8.🖤

93 13 14
                                    

Hyunjin gözünü kapkaranlık yerde açtı.aklına direkt olanlar doldu içinden gene bir küfür savurdu şuan bir sallandığına göre arabadaydı bir katil tarafından tarafından kaçırılıyordu ama nereye?ayakları o kadar çok ağrıyordu ki hareket dahi ettiremiyordu çok sıcaktı bu araba bagajında mıydı?diye düşündü hyunjin elini kelepçeyle dokundurdu belki ip ile bağlamıştır diye düşündü ama hayır kelepçenin anahtarı cebindeydi onu alması lazımdı hyunjin gerilmişti her hali ile.katil bir polisi kaçırmıştı işte bunu kendine konduramıyordu nasıl olurdu?bu gidişte kendini nasıl kurtarırdı?bedeni kaç saatir böyleydi?çok ağrıyordu elini uzatmaya çalıştı ama yapamadı araba bir anda durdu.aradan bir dakka geçti bagaj açıldı ama Felix zafer sevinci ile ıslık çalıyordu hyunjin o sese döndü ama gene karanlıktı.

Felix ise açtığı bagaja esirine baktı. O kadar çok mutluydu ki bir polisi öldürecekti acı çektire çektire.elini bagajdan çekti.

Artık hyunjin onun gözünde esirdi.

Hyunjin ise sadece duruyordu ne bir tepki nede hareket ediyordu.o katil ise ıslık çalarak hyunjinin kollarını tuttu kendine rahatlıkla çekti hyunjinin bedeni ağrıdığı için yüzünü buruşturdu tamamen katil bagajdan çıkarttı ayakta dikeltti.katil bir anda çenesini çok sıkı şekilde tuttu.

Felix,oyun daha yeni başlıyor çakma polis.

Çakma polis demesine hyunjin çok sinirlenmişti.ilk kurtulduğu fırsatta dayak manyağı yapacaktı onu ryunjin ile iletişeme geçmesi lazımdı hemde.çenesini bıraktı hyunjini omzuna aldı.evine herkesi öldürdüğü o eve aldı.kapısını açtı tekmeleyerek daha çok açtı kapıyı gene tekmeleyerek kapattı. Hala ıslık çalıyordu ve bu hyunjin için ne sıkıcı bir durum idi...

Katil hyunjini koltuğa oturttu hyunjinin arka cebinden kelepçenin anahtarını çıkarttı.hyunjinin bu planıda çöp olmuştu tamam başka bulabilirdi Felix nasıl zekiyse hyunjinde bir o kadar da zekiydi.

Kollarını kelepçeden açtı ve tam o sıra hyunjinin görmemesine rağmen yüzüne bir yumruk koymuştu hızla gözünü açtı katil ona yaklaşacakken bir yumruk daha attı ama bu yumruk boşa gitmişti katil tek kolunu tuttu koltukta duran kelepçeyle eline geçirdi.bir diğer eli ile savunmasına fırsat vermeden tutmuştu ve onuda koltuktaki esirler için yapılan kelepçeye taktı katil çok çevikti herşeyin en iyisi ve en hızlısını yapıyordu.hyunjinin yanına oturdu ve konuşmaya başladı;

Felix,aylar sonra.ilk defa görüyorum seni amirim.

İlk başta çakma polis demişti.şimdi ise amirim?

*Yaklaştı,hyunjinin o güzel boynuna kafasını koydu.felix kurbanlarını önceden dokunmaya bayılırdı özelliklede bu yakışıklı bir amir ise.

Burnunu boynunda doyarak sürttü buna ne karşı gelebilir nede bağırabilirdi.felix doyasıya zevk alıyordu.hyunjin ise bu şeyden çok rahatsız olmuştu düşman katili ona dokunuyordu ama bişi yapamıyordu.

Felix dudaklarını hyunjinin şakaklarına sürttü.ardından belli bir çizgi aldı.dudaklarını hyunjinin yüzünün her bir zerresine dokundurdu.

Felix,yeni görüntüm nasıl hani bir yıl önce mor du..şimdi ise sarı.

Sende sanki saçlarını uzattın değil mi?

Hyunjinin gözünde intikam nefreti vardı.onu parçalamak istiyordu.

Felix,ve saçlarının rengi solmuş

Sırıttı

Felix,kan rengine boyamamı istermisin?

Bu adam tam bir psikopattı.

Hyunjin kafasını kaldırdı etrafa baktı.her bir zerreye özenle bakıyordu sanki katil evi değildi.normal bir evdi bu

Ama boğazına dayanan silah ile katile döndü...

BLACK KİLLER//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin