10.🖤

86 11 1
                                    

Gece katili elindeki küçük şey ile hyunjinin yanına oturdu amacı ona acı vermekti ve zaten bunu fazlasıyla yapacaktı.hyunjin hiç bişi demeden duruyor kaçma planları yapıyordu elindeki zincirlerden nasıl kurtulabilcek? Biraz da korkuyordu ama soğukkanlılığını ortaya atıyordu.

Ayaklarında ki iplerden kolayca kurtulabilirdi ama bu zincirler onu zorlayacaktı.

Katil geri yanına geldi küçük bir cihazla

Ama o küçük cihaz çok canını yakıcaktı.hyunjin katili bir dikkat izliyordu yanına oturduğunda ona döndü katil sırıttı ve karnını açtı hyunjin kapatmak için debelense de mümkün olmamıştı  Felix cihazı çalıştırdı ve onun karnına bastırdı hyunjinin tüm bedeni ilk başta irkildi daha sonra karnına acı saplanması ile katile baktı katil ise bundan zevk alan manyaktan başka biri değildi.hyunjin sanki bir açık ameliyat acısını alıyordu tüm bedeni hem titriyor hem acı veriyoru poliste olsa onun da canı acıyordu o küçük makine hyunjini inletmeye artmıştı kafasını koltuğa bastırdı arada ufaktan inlemek bile katil için büyük zevk başarılı amiri küçük bir cihazla canını alcaktı.

Felix biraz daha bastırdı ama sinirini bozan bir şey vardı polis o kadar güçlüydü ki inlemiyordu veya bağırmıyordu kaşları çatıldı cihazı çekti hyunjin bununla bir rahatlama gelmişti katil kendine yeni yani üçüncü kurban bulması lazımdı ilk kurbanı beş yaşında küçük bir kız çocuğu idi... yandaki siyah kumaşı aldı tişörtü geri kapattı o siyah kumaşla hyunjinin gözlerini sıkıca bağladı hyunjinin kaçma işi zorlaşmıştı belkide hiç kaçamayacaktı 

Felix ise bodrum kata indi kapıyı açtı
Beş yaşındaki küçük çocuk korkudan ağlıyordu Felix bu ağlayan çocuğa sinir olduğu için bağırdı ama bu işe yaramamıştı bu sefer daha sevecen şekilde yanına gitti çocuğu kaldırdı yüzünü okşadı ve cebinden bir çikolata çıkarttı aynı bu kızı kaçırcağı zaman çikolata vericem gel demesi gibi kız buna sevindi elinden aldı ona sarıldı Felix küçük çocuğu kucağına aldı saçını okşayarak bodrum kattan çıkarttı polis hwang'ın yanına doğru yol aldı.

Son bir merdiveni kaldı onuda çıktığında evin salonuna ulaştı ev ile bodrum katı aynı yere bilerek yaptırmıştı kurbanlarını buraya atıyor aç susuz bırakıyordu.ama bu küçük kız nerdeyse iki gündür burda kendi kızı gibi ilgileniyordu katili böyle bilmesini istemiyordu kızı indirdi kız koltukta bağlı olan hyunjine baktı biraz korkmuştu ama daha da korkulcak kişiye katilin bacağına sarıldı.katil onu az bişi ittirdi ve evden çıktı.

Küçük kız ise çekinerek polisin yanına ilerledi.çikolatasını masaya bıraktı.koltuğa ardında da polisin dizine oturdu polis direkt o yöne baktı.

Kız çekinerek adamın gözündeki kumaşı açtı

Hyunjin gördüğü kişi ile şaşırdı            

BLACK KİLLER//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin