Вже другу годину Іванка з Яном ходили по парку і говорили на різні теми. Як виявилося в них є багато спільного.
–Якось прохолодно стало, можливо зайдемо в кафе? – запитав Ян.
–Не відмовлюся.
Вони повернули в сторону виходу з парку щоб зайти в найближче кафе.Далі вечір йшов більш ніж чудово, вони сиділи і пили каву та ще більше дізнавалися один про одного.
–І Адріанна ледь не нагодувала його тими квітами зі злості. – ледь не сміявся Ян, зараз вони почали розповідати один одному цікаві історії.
–Бідний Марк, йому не позаздриш але як так можна було впасти? – мова була про те що Марк залицяється до Адріанни і коли він хотів пригостити її кавою та подарувати букет, то спіткнувся і вилив лате прямо на її нове біле пальто після чого дівчина ще тиждень його ігнорувала.
–Так, він там ходив ледь не в депресії для нього це був повний провал.
–Ой, мені вже час.
–Давай я тебе підвезу.
–Гаразд, дякую.
Дорогою додому Іванки вони ще встигли поговорити. І подумки дівчина зазначила, що це так би мовити "побачення" було найкраще з усіх які в неї були.
–Дякую що підвіз. До завтра.– посміхнулася Іванка.
–До завтра.Іванка була задоволена проведеним вечором. Хоча все ще було трохи дивно гуляти з своїм босом. Та дівчина вирішила не обманювати саму себе і визнала, що він їй навіть сподобався. Як тільки дівчина потрапила в квартиру то зразу відчула вібрацію телефона. І звичайно ж це була Соня.
/Початок телефонної розмови/
–Ну що, дорогенька, як тобі твій начальник? – Іванка була ладна посперечатися, що зараз її подруга хитро посміхається.
–Чудово, знаєш у нас стільки всього спільного.
–Коли весілля?
–Уяви собі, завтра!
І вмить обоє дівчат засміялися.
–Я завжди знала що з почуттям гумору в тебе все добре. – стримуючи всіх сказала Соня.
–А якщо я не брешу?
–Тоді де моє запрошення? Але якщо серйозно то як?
–Розповім коли зустрінемося.
–Ей, Іванко, ми з тобою зустрітися можем не зрозуміло коли, зараз не можна розказати?
–Ні, все давай я піду спати.
–Ну ти й куриця, давай спокійної ночі.
/Кінець телефонної розмови/
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сфотографуй наше щастя
FanfictionТалановита фотографка і художниця Іванна Полоницька переїжджає з України в Польщу через зраду хлопця. Там вона розуміє, що її колишній хлопець Андрій переслідує її, і одного вечора коли вона пізно поверталася додому він зустрів Іванку і хотів силомі...