5. Setkání

188 12 0
                                    

                          🍒 🐺🍒

Říkání týmu o Sanghyunovu spolčení s Jihunem šlo stejně hladce, jak Chan předpokládal - spousta neuvěření nebo hněvu, nebo obojí, od těch, kteří řečeného muže znají dobře, a spousta krásných výrazů od vlastně všech. Jsou hlasití a citliví.

Nejvíce barvité poznámky přicházely od nikoho jiného než malé alfa samice na úplném konci konferenčního stolku, jejíž specialitou je vylepšování aut. Chaeyoung, černé vlasy prakticky naježené potlačeným vztekem, praští pěstí do stolu a přísahá, že "přinutí toho sráče přilízt, ať ho může stáhnout za živa a nosit jeho kůži jako trofej".

,,Chae!" zavolá na ni Minho na druhou stranu stolu, a místnost zase utichne. ,,Necháme si stahování vlků z kůže na jindy. Chan řek ať děláme jakože nic než se vrátí a vyřešíme co s tím kurva budem dělat."

,,Jo, jo," odpoví uraženě, ,,Vím jak plnit rozkazy, Minho."

Zbytek schůzky proběhne docela hladce jak projdou detaily o tom, co budou dělat když je Chan pryč. Jak bylo probráno s Minhem, budova bude pod lockdownem. Chanova rada se rozhodne, že jejich legální i pouliční byznys můžou pokračovat, ale s mnohem větší opatrností. Udrží řeči o tom, že přidaná ochranka a zbraně jsou kvůli jejich střetu s Jihunem, stejně jako s jejich minulými případy.

Jak slíbil Felixovi, Chan nikomu z nich neřekne kam jede. Jenom ví, že bude pryč a že pod velením je teď Minho.

,,Chaeyoung, udržuj Minha v kroku kvůli těm autům. Máš deadline." Žena jednou přikývne na potvrzení, a Chan pokračuje, ,,Innie, jsi tu očima a ušima celé budovy: ujisti se, že se o Felixovi nikdo nedozví a nikdo sem nepustí Sanghyuna nebo jeho chlapy dovnitř. Ochraňuj náš domov." Mladá omega ukáže svůj typický milý úsměv a dá Chanovi palce nahoru. Jako jediná mated omega v radě, každodenní bezpečnost spočívá na jeho ramenou. Ostatní omegy se zodpovídají jemu.

,,Bine, teď to bude na ulicích obtížná doba než si Sanghyun uvědomí kolik toho víme. Ovšem nic co bysme nebyli schopní zvládnout. Nejspíš bude dělat jakože nic stejně jako my než si bude jistej, že nic nevíme. Ujisti se, že řekneš chlapům na ulicích ať si s Jihunovýma týpkama nic nezačínají pokud nevystartujou první. Držte se z očí jak nejdýl to půjde." Changbin taky kývne na potvrzení. ,,Jinyoung, potřebuju abys dala vědět našim přátelům, že máme zase problémy s Jihunem. Upozorni je, vzhledem k tomu, že je budou v blízké době mít pravděpodobně taky. Vezmi s sebou BamBam. Vy ostatní," ukáže na zbývající alfy a omegy - Jacksona, Marka, Dahyuna, Sanu a Momo, ,,Jako vždycky."

Každý je seznámený a připravený. Chan je propustí ať jdou dělat své úkoly.

Jeongin odběhne ke svému mate aby s ním mohl jít k výtahu, ,,Binnie, buď opatrný tam venku. Nenech toho kreténa ti něco udělat," řekne starostlivě.

,,Neboj se, miláčku," řekne Changbin roztomilým hlasem, absolutně se neshodujícím s jeho vzhledem, až se z toho Jeongin musí usmát, ,,Kdokoli se pokusí si se mnou zahrávat nebo mě držet od vracení se domů k tomu tvýmu sexy zadku se nedožije dalšího rána." Popadne řečený zadek a zmáčkne ho pro zdůraznění. Z toho Jeongin vypískne a zahihňá se.

Changbin se jenom ušklíbne a přitáhne si ho do krátkého polibku. Poté se začne něžně otírat o jeho krk, pak podél ruky až k jeho zápěstí, značkujíc si ho majetnicky, než ho propustí a nastoupí do výtahu společně s Chaeyoung, Jacksonem a Markem. Zamávají si, jak se dveře zavírají.

Sana, která tohle všechno sledovala odkud stála vedle Chana si povzdechne a podívá se na vůdce. ,,Nevypadá to krásně, Channie?" zeptá se ho toužebně. ,,Není mít svého mate krásné?"

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat