13

46 8 2
                                    

Після того як хлопець відповів на її німе запитання, Іванка взяла телефон і написала Адріанні, на диво та швидко відповіла.

–"Еее, ти чому з ним місцями помінялася?"
–"Я до Марка пересіла." – моментально прийшла відповідь.
–"А ще ми подумали, що з вас вийде гарна пара" – Після цього Адріанна скинула фотографію.
На цій фотці Іванка спала поклавши голову на плече Яна, а хлопець в свою чергу дивився на неї і посміхався.
–"Еее ти що? І хто ми?"
–"Ну як хто? Я, Едвін, Марк, Агата"
–"А Антонія не з вами?"
–"Ні звичайно, вона ж його колишня"
–"Ого" – відповіла Іванка і надіслала здивований смайлик.
–"Я тобі пізніше розповім, давайте знаходьте спільні теми для розмови"
–"Я тебе колись вб'ю"
На це Адріанна вже нічого не відповіла. Тому Іванка відклала телефон і поглянула на Яна. Він саме читав книгу. Не довго думаючи дівчина все таки вирішила завести про щось розмову і перше, що спало на думку це запитати про книгу яку він читає. Саме так дівчина і зробила, та й помаленьку вони почали переходити на інші теми.
Десь через дві години в може й більше вони приїхали. До концерту залишалося ще більше чим чотири години. Для початку, Іванка швидко забігла в свій номер який вона погодилася ділити разом з Адріанною і переодяглася.
Одягла вона ось це:

Після цього по неї зайшла Агата і вони разом пішли до інших

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Після цього по неї зайшла Агата і вони разом пішли до інших. Всі одноголосно підтримали ідею пообідати. Адріанна сіла біля Марка і тому Ян знову сів до Іванки. Швидко пообідавши кожен розійшовся і почав помалу готуватися до концерту.
Іванка в свою чергу вже в сотий раз перевірила чи все добре з її фотоапаратом і впевнившись що все нормально пішла шукати Адріанну. Та як тільки вона її знайшла, їм вже потірбно було їхати до місця де буде проходити концерт.
Настпуного разу, Іванка знайшла її вже разом з Агатою, Антонією і Яном  у його гримерці. Як тільки Іванка зайшла до них то зразу зловила косий погляд Антонії та не звернула на це увагу. Вона пройшла далі і присіла біля Агати яка давно вже підібрала образ для Яна і сиділа спокійно в той час як Адріанна і Антонія були повністю в роботі. Не витримавши дівчина зробила пару фотографій і знову помітила на собі погляд Антонії. Цей погляд помітила і Агата після чого вона взяла Іванку за руку і вони разом пішли на вулицю.
Коли вони опинилися нарешті на свіжому повітрі Агата заговорила.
–Будь обережна, цей погляд Тоні нічого хорошого не передбачає. – сказала спокійно дівчина. – ти ж в курсі, що вона колишня Яна?
–Так, Адріанна сього мені розповіла. – так само спокійно відповіла дівчина.
–Вона явно задумала щось не хороше, все ще не може його відпустити і ревнує до кожного.
На це дівчина не знала що відповісти, між ними з Яном нічого не було.
–Хоч між вами поки що нічого не має, Тоню це не зупинить, тому я ще раз кажу, не водися з нею зайвий раз. – ніби прочитавши думки Іанки сказала Агата і поглянула на годинник. – Ходімо, через двадцять п'ять хвилин розпочинається концерт. Тобі ж там ніби треба робити фото.
Іванка лиш кивнула але нічого не сказала. Вони далі мовчки пішли назад до гримерки і на час концерту всі слова і погляди Антонії забулися. Іванка повністю поринула в свою роботу.

Сфотографуй наше щастяWhere stories live. Discover now