16

59 9 0
                                    

В лікарні Іванка пробула не довго, не могла вона витримати тієї атмосфери в коридорі біля її палати. Дівчині здавалося, що всі дивляться на неї з огидою і ненавистю. Це до біса лякало. Не витримавши і години Іванка попрохала Марка повідомляти новини про Адріанну і поїхала а готель.
На щастя, через декілька днів, Адріанна очнулася і йшла на поправку. Та їй все таки не можна було працювати і і два наступних концерта пройшли як на голках. Тоня і Іванка робили в два рази роботи більше. Вони поділили роботу Адріанни і все рівно мали мало часу для часу для відпочинку.
Марка доводилося ледь не силоміць тримати в готелі, бо кожну вільну хвилину він волів би проводити в лікарні біля Адріанни. І зрештою їм все таки довелося відпустити його і повірити в його слова що до дев'ятої години він буде в готелі.
Едвін дивився якийсь фільм а Ян пішов спати десь о восьмій. Його можна було зрозуміти, як не концерти, то відділок, як не відділок то лікарня і так по колу. Тоня сиділа в номері Іванки. Вони розмовляли про наступні робочі дні і збирали речі Адріанни бо скоро потрібно було їхати а її не випустять з лікарні до самого від'їзду і то працювати їй поки що не можна.
–Знаєш, як би це дивно не звучало але ти виявляється нормальна.– сказала Тоня уважно читаючи щось в телефоні.
– В сенсі? – запитала у неї Іванка яка тільки но сіла на ліжко.
–Ну знаєш, Агата мені розповідала про тебе не найкращі речі. – секундна пауза і дівчина продовжила далі. – все таки вона напевне ревнувала тебе до Яна.
–А вона мені ще казала, що то ти ревнуєш і тебе потрібно остерігатися. – сама до себе всіихнулася Іванка.
–З чого б це мені його до тебе ревнувати, ми розійшлись спокійно. І навіть після того як він дізнався про мої проблеми то запропонував допомогу і роботу. Тим паче в мене хлопець є. – і знову невелика пауза ніби Тоня підбирала слова. – А от коли розійшлися вони то був скандал. Згодом вона заробила собі хорошу рекомендацію і влаштувалася сюди.
–В мене не має слів, і через безпідставну ревність потрібно було витворяти таке.
–Вона його до кожної живої душі жіночої статі ревнує. – посміхнулася Тоня.
Пройшло ще пів години і сталося чудо, Марк дотримався обіцянки повернутися до дев'ятої години. Він передав всім хто ще не спить привіт від Адріанни і собі пішов спати. Через хвилин десять Тоня також пішла спати. Іванка залишилася на самоті з своєю совістю, яка ніяк не могла вгамуватися.

Сфотографуй наше щастяWhere stories live. Discover now