Hyunjin elinde evrağı aldı.başı ile selam verdikten sonra hızla silah odasına yöneldi giderken de evrakları okumayı ihmal etmiyordu.lanet olası mafyalar bir bitmemişti hyunjin nerdeyse aylardır onların izini aramış taramıştı ama onlar hakkında tek bir iz bile bulamamıştı.evrağı kapattı kapıyı açıp içeri girdi.
Karşıda bütün ekibi vardı ve hepsi hazırlanıyordu hızla masaya gitti evrağı bıraktı.
Jisung,amirim iyi misiniz?
Hyunjin,değilim jisung değilim.
Jeongin,noldu?
Hyunjin,bu sikik mafyalar ne diye ortaya çıkıyor?
Xiumin,salak oldukları için amirim.
Hyunjin,bu konuda haklısın.
xiumin,şimdi herkes çelik yeleklerini giyinmeyi unutmasın.silahlar deşarj olsun herşeyden yedek almalısınız.
Herkes anlaşıldı dedi.hyunjin o sırada çelik yeleğini giyindi güzel şekilde üstüne oturttu.yanına changbin geldi oldu molası bu çelik yeleği giyinememişti ve hep amirinden yardım istedi amiri de hep sevecenle yapıyordu changbin çelik yeleği ile amirine tebessüm etti.
Hyunjin ceketi changbinin kaslı kollarından geçirdi güzel şekilde çelik yeleği giyindirdikten sonra güzel şekilde sıktı.
Ardından changbin teşekkür ederek ordan uzaklaştı.silah bıçağın olduğu yerde durdu iki tane bıçak aldı.çizmesinin içindeki kabzaya yerleştirdi bir diğer bıçağı da diğer çizmesine taktı.daha sonra kendine küçük bir hançer aldı odasının için metal kokuyordu.ve bıçak sesleri geliyordu silahında ki deşarjları değiştiren bıçağı bileyleyen onun sesleri hariç herkeste ölüm sessizliği vardı yanına iki tane de kelepçe aldı onlarıda yerleştirdi kendi şahsi silahını da aldı ve önüne döndü masanın oraya gitti hazırlanan herkes masaya geldi ama ryunjin yoktu.
Hyunjin,ryunjin nerde?
Ryunjin,burdayım
Hyunjin,tamam.ekip şimdi herkes çok dikkatli olsun bu piçler heryerden çıkabilir eğer ki tehlike durumda iseniz.gömlek,tişörte taktığınız konuşma cihazı ile söyleyin bir cesaretlik edip de sakın.
Lisa,peki amirim gideceğimiz yer neresi?
Hyunjin,ıssız bir orman orda ki diğer şubede ki polis söylemiş her şeyi.evet hazırmısınız?
Herkes evet diye bağırdı.
Hyunjin,haydi o zaman çıkıyoruz
Ve onlara toplu kaos yapıyoruz.
___
toplu ekip inecekleri yere varmışlardı.Koca büyük arabada toplu şekilde bir plan yaptılar ama hyunjin kabul etmemesi ile planı iptal olmuştu.
Plan ise;
Kızlardan biri o mafyayı bulacak o mafya illa ki kızı bulduğunda kız ona yalvaracak yardım edin diye.adam insafa gelirse ederdi ama insaf işte gelmesse o kızı orda öldürecekti öldürmezse ola ki kız onun aklını alacaktı ona yürüyecekti.
Ama tabiki de hyunjin kabul etmedi,ekip arkadaşlarıydı onlar asla ama asla tehlikeye atamazdı bunun için planları iptal oldu koca arada hyunjin son kez duyuru yaptı ondan sonra hepsi teker teker çıkıp ormanın için dağılmaya başladı.herkes yolda giderken taehyung konuşmaya başladı;
Taehyung,amirim bu mafya nasıl biri hiç görmedim ben.
Beomgyu,bende amirim karşımıza çıkarsa nasıl tanıyacağız?
Hyunjin,tamam anlatıyorum başka anlatmam.
Min yoongi 30 yaşında güney kore daegu da doğdu.
_kaşının altında başlayan ve elmacık kemiklerini de biten bir çizik var.
_9 Mart 1993 yılında doğmuştur.
_yüzü bir kedi gibidir yakışıklı olduğuna bakmayın yırtıcıdır
Hyunjin bir kaç bilgi söylerken aynı zaman bilgiler veriyordu.daha da ilerlerken otluklarda bir kan izi vardı,hızla oraya gitti burda birini mi öldürmüşlerdi?
Kanın yanına eğildi.bu bir hayvan kanıydı geri ayaklandı elini kulaklığına koydu bilgi vermeye devam etti
Hyunjin,ve en önemli nokta min yoongi gay unutmayın
Taehyung,ne dediniz amirim ?
Xiumin,biz ne gibi mafyaya bulaştık?
Lisa,amirim siz nerden biliyonuz?
Hyunjin,yıllar önceden ne anlaşılıyorum Lisa?
Lisa,doğru siz yıllar önce...
Hyunjin,bir dakika bizim bücürlerimiz nerde?
Ryunjin,jisung,jeongin lan öldünüz mü?
Jisung,amirim biz çok korkuyoruz jeongin yanımda iyice korkmaya başladık bacaklarımız titriyor.
_________
Merhabaaa...
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdirr.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...