4

47 5 0
                                    

/Через три дні/

–Дорогенька, я тільки-но зрозуміла, що забула в тебе свою помаду.
–А я якраз її знайшла. Віддам тобі коли зустрінемося наступного разу. – Іванка поклала помалу Соні собі в сумку яка висіла на стільці.
–Дідько, це моя улюблена помада. – та як тільки Іванка хотіла промовити хоч слово, Софія продовжила. – післязавтра в кафе, адрес я тобі скину.
–Це виглядає так, ніби ми збираємось передавати одне одному наркотики. – засміялася дівчина.
–Може й так, в будь якому випадку тобі вже пора бігти на роботу.
–Точно! Тоді бувай, я побігла.
–Ага, біжи, тільки не впади! – засміялася Соня і зразу завершила дзвінок щоб не чути як подруга буде проклинати її і клястися, що більше ніколи нічого не розповість їй.
–От зараза. – розчаровано промовила дівчина.
В будь-якому випадку їй і справді потрібно було збиратися тому вона пішла шукати собі одяг на сьогодні. Ти взяла перші речі які попалися тобі на око, а саме це:

Дівчині все ще було дивно, що її прийняли на постійну роботу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Дівчині все ще було дивно, що її прийняли на постійну роботу. Та щоб не спізнитися в перший же день Іванці потрібно було поспішити.
Через двадцять хвилин вона вже була біля студії. Швидко показавши електронний пропуск охоронцю Іванка зайшла в середину. Там на неї вже чекала менеджерка яку було звати Адріанна, а прізвище дівчина як завжди успішно забула.
–Добрий день. Я Адріанна, а ви Іванна?– почала розмову висока блондинка.
–Добрий день, так.
–Ми бачили ваше портфоліо, тому вирішила взяти вас фотографом на постійну роботу. – Адріанна вочевидь зрозуміла, що загнала Іванку в тупий кут тому продовжила далі. – Прошу пройти за мною. Вам нададуть все обладнання для сьогоднішньої фотосесії але вам треба підписати деякі документи.
–Так, дякую. – після цих слив дівчина пішла за блондинкою.
Вони зайшли судячи з усього в її кабінет, він був доволі гарний в світлих тонах. На столі лежали якісь папери.
–Присядьте поки я знайду потрібні папери. – дівчина вказала на диванчик біля якого стояв чайний столик і якийсь вазон вищий за Іванку.
Дівчина лиш кивнула головою і присіла, вона дістала телефон і побачила, що Соня все ніяк не може заспоїтись через ту помаду.

(Початок переписки)

*С–Іванко, може зустрінемося завтра? Мені дуже потрібна та помада!*

*І–Сонь, після завтра значить після завтра, заспокойся. Я її собі не заберу.*

*С–Ну Іванко, будь ласка!*

*І– Все давай бо я на роботі.* 

*С–Ти зараза мала.*

(Кінець переписки)

–Ось, прошу підписати ось тут і тут.
Іванка піднялася з дивачика, швидко пробіглася очима по документах і підписала їх.
–Ласково просимо в нашу команду. – щиро посміхнулася Адріанна.
–Дякую. –Так само посміхнулася Іванка.
–Ходімо, Ян вже чекає. – після цього в серце дівчини закралася якась підозра але вона все ще продовжила посміхатися.
Через пару секунд вони були вже заходили в нове робоче місце Іванки.
Кімната була дуже великою, і поділялася на дві частини. В першій частині була сама фотостудія а в інші скоріше за все щось по типу кабінету.
–Знайомся це Едвін - він гітарист, це Антонія - вона вісажистка. Ще десь ходить Агата - вона стиліст. – дівчина вже хотіла продовжити але її перебили.
–А ми з нею вже знайомі. – промовив чийсь знайомий голос. – до речі я барабанщик.
Іванка повернула голову в сторону людини яка говорила і побачила Марка.

Сфотографуй наше щастяWhere stories live. Discover now