Hyunjin katile nefret ile bakıyordu silahı boğazına o kadar sert dayadı ki hyunjin koltukta kafasını hareket ettiremiyordu.
Bu katil sadece akşamları çıkan siyah katildi
Kurbanlarını seçer insan gibi yaklaşırdı ama ardından onu evine çekip çeşitli işkenceler uygulayarak öldürürdü.ardından taciz ederdi.
İnsanları acımadan parçalardı canı istiyince normal bir etmiş gibi kasaba götürüp kıyma yaptırırdı ardından o insan eti ile yemek yapar sokakta ki insanlara verirdi.
Beğendiği insanın kanına bakmaya da bayılan bir katildi bu öyle bir katil değildi.
Gerçekten de çok acımasız bir seri katildi.onu gören her kimse birdaha kurtulamıyordu 730 gün yani 20.000 insanın hayatına sebep olan bu katildi
O siyah katil di...
Hyunjin aylar sonra merak ettiği o yüzü görmüştü saçı önceden mordu onunla çok kez karşılaşmıştı ama hep yüzü siyahtan ibaretti bu katil siyaha aşıktı.
Kurbanlarınıda işte bu yüzden seçmiyor muydu?
Hyunjin o 730 gün boyunca hiç durmadan çalışmıştı.kardeşine bile zaman ayıramamıştı.ama kendine söz verdi o insanların mezarda rahat uyuması için canı pahasına o demir parmaklar arasına atıcaktı.katil o demir parmaklar arasında ölecekti.o demir parmaklar onu yıl boyu tutabilcek güçte. Hyunjin şimdilik onun elindeydi.asla onun işkencesi ile ölmeyecekti
Cinayet büro amirliğinden hwang hyunjin asla katilin elinde öldü dedirmezdi.
Katile öylece nefret dolu bakıyordu.katil ise hyunjinin o güzel boynuna bakıyordu o boynu yemek istiyordu.öldürdüğünde defalarca ona yapıcaktı ama şuan üstü kapalı yapması yeterdi ama Felix kendini durduramıyordu silahı yavaştan çenesine doğru sürttü.bununla hyunjinin boynunu daha çok kaldırıyordu.hyunjin gerilmişti çünkü katil hiç iyi bakmıyordu silahida sanki kurşun olmasa bile delcekti.
Felix,seni öldürmek çok zevkli olucak
Direkt hyunjinin boynuna girdi hyunjin anladı ki bu hem katil hem sapık'tı Felix bu boynu yalayıp yutmak istiyordu inleterek öldürmek istiyordu kim bilir belki öyle yapardı?
Boynunu çok narin şekilde emmeye başladı hyunjin bu saaten sonra devreye girdi bağırmaya başladı.felix emme işini bir kenara bıraktı öpmeye başladı.hyunjin hareket ettikçe silahı daha çok bastırıyordu Felix dayanamadı ayağa kalktı.
İlk işkencesine başlamak için.işkence odasına gitti.
Aldığı şey hyunjinin aklını başından alıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...