Концерт минув дуже швидко і всі були дуже втомлені. У Яна ще була ніби "фан-зустріч" з фанатами після концерту. Іванка залишилася і фанати хлопця давали їй своїй телефони чи фото камери щоб вона сфоткала їх. Поряд стояла замучена Адріанна яка вже давно була б непроти поспати. Едвін із Марком хотіли скористатися такою рідкісною можливістю і швидко сховатися в гримерці але Тоня і Агата опинилися там швидше, тому просто виставили їх за двері зі словами, що можливо з ними захоче ще хтось сфотографуватися. І хлопці були змушені прийти до Яна.
Після цього всього вони вже нарешті пішли в гримерку збиратися. Цей процес минув доволі швидко, і от в гримерці залишилися тільки Іванка з Агатою.
–Води не хоче. – Запитала Агата.
–Не відмовилася б.– відповіла дівчина і зловила маленьку пляшку з водою.
Та не встигла Іванка й відкрити її як в гримерку забігла Адріанна.
–Дівчата, ви ще довго? – запитала вона і звернула увагу на пляшку з водою у руці Іванки. – Іванка, сонечко, дай водички.
–Взагалі-то я дала цю воду іванці.– сказала Агата жартома.
–Дівчата, я вам потім кожній по пляшці куплю.
Дівчина віддала воду Адріанні і забрала свої речі, мимоволі звернувши увагу на обличчя Агати. На хвилинку воно здалося їй дивним, якимось злим, ніби якісь важливі плани зіпсувало не зрозуміло що. Та дівчина просто розвернулася після чого їх двох за руки взяла дівчина і вивела з гримерки.
–Давайте бо зараз всі поїдуть не сказавши нам навіть до побачення.
На дворі вже сутеніло і ставало доволі прохолодно. Вони всі втрьох зайшли в автобус і дівчина поглядом шукала своє місце. Та там сидів Ян і дівчина вирішила сісти кудись деінде. Але не судилося, її за руку знову взяла Адріанна.
–Давай-но не шукай інше місце а сідай біля Яна.
Після цих слів, Іванка зрозуміла, що вибору вона не має і Адріанна образиться на неї до кінці свого життя. Тому просто зітхнувши дівчина без зайвих слів сіла на місце біля Яна.
Дорога до готелю зайняла не більше чим хвилин п'ятнадцять. Цього разу в автобусі була повна тиша. Хтось дрімав а хтось тільки робив вигляд, що дрімає. Коли ж нарешті всі виходили з автобусу, на перший погляд сонна Адріанна, ледь не поцілувалася з асфальтом. Якби не Марк то це таки сталося б. Всі стурбовано підійшли до дівчини і зрозуміли, що ледь не гепнулася вона не через те, що хотіла спати. Дівчина втратила свідомість. Сон як рукою зняло, хтось побіг по воду, Тоня дзвонила в швидку, Марк з Яном намагалася привести дівчину в свідомість а Іванка присіла поруч біля них. Тільки одна Агата стояла біла мов крейда. І це здалося Іванці дивним, хоча можливо це просто її фантазія, все таки можливо дівчина просто переживає. Вона вирішила підійти до неї і запитати чи не потрібна їй допомага та натомість почула тільки крики.
–Це ти повинна була бути замість неї! Ти! – закричала Агата. І черга стати білою як крейда перейшла до Іванки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сфотографуй наше щастя
FanfictionТалановита фотографка і художниця Іванна Полоницька переїжджає з України в Польщу через зраду хлопця. Там вона розуміє, що її колишній хлопець Андрій переслідує її, і одного вечора коли вона пізно поверталася додому він зустрів Іванку і хотів силомі...