Hyunjin kılıfına koyduğu silahı geri çıkarttı kapıya tuttu.kapıyı açan ise
Siyah katilden başka biri değildi
Hyunjin biraz şaşırsada belli etmedi gideli daha çok olmamıştı ama hemen geri gelmesi çok saçma idi.katil sırıttı
Ama hiç bir tepki vermedi.polise yaklaştı silahtan korkmuyor gibiydi?yada öyle görünmeye çalışıyordu polis tetiği çekti.
Ve tetiğe bastı.ama oda ne?
Silah patlamadı hyunjin hemen mermi yerine baktı yoktu onun için sırıtıyor ve hemen bulunacak yere koymuştu bu
Bu siyah katil çok akıllı
Hyunjin silahı yere attı yumruğunu katile geçirdi ama pek işe yaramadı hyunjin dönen takla atarak onu karnına tekmeyi attı.hala sırıtması polisin canını sıkıyordu hemde çok
Katil ayağa kalktı.hyunjine saldırdı hyunjinin kalçasına bir tekme attı.hyunjinin nefesi kesilmişti.ama dövüşmeyi bırakmadı ona doğru koştu karnına çok sert bir darbe attı ardından da bir diğer yana geçip vazoyu aldı katile fırlattı ama bundan çabuk sıyrılmıştı vazonun altındaki masayı aldı ona fırlattı Felix bir atak yaparak bacaklarına çöktü sandalyenin yukardan gidişini izledi ardından zorlanmadan bacağından destek alarak kalktı hyunjin ona doğru koşarak yan takla ile ona vurdu ardından dikelerek kalktı.
Felix hyunjine sert darbe ile yumruk attı.hızla her iki kalçasına tekme savurdu ve onu karnından ittirdi hemen yandaki kapıyı açtı planına koyuldu hızla yandaki sandalyeyi ve ipi bir köşeye koydu.hyunjin ona saldırmak için atak yaptı ama Felix iki kollarından tuttu götürmeye çalıştı hyunjin direniyordu ona vurmaya çalışıyordu Felix onu çekiştirerek sandalyeye götürdü hyunjin küfürler savurmaya başladı.zıpladı tekme atıcakken havada kaldı çünkü Felix onu öyle tuttu sandalyeye hızla götürdü sert şekilde oturturken ellerini arkaya almayı ihmal etmiyordu.hyunjin ellerini kurtarmak için büyük çaba sarf ediyordu ama ne işe yaradı ki ellerini katil sıkı şekilde bağladı ardından öne geçti ipin kalan ucun ucunuda ayaklarını sağlam şekilde bağlamaya yetti.
Ardından bağlı bedene yaklaştı telefonunu aldı daha sonra kalktı
Hyunjin,BIRAK LAN BENİ EBENİ SİKTİĞİMİN PİC KURUSU
hyunjin ağza alınmayacak şekilde küfürler savuruyordu bir anda saçı arkaya şekilde ağzı örtüldü.felix bu küfürlere dayanamadı lanet olası o ağzı kapattı.ardından bir çekmecenin oraya gitti.
Hyunjin kendini şu iplerden kurtulmak için plan arıyordu ama aklı durmuş gibiydi.ne yapacağını bilmiyordu katil yanına eğildi hyunjin elinde gördüğü şeyle gözleri kocaman açıldı
Bir bomba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK KİLLER//Hyunlix
FanfictionMasum görünen Felix geceleri aslında bir katildi.ve bir zamanlar hwang hyunjin onun peşindeydi...