17.🖤

110 7 4
                                    

Beşli grup büyük büronun önünde durdu.binayı süzdüler hep buraya gelmenin hayalini kurmuşlardı biri hariç ama o casus kimdi?

Yakışıklı polis sırıttı.ardından yürümeye başladılar polisler beşine selam verdi onlardan kısa bir selamdan sonra  içeri girdiler bu saaten sonra çok yorulcaklardı ama içlerinden seviniyorlardı.çünkü başlarında ki en büyük beladan kurtuldular.

İçeri girdiler;

Hyunjin,haydi bakalım herkes odasını buluyor işe başlıyordu zaman kaybetmek yok bu saaten sonra işimiz uzun.

Xiumin,emredersiniz amirim.

herkes bulunduğu yerden ayrıldı.ama hyunjin durdu çünkü ona gelen küçük bir jisung vardı.

Jisung amirine doğru hızla yaklaştı.çok tedirgin görünüyordu bu tedirginlik amirine bile yansımıştı.

Tamamen yanına ulaşınca ikisi beraber ilerledi.

Jisung,amirim öncelikle merhaba,bir vaka ile geldim.

Hyunjin,vakanın adı nedir?

Jisung,kadın cinayeti.

Hyunjin gözlerini kıstı kadın cinayeti şaşırmaması lazımdı ama öfkesini hiç bir zaman kontrol edememişti hyunjin odasına girdi.

Hyunjin,daha açık anlat jisung eee?

Diyip yerine yerleşti.jisungun elindeki evrağa baktı.

Jisung,dün gece saatleri komşular bir ses duymuştu amirim.bağırma ve tokat sesleri vs.komşular direkt polisi aramış ve adamın ne yaptığına iyice bakmışlar pek bişi görmemişler ama adam 5:45 saatinde evinden bir çuval ile çıkmış.

Ama sorun şu ki adam söylemiyor.

Hyunjin,yani cinayeti itiraf etmiyor amına koyduğum.

Jisung,evet efendim sorgu odasında.

Hyunjin,tamam bana komiser hwang ryujini çağır

Jisung kafası ile selam verdi.

Ardından amirin kardeşi hwang ryunjininin odasına doğru yol aldı.

Önceden hoşlandığı hwang ryunjini uzun yıllar sonra ilk defa görecekti.

O ryunjinin önceden platoniği idi... 

Han jisung bir aralar amirinin kardeşine aşıktı ama daha sonradan bırakmıştı.yaptığının yanlış olduğunun farkına varmıştı.ryunjinin kapısının önünde durdu derin nefes aldı ve kapıyı çaldı "gel" diye ses gelince içeri girmiş komisere ilk önce bir selam vermişti ardından "amirim sizi çağırıyor" dedi.ryunjin şöyle bir hanı süzdü ardından kafasını salladı.zaten abisinin yanına gidecekti çok sıkılıyordu burda hiç onunla takılcak kimsesi yoktu ilk defa buraya geliyordu abisi genelde buraya gelirdi ve burda ki insanları tanırdı ama o hiç kimseyi tanımazdı.

Oflayarak ayaklandı.ve üstünü düzeltti ardından kapıya doğru yol aldı ilk iş gününden sıkıldığı çok belliydi kapıdan çıktı etrafına baktı abisini beli görür diye ama görmedi odasında herhalde diye düşündü odaya yol aldı gelen bazı kişiler ryujine selam veriyordu buna önceden tanıdığı kişilerde dahildi.

Adımlarını hızlandırdı ve abisinin odasında durdu bir elini kapı kulpuna diğer eli ilede tıkladı "gel" diye ses gelince tebessüm edip içeri girdi

Ryunjin,abicim

Hyunjin,ryunjin sana kaç kere diyeceğim ev dışı hariç her yerde amirim diyeceksin

Ryunjin,peki amirciğim

İçeri girdi kapıyı kapattı,daha sonra abisinin önündeki koltuğa geçip yerleşti ayak ayak üstüne attı.

Hyunjin,ilk büro iyi gidiyor mu?

Ryunjin,hayır hiç iyi değil.arkadaşım yok sıkıntıdan patlıyorum

Hyunjin,o icaba ben bakıcam ilk sorguya gidiyoruz birazdan

Ryunjin,vaka adı nedir amirim?

Hyunjin,kadın cinayeti

Ryunjin,hangi orospu o

Hyunjin,amirin var karşında dikkatli konuş ryunjin

Ryunjin,kadın cinayetine karşıyım sorgu odası demi

Ryunjin o sinir ile çıktı sorgu odasına doğru yol aldı.

BLACK KİLLER//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin