego chłopca.
Kaminariemu nie spodobało się zachowanie partnera, był wręcz zdenerwowany że tak szybko stracił atencję.
Denki zszedł z łóżka klękając przy nogach starszego chłopaka, lekko otworzył jego nogi chcąc mieć lepszy dostęp. Kaminari zaczął siłować się z zamkiem w spodniach Kirishimy, gdy ten z kamienną miną dalej grał na gitarze, totalnie ignorując zachowanie i czyny swojego ukochanego.
Gdy w końcu Denkiemu udało się pokonać wredny i nie ustępliwy zamek, zaczął lizać kutasa Kirishimy przez bokserki. Czerwonowłosy tylko w odpowiedzi się uśmiechnął, następnie odłożył gitarę na bok, położył się na plecach i czekał na dalsze ruchy swojego chłopaka.
Denki dalej pragnąc atencji, wyjął penisa Kirishimy z jego bokserek. Kaminari żałował że nie mógł spojrzeć prosto w oczy swojemu ukochanemu, gdy wkładał jego kutasa do swojej buzi, zaczynając powoli ruszać głową.Po kilku ruchach Kirishima podniósł się do siadu, znów ujmując twarz młodszego, Kaminari spojrzał na niego zdziwiony, gdy to Kirishima wręcz odpychał jego głowę od swojego kutasa.
Czerwonowłosy przybliżył się do twarzy młodszego, tylko po to by polizać usta swojej małej kruszynki.
Kaminari wypuścił głośno powietrze, ciesząc się w końcu z takiej bliskości, cieszył się że już otrzymał upragnioną atencję której tak od wielu minut pragnął.
Kirishima po chwili złączył ich usta w mokrym pocałunku.
Kaminari lekko się podniósł, tylko po to by móc usiąść na kolanach swojego chłopaka, oczywiście przy tym uważając by przypadkiem nie zgnieść penisa swojego chłopaka.
Młodzi chłopcy zaczęli pogłębiać ten pocałunek, stawał się on coraz to bardziej sexowny, wręcz przepełniony miłością.
CZYTASZ
Kami oneshoty (Kami Bottom)
FantasyTytuł mówi wszystko pisze pd nowa haha. Ale nie zawsze będą tylko gejowe shipy *-* ALE W WIĘKSZOŚCI