Ryunjin sorgu odasına girdi abisini onu yarı yolda durdurdu ve herşeyi anlatmıştı.ryunjin böyle şeylere insanların laflarına bakıyorlardı aldattı diye çıkıyor ve öldürüyorlardı sorun şu ki cesetin nerde olduğunu demiyordu ama ryunjin dedirttirecekti bunu başaracaktı.abisinin gözüne girecekti
Sorgu odasına girdi zaten bir kişi vardı bu da o adamdı.ryunjin durdu arkasında da abisi durdu kardeşine baktı adama öyle bakıyordu ki gözlerinden ateş çıksa ilk onu öldürmek ister gibi dudağında bir sırıtma yaptı
Bazen çok tehlikeli bazen ise çok tatlı olurdu.
Saçlarını geriye doğru attı kısa olmasına rağmen,adama doğru ilerledi aynalı odaya girdi tam karşıda soobin,Chen başkomiseri vardı ve yanlarında ise kız savcı yani jennie.
Onlara kısa bir baş selamı verdi ardından adama döndü ellerini masaya sert şekilde vurdu adam bundan etkilenmemişti aksine yüzüne bir sırıtma eklemişti.hyunjin ellerini arkaya koydu camdaki kişilere baktı ona gurur ile bakıyorlardı.kafasını salladı dudaklarını düz çizgi yaptı.
"Hyunjin,duyduk ki karının seni aldattığı için öldürmüşsün?"
Masaya geldi önündeki yarı pembe kapalı evrağı açtı
"Hyunjin,üstüne bununla kalmamış sabıkaların var."
"Ryunjin,ceseti nereye gömdün?"
Adama hala susmuştu ikisi bu duruma çok sinirlense de bir saldırıda bulunmadılar.
"Ryunjin,konuşsana it herif."
Dedi ve bir daha masaya vurdu,ardından masanın önüne geçti.
"Ryunjin,sen hamile bir kadına nasıl kıyarsın."
Tek eli ile masaya öldürücü darbeler atıyordu hyunjin ise evraklara bakıyordu
Gasp
Hırsızlık
Katil
Dolandırıcı
Çocuk tecavüzü
Hyunjin dişlerini sıktı,ardından evrağı masaya hızla bıraktı adama sert bir yumruk attı.
Ryunjin evrağı aldı.abisinin okuduğu yeri o da okudu ardından o da adama sert bir tokat atmıştı.
"Ryunjin,ulan sikik sen bir çocuğa nasıl tecavüzde bulunursun köpek."
Adamın yakalarını sıkı şekilde tuttu
"Ryunjin,söyle lan ceset nerde söyle?"
Savcı jennie hemen araya girdi durdukları yer karanlıktı sadece sorgu odasının lambası açıktı o karanlık yerde sadece içeri ile bağlantı kuran telefonu aldı kulağına götürdü.odadaki telefon aniden çaldı,hyunjin hızla gitti telefonu kulağına götürdü.ryunjin adama hala bağırıyordu demesi için.
"Hyunjin,savcım"
"Jennie,hyunjin ryunjini dışarı çıkart sakinleşsin bu şekilde asla olmaz derhal"
Telefonu geri yerine koydu kardeşine yaklaştı ellerini adamın yakalarından çekti
"Hyunjin,çık dışarı ryunjin!"
"Ryunjin,peki"
Ryunjin seri hareketler ile dışarı çıktı.
"Hyunjin,evet erkek erkeğe kaldığımıza göre söyle bakalım karnının ceseti nerde?
Hyunjin,sen bunu her saniye demediğin sürece cezan artıcak beş yıl'ken olcak on yıl emin ol ki istemezsin demi?"
_demek ki göze almışım
"Hyunjin,göze almışım derken? "
_ahh amir ne kadar da salaksın diyorum ki bunları yaptıysam hapisi göze aldım
"Hyunjin,yanlız kaç yıl yiyeceğinin haberin var mı bir kaç yılla kurtulmak imkansız"
_kaç yıl yerim
"Hyunjin,onu hakim karar verir.şimdi söyle bakalım aslan parçası ceset nerede?"
_bilmem
"Hyunjin,hala sınırlarımı zorluyorsun.ceset nerde?"
_o karı orda gebersin
"Hyunjin,karın senin karın hamile."
_benim karım değil o s*rtük
"Hyunjin,amına koyayım ceset nerde şu ceseti söyle kurtul"
_yoo
Gene beyaz telefon çalmıştı hyunjin o sinirle gitti telefonu kulağına götürdü
Suho,yeter hyunjin adamı nezarete götür,ihbar var
"Hyunjin,peki başkomiserim."
Hyunjin telefonu geri yerine koydu,adamın yanına gitti yakasından tuttu kaldırdı kelepçeyi kabzasından çıkarttı adamın ellerini arkaya aldı ardından o sessizliği bozan kelepçesinin o demir sesiydi.
Kelepçeleri bileğinden geçirdi ardından kolunu tutup sorgu odasının çıkışa doğru yol aldı kapıyı açtı adamı seri hareketler ile nezarete götürdü.
"Hyunjin,demediğin sürece hep böyle olcak."
Dedi ve nezaretin giriş kapısını açtı ordaki polis ayaklandı amirine kısa bir selam verdi.
Ardından parmaklıkları açtı hyunjin ise adamın arkadan kelepçesini çıkarttı parmaklıklara ittirdi gerisini polise bıraktı hızla ordan çıktı karşıda savcı kim jennie vardı başı ile selam verdi.
Hyunjin,ihbar nedir savcım
Jennie,mafyalar.
Mafyalar.oldu molası bitirememisti hyunjin sonlarını ve bir anda ortadan kaybolmuşlardı.
Hyunjin ise karşıdaki savcısına dikkatle bakıyordu aklından bir sürü soru geçmisti nasıl olabilirdi nasıl ?
Savcı kim jennie ona seslenmesi ile hayal dünyasından çıktı.hyunjin için zorlu dönemler bitmek bilmez olmuştu biri gidiyor,biri geliyor.
Jennie,hyunjin sana yüzlerce büro güveniyor,onların güvenlerini boşa çıkartma,katil Lee felixi nasıl öldürdüysen bunu da yapabilirsin.
Hyunjin,başarıcam savcım yapıcam
Jennie,aferin hwang hyunjin bu evrağı al gerekli bilgiler içinde.
__________
Uzun aradan sonra ben geldim...
Nasılsınız?umarım iyisinizdir.
❤️Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...