Дівчина вже була в офісі, зовсім скоро вони поїдуть в тур. Як вона і обіцяла, фотографії туди оброблені і зовсім скоро мають бути роздруковані. Вчора вона встигла сфотографувати не тільки Адріанну і Макса, дорогою до свого робочого місця вона спіймала ще й Едвіна з Агатою.
Через декілька хвилин дівчина вийшла з офісу щоб порозносити фото своїм колегам.
Першими їй потрапилася Агата.
–Привіт, ти щось хочеш? – запитала дівчина яка відвела погляд від паперів.
–Так, привіт, пам'ятаєш я вас з Едвіном вчора сфотографувала. Так ось, тримай фото. – Іванка простягла фотографію дівчині.
Та тримаючи папери одною рукою, взяла фото поглянула на нього, та мило посміхнулася сказавши "дякую".
Далі вона знайшла хлопців. Ян, Едвін та Марк стояли в студії для репетицій і про щось розмовляли. Як тільки Іванка їх помітила, то зразу ж зробила фото їхньої компанії.
–Господи, ти мене налякала. – сказав Марк який аж підскочив.
–Я ваш шукала. – дівчина посміхнулася та підійшла ближче, швиденько зробила ще одне фото Яна який сидів на підвіконні.
–Марк, Едвін. – розвернулася вона до хлопців. – ось, вчора я вас свотографувала тому сьогодні тримайте фото. – дівчина простягла фото хлопцям.
–Бачу ти ні на секунду не розлучаєшся з камерою. – сказав Ян.
–Це ж моя робота. Ну все я пішла.
Іванка вже рухалася до виходу та в дверях розвернулася та ще раз сфотографувала всю їхню компанію. Після цього вона швидко направилася до Адріанни. Як пізніше виявилося вона поїхала кудись по справах тому дівчина вирішила що віддасть її фото пізніше.
Повернувшись до свого робочого місця дівчина далі продовжила працювати. Сьогодні їй потрібно було перевірити всю апаратуру і підготувати її щоб взяти з собою в тур.
Решта дня пройшла непомітно швидко. Загалом як і решта часу до виїзду в перше місто з якого в них розпочинався тур. І ось нарешті ранок перед виїздом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сфотографуй наше щастя
FanfictionТалановита фотографка і художниця Іванна Полоницька переїжджає з України в Польщу через зраду хлопця. Там вона розуміє, що її колишній хлопець Андрій переслідує її, і одного вечора коли вона пізно поверталася додому він зустрів Іванку і хотів силомі...