Ryunjin kaos ortamında iken abisi fırsat bulmuş ve kardeşine sakladığı odayı diyip küçük bir kız çocuğunu olduğunu duyurmuştu ryunjin abisinin dediğine uydu gitti ve küçük kızın saklandığı o odaya koşarak açtı küçük kız yerde oturmuştu ve ağlıyordu ryunjin konuşma zamanı olmadığı için kucağına almıştı küçük çocuğu ardından dışarı çıkmış ve abisini beklemişti.
Xiumin,yeonjun,hyunjin ise katil ile savaşıyordu sadece beş dakikaları kalmıştı hyunjin katilin her iki yanağına derin çizikler atmıştı yani siyah katilin yüzü kan içinde kalmıştı ama hala gülüyordu.hyunjin sinirden bir kez daha yumruk attı katile.
Katil artık yere düşmüştü savunmasızdı.
Xiumin,amirim çıkmamız lazım son iki dakika
Hyunjin,ulan geberik piç canın cehenneme yürüyün gidiyoruz
Hyunjin polis yardımcılarını aldı hızla silahını telefonunu cüzdanını aldı ve kapıya koşup çıktılar hyunjin direkt hyunjin direkt xiumini,yeonjunu,ryunjini ve o küçük kişi bir yerde topladı onlara siper oldu.kollarını dördünün etrafında doladı.bu zamana kadar ayrım yapmadan kardeşi gibi sevmişti herkesi ryunjinden farksız tutmuştu onları.
Onlar için zarar görecekse görmüştü ölmek bile gerekirse onlar için ölürdü aynı şekilde diğerleride.Bomba bir anda gürültü ile patladı küçük kız korkudan ağlamıştı.
Bomba her yeri toz,toprak etmişti yeonjun öksürmeye başladı hepsini arabaya bindirdi ve ordan uzaklaştılar.
Hyunjin çok hızlı sürüyordu arabayı;
Yeonjun,amirim bu küçük kız iki gün önce kaybolan kız değil mi?
Hyunjin,evet o
Xiumin,o zaman başkomisere diyorum.
Hyunjin,tamam de annesi karakolda olsun.
Xiumin kafasını salladı.
Telsizini çıkarttı.bir kaç kod söyledikten sonra konuştu.
Xiumin,kayıp küçük kız bulundu tüm ekiplerin dikkatine kayıp kız bulundu.
Ryunjin,abi şimdi katil öldü mü?
Hyunjin,evet abicim seri katil Lee Felix öldü.dünya büyük bir yükten kurtuldu.
Adalet yerini buldu abicim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...