9

43 9 0
                                    

Час проведений в відділку, був як страшний сон для Іванки. Дівчина ніколи не могла ювулиці. Ян живиться на дівчину, а вона дивиться на людей які проходять повз.
–Ти як? – першим запитав Ян.
–Вперше за все життя хочеться закурити. – сумно посміхнулася дівчина.
–Розумію. Тоді їдемо бо стоїмо тут, люди скоро косо дивитися будуть.
–Добре.
Вони швидко сіли в машину і вся дорога пройшла в доволі приємній тиші.

/В офісі/

–Ну, розповідай. – хитро примружилася Адріанна яка побачила, що їхній юос приїхав з нею на роботу.
– Що розповідати? Підвіз мене і все. – стенула плечима дівчина.
–Ага, сонце давай кажи а то моя фантазія придумає дуже неочікувані сценарії. – наполягала на своєму дівчина.
–Ну до розповідати. Колишній мій вчора влаштував концерт біля будинку. Ян йшов до Марка в гості. Сьогодні їздили в відділок.
–Справжня романтична історія. – блондинка не дала втулити і слова. – Через два дні ми виїжджаємо в літній тур по Польщі. Збирайся.
–Дякую.
Адріанна була вже далеко тому не почула, що сказала Іванка.
–Ох чорт, Соня.
Дівчина швидко набрала свою подругу.

/початок телефонної розмови/

–Соню, дрогонька, я не зможу віддати тобі сьогодні твою помаду.

–Ну, що сказати. Нічого, вважай це подарунком бо я знайшла ще одну таку саму в шафі.

–Може все такий забереш колись?

–Колимь буде потім а зараз користуйся моментом, гаразд давай я піду.

–Бувай.

/кінець телефонної розмови/

Цього разу дівчина якимось чудом дробила всю роботу яку мала тому вирішила вийти і пофотографувати всіх кого побачить.
Першим ділом їй на очі попався Макс який зав'язував шнурівки. Його вийшло сфоткати не помітно.
Далі Іванка сфотографувала Адріанну яка йшла й дивилася щось в телефоні.
– Що це в тебе так зване полювання? Шукаєш жертву для позування. – посміялася дівчина яка помітила Іванку.
–Так. Ти до речі друга.
– А хто був першим?
–Макс. Зав'язував шнурівки і я його сфотгорафувала. Ну все я побігла оброблю і роздрукую це.

Решті часу пройшла не помітно і ось вже в на диванчику сидить Ян який чекає поки дівчина знайде свого телефона.

Сфотографуй наше щастяWhere stories live. Discover now