20.🖤

36 3 1
                                    

Hyunjin bir türlü haber alamamıştı ikisinden diğerleri ile iletişim halinde iken onlarla değildi en son duyduğu şey jisungun jeongin hayır demesi idi.

Ondan sonra gidiş o gidişti bir haber alınamamıştı,hyunjin hem onları arıyor hemde mafyalara bakıyordu ama görünürde kimse yoktu elini kulaklığına koydu konuştu

Hyunjin,bir iz var mı?

Lee know,yok amirim diğerlerinden de yok

Hyunjin,ikisinide bulucaz  o zaman arabada buluşalım

Herkes tamam dedikten sonra hyunjin arkasına döndü ve ona doğru tutulan silah gördü namlunun ucu tam onun yüzünde idi..

Hyunjin gören yüz ile şaşırmıştı tam karşıda min yoongi vardı.saçlarını uzatmıştı gözünün altındaki yara aynıydı üstünde gene simsiyah olan takım elbise ve onun üstünde kaban.saçının bir tutamı öne gelmişti,ona ağzında ki sigara ile sırıttı bir diğer eli ile sigarayı ağzından aldı tek hamle ile fırlattı dumanı dışarı üfledi.

Ve hyunjine yaklaştı

Refleks olarak oda geri geri gidiyordu

Yoongi daha da hızlandı ve namlunun ucu ile hyunjinin gögüsünün ortasına koydu ağaca ittirdi hyunjin geriye sendelenerek ağaca çarptı.ve kulaklığa fısıldadı

Hyunjin,onu buldum halledeceğim siz arabaya gidin.

Seungmin,olmaz amirim nerdesiniz?

Hyunjin seungminin dediğine kulak asmadı ve karşıdaki mafyaya baktı mafya ise bir sırıtma içersinde saklanan korumaları ortaya çıktı sayıları birden fazlaydı hyunjin bu kadar insanı nasıl alt edicekti?

Siyah giyimli ürkütücü korumalar hyunjine yaklaştı hyunjin ne yapacağını bilemeden küçük hançeri çıkarttı hızla davranarak birine  hançeri sapladı bir diğeri ona yaklaşırken hızla eğildi adam öne giderken o arkada kalmıştı hızla kalkarak hançeri sırtına sapladı.

İki adam birden gelince diğer bıçağı çıkarttı kabzasından alarak elinde döndürdü bir elinde haçer bir diğer elinde bıçağı ile iki adama sapladı.

Ve ardından min yoongi konuştu

Min yoongi,beni özledin mi hwang hyunjin? 

Hyunjin mafyanın dediğine kulak asmamıştı içinden bir "ananı sikeyim"
Geçti.

Adamların birini öldürüyor ikisi çıkıyordu,telsizi eline aldı ekibine seslendi.

Hyunjin,10-99 birimlerin dikkatine acil destek lazım mafyayı buldum.

Taehyung,10-4 anlaşıldı,tamam

Hyunjin geri telsizi kabazasına koydu adamlar her seferin ona yaklaşıyordu min yoongi ise sadece gülüyordu.

En son iki adam onun kollarına girdi ayakları ile bir adama bacağı ile sert tekme attı o adam kolunu bırakırken bir diğer adamda olduğu kolunu tuttu adamla yana savurdu bu şekilde iki adamı yere düşürmüştü.hançerini yerden aldı yerde duran iki adama sapladı ve adamın sırtından çıkarttı kanlı hançeri tek eli ile tuttu,sadece biraz oyalaması gerekiyor bu sefer bir sürü adam onun üstüne atladı hançeri yana doğru düştü dört adam onun üstündeydi ve nefesini kesiyordu "hepinizin anasını sikeyim orospu çocukları"

Dedi bacaklarını kendine çekti adamları çekmeye çalıştı adamların ikisi kollarına ikisi de ayaklarını tuttu ve ağaca doğru götürdü hyunjin onlara bırakması için sövüyordu ama nafile onu ağaca doğru götürdüler bir adam da arkadan ipi kollarından dolayarak karnına kadar sıkıca bağladılar hyunjin kendini açmaya çalışsada pek mümkün olmadı.

Adamlar etrafta dağıldı ve gözden kaybolana kadar min yoongi polise baktı ve azmaya başladı.

Ellerini kabanın içine soktu,ağaçta kurtulmakta olan polise ilerledi.

Polis mafyaya baktı ve mafya ona doğru geliyordu

Min yoongi,arkadaşlarına nolcak biliyormusun?

Hyunjin,ulan piç hele onlara bir dokun seni varya sikerim.

Min yoongi,hmm hadi bir denesene a yada benim sikmemi istermisin?

Hyunjin,jisung ve jeongine ne yaptın?

Min yoongi,ah be komiser hiç kendini düşünmez misin? ayrıca arkadaşların şuan kendine gelemedi gözlerini açtığında geri kapamak istiyecek çünkü uyandıklarında birileri altında_

Hyunjin,SENİ VARYA SİKERİM OROSPU ÇOCUĞU ONLARI BIRAK LAN

Mafya bu karşıla da kahkahalara boğulmuştu daha sonra amire yaklaştı.

Min yoongi,gay olduğumu bilirsin değil mi?ne diye böyle yakışıklı çıktın azdırıyorsun beni.

Hyunjin,amına koyayım gay olmaktan ne bok anlıyorsun?

Min yoongi,ah bir bilsen,göstermemi ister misin?

Mafya polisin tam dibinde durmuştu.eli ile onun bedenini okşadı daha sonra dudaklarına elini koydu.

Min yoongi,parçalamak istiyorum buraları.

Polis dudaklarını çekmişti o sinirle mafyaya tekme atacakken mafya daha hızlı davranıp bacaklarını ayağı ile tutmuştu.hyunjin bir çıkar yolu bulamamıştı ayakkabısında bıçak vardı ona da ulaşması imkansız bir haldi.

Min yoongi,elim de çok iyi bir bilgi var ister misin?

Hyunjin,ne bilgisi?

Min yoongi,aaa ondan önce sikmem lazım.

Yavaştan eğilerek polisin aletinin olduğu yerde durdu.

Min yoongi,ekip arkadaşların az ilerde ki depo da.

Daha sonra dişleri ile tutup sıkmıştı hyunjin acı dolu bir inleme çıkarttı.

Min yoongi,rahatla komiser rahat ol

Hyunjin,çekil şurdan lanet olsun.

Yoongi zevk ile ağzı ile oynuyordu.

Daha sonra bir silah sesi.

O kurşun mafyanın tam kalbine gelmişti

Mafya ağzından kanlar akmaya başladı yavaş yavaş.

Hyunjin mafya gözü şaşkınlık ile aralandı mafya yavaştan yere yığıldı.ve son dediği şey ise

K...katil Lee...Felix y..yaşıyor

Ve bir kurşun sesi daha duyuldu.

________

Günaydın.

❤️
Sabahın bu saatinde black killer sizinlee.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLACK KİLLER//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin