Maaf lame autor aplot
Part selanjutnye dari RuLi ni
Maaf ye😓🙏
Jadi kali ni autor bakal di jamin
Puas dengan Part di sini
Walaupun nampak macam..
Pelek🤔🤔
Jadi soo....selamat
Membaca😁😁
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.*Pagi di kota Cyberaya
Ali sedang menuju ke pekarangan sekolahnye dengan skuter kesayangannye dan comot di dalam Begnye sebab kat sekolah nak belaja bukan tempat penampungan haiwan yang bise bawe-bawe haiwan.
Macam Ali, Ali selalu membawe comot setiap hari kat sekolah. Yg hanye tahu Ali membawe kucingnya kat sekolah ielah alicia, viktor, ejen Baka (yg menyama jadi kang bersih sklh tu), ejen Karya (menyama jadi cekgu biden tu).
Lanjut ke cerite...
Ali berjalan menuju klsnye di pagi-pagi bute, Ali ielah orng yg tak bise tepat waktu bangun pagi sebab asyik lambat walau dh di bangunkan oleh comot atau alarm di hpnye.
Ali memasuki kelas dengan muke masam akibat bangon tido awal di bandingkan hari-hari yg lain. Ketike Ali masok hanye ade sebagian siswa/siswi yg berade si kelas termasuk viktor yg selalu tepat waktu dan tak pernah terlambat masok kelas.
Ali masok dengan lesu, viktor yg sdng bermain game di tabletnye menyadari kedatengan sahabatnye.
"Eh Ali? Awal hari ni?" tanye viktor mematian tabletnye memusingkan badannye menghadap Ali yg duduk di bangkunye.
"Ee...comot bangunkan aku pagi-pagi bute, Hoaa~" kata Ali menaruh Begnye di samping meja lalu menguap sambil mengucek matenye.
Viktor hanye meng'O' saje.
"Kau..tido awal ke Ali?" kembali viktor bertanye kepade Ali di sebabkan mate Ali yg menyipit akibat mengantuk mate dah berat ingin nak tido.
"Tak!" ketua Ali berkata kepada Viktor dengan muke yang semakin masam macam Lemon🗿🍋🍋.
Viktor kebingungan dengan nade Ali menjawab macam ketus (kesal), muke yang semakin masam macam Lemon🍋, kedue alis dikerjakan (dah nampak dah muke-muke kesalnye).
"Kau dah kenape, ni Ali? Aku tengok makin masam je muke kau tu, ade masalah ke??" tanya Viktor merasa khawatir dengan sahabatnye yang satu ni. Macam budak-budak tak dapat gule-gule🍭.
Ali masih lagi mendiamkan dirinye dan tak menghiraukan Viktor yang bertanye ke padenye. Viktor menunggu dengan sabar dengan satu alis di naikkan ke atas.
Mule-mule Ali menghela nafas berat lalu mukenye berubah jadi semakin masam+kesal.
"..Sebab Rudy aku tido awal" cicit Ali tetapi masih bisa di dengan oleh telinga Viktor dengan sebaek-baeknye.
"Hai'ya! Kenape dengan die?! Korang bertengkar ke?" Viktor bingung sendiri dan terkejut juge kali Ali 'HARUS TIDO AWAL'.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinte di akademi M.A.T.A [Ejen Ali] [RuLi]
Fantasimenceritakan seorang Ejen inviso sedang jatuh cinte dengan Ejen tekno. Sudah lama Rudy menyembunyikan rasa suke die kepade seseorang yang ie suke. tapi ejen mude perempuan, yaitu 'Ejen fujoshi' sudah tau lebih dulu tau. klo Rudy suke dengan..... ...