Dünya'da artık her şey değişmişti.Vampirler,kurtadamlar ve diğer tüm doğaüstü canlılar için ülke yasalarında özel maddeler vardı.Ülke başkanı ve diğer devlet mevkilerine gelebilme hakları verilen haklardan bazılarıydı.
Şimdiki Dünya,yaşlı hizmetlilerden duyduğum eski zaman Dünya'sına göre daha dürüsttü.Kimse kim olduğu hakkında yalan söylemek zorunda değildi.Vampirsen, şekil değiştiriciysen yada herhangi doğaüstü bir varlıksan onu gizlemiyordun.
Amerika'nın yeni bir başkanı ve yeni bir başkan yardımcısı vardı.Üst üste iki seçim kazanan bu başkan ve yardımcıları, babam ve amcamdı.Babam Liam Patric ülke başkanı, amcam Eric Patric ise yardımcısıydı.
Babam ve amcam, Amerika'yı son on yılda aklınıza gelebilecek her türlü sektörde bir numaraya taşımışlardı.Tarımda, tekstilde...
Babamı genellikle evde yapılan siyasi yemeklerde görebiliyordum.Çoğu zaman ülke gezilerindeydi yada Vampir Konseyindeydi.Bana ve Jessica'ya babalık etmiş miydi ? Tartışılır.Onu seviyor muyum ? Tartışılır.Fakat yalanın kol gezdiği hayatımda bildiğim tek doğru ona derin bir saygı duyuyor olduğumdu.Zekiydi, soğukkanlıydı ve düşmanını yok etmek için acele etmeyen birisiydi.Kıvrak zekasıyla normal insanların, doğaüstü varlıkları kabul etmelerini kolay yoldan sağlamıştı.
Annem hakkında, onu tanıyan tanımayan herkesten farklı bir hikaye duyuyorduk.Anlatılan hikayeler artık o kadar farklılaşmıştı ki ablalarım Jessica ve Nikki dinlemeyi bırakmışlardı.Fakat ben bütün anlatılan hikayeleri dinleyip kendime bir "Anne." oluşturmuştum.
Anlatılanlarda duyduğuma göre annem orta boylu, beyaz tenli, biraz sıska ve kumral saçlı bir kadınmış.Kibar ve arkadaş canlısı, sık sık kararlarını değiştiren bir tipmiş.Babamla aralarında ki evlilik bir aşk evliliği değilmiş.Annemin güçlerini yitirmiş bir cadıyken babamla evlenip eski güçlerine geri kavuşmak için bizi doğurduğunu duymuştum.Bütün bu dedikodulara rağmen onunla ilgili aklımı karıştıran hep tek bir soru vardı, intihar ettiğini biliyordum fakat sebebi neydi ? Çoğu gece bunun cevabını kendi içimde versem de hiçbir zaman tatmin olamayacağım.
Gerçek annem ölmüştü fakat bana ve ablalarıma annesizliği asla hissettirmeyen ve beni on sekiz yaşıma kadar büyüten bir kadın vardı, Allien.O daima bize bir annenin evladına davrandığı gibi şefkatli davranıyor, yaş günlerimizde, kızsal sorunlarda her zaman en büyük desteği veriyordu.Ona anne diye seslenmekten hiç çekinmiyorum çünkü o gerçekten benim annem.Kız kardeşlerimle beni kibar,tertipli bir başkan kızı olarak yetiştirmişti.Birkaç ay önce Fransa'da yaşayan annesine bakmak için buradan ayrılmıştı.Onula her gece en az bir saat telefonda konuşup azda olsa içimizdeki özlem dalgasını hafifletiyorduk.
Annemin soyundan gelen cadılık genleri sadece birimizde bulunuyordu.Jessica, normal bir insan, Nikki ise güçlü bir vampir, bense temel birkaç büyüyü bilen bir cadıyım.Babam başkanlığa geldiği ilk günden Vampir Konseyinde çıkarttığı kararla Dünya üzerinde ki tüm cadıları katletmişti.Çöl cadıları, Şifa üzerine yetiştirilmiş cadıları, Kara büyü cadıları...Her çeşit cadı katledilmişti.Bense istisnaydım.Vampir Konseyinin yöneticisi kendi kızına merhamet gösterecek kadar babalık hissi taşıyordu.
Allien'in anneliği sadece bende tesir etmişti.Jessica ve Nikki Amerika'nın ayrı ayrı yerlerine, farklı işler için savrulmuşlardı.Jessica, çok iyi bir okçuydu.Ne bir vampir ne de cadı olamadığı için üzgün değildi.Aksine, normal bir insan olduğu için seviniyordu.Güçlüydü ve demir kadar sertti.Hatta babamın sevgisini kazanabilmek için birkaç cadı yakalatıp gözümüzün önünde kalplerine okunu saplamıştı.Beni sevip sevmediğini tam olarak anlayamamıştım.Çocukluğunun çoğunu bana kötü davranarak ve Nikki'nin önüne geçmeye çalışarak geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasyAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...