Hyunjin,kardeşi ve seungmin kaç saattir çalıştığını bilmiyorlardı. Ama hiç bir sonuç yoktu o katil olan felixden bir iz dahi bulamamışlardı.
Hyunjin bu konuya o kadar çok sinirliydi ki masaya ellerini sert bir şekilde geçirdi artık çok sıkılıyordu ayaklandı."Yeter!yok işte iz miz yok lanet olsun ki yok"
Masaya bir kez daha elini geçirdi kardeşi biraz tedirgin olmuştu.abisinin bazen bir çocuk gibi davrandığını düşünüyordu.öyleydide sinirlenmesi,kızması bir çocuktan ibaretti demek istediği bir çocuk gibi herşeyi abartıyordu.
"Abi,tamam sakin ol bulucaz o katili hem o bizim belki ayağımıza gelir"
Hyunjin kahkaha attı
"Ryujin,oldu olcak gelmeden önce haber etsin"
"Off tamam dediğim çok saçma oldu ama sende biraz rahat dur."
"Ryujin komiserim haklı amirim"
"Ya siz plan yapıp beni delirtmek mi istiyorsunuz?"
İkisi aynı anda hayır demişti;
"Katil 730 gündür yok tamı tamına iki yıl.ve bu iki yıl süren intikamda o masum insanlarda gitti 20.000 insan yok oldu daha kemikleri bile bulanamayan var.
"Amirim intikam anlayışınızı anlıyorum ama biraz sakin olsanız ilaç istermisiniz?"
"Yemin ederim ki siz kafayı yemişsiniz"
Hyunjin elini son kez masaya vurdu.ve kapıyı açıp toplantı salonundan çıktı.odasına ilerledi başka bir asistan ise koşarak hyunjinin yanına geldi.hyunjin tüm karizması ile koşan kıza baktı kız elinde kağıtlarla geliyordu.tamamen yanına gelince konuştu;
"amirim bu evraklar sizin için"
"Ne bunlar?"
"Bilmiyorum efendim boşkomiser direkt size getirmemi emretti"
"Tamam sağol."
Kağıtları elinden aldı.ve odasına doğru yürüdü.giderken evraklara bakmayı ihmal etmiyordu odasının kapısını açtı ve koltuğa yerleşti.masasının üstündeki telefonu aldı bir kaç tuş bastıktan sonra kulağına götürdü.
"Bana bir bir kahve getir odamdayım"
"Peki efendim"
"Teşekkürler"
Telefonu kapattı.evraklara baktı
Bu evraklar o katil ile ilgiliydi
Evraklara dikkat keserken
Telefonuna bir bildirim geldi.
Masadan aldı,kilit ekranını açtı numaraya baktı ama bu numara bilinmedikti."Eğleniyor muyuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...