27. Bude dezert?

207 14 6
                                    

🍊🐥🍊

Felix si spokojeně brouká když se pečlivě věnuje obsahu pánvičky před sebou. Kuchyň v bytě, který dočasně sdílí se svým bratrem je opravdu krásná, naplněná všemi spotřebiči, náčiním do kuchyně a jídlem které by mohli kdy potřebovat- je to více než měl ve svém starém bytě. Jeho nová smečka se vážně dobře stará o svoje hosty.

Někdy tu taky bude mít svůj domov, ale do té doby je šťastný, že znovu žije se Seungminem. Chybělo mu bydlení se svým bratrem, obzvláště když bydlení odděleně znamenalo, že může Seungmin bez zábrany provozovat prostituci. Není to fakt, že je to práce ohledně sexu co alfě vadí, ale to že nemůže omegu chránit. Užírá ho to.

Ale teď je jeho bratr přímo u něj na gauči, nemůže jít nikam a je unuděný k smrti. Felixovi přijde trochu špatné, že je díky tomu spokojenější, ale jenom trošičku- radši by Seungmina někde schoval do doby než si najde svého mate než aby ho pustil zpět ke své práci.

Aspoň se může omega procházet po sídle jak se jí zachce, kdežto Felix je uvězněn ve svém bytě. Kvůli bezpečí smečky je jeho stav stále znám jako že je v kómatu. Hyunjin ho propustil z nemocničního lůžka před pár dny, jakmile si byl jistý že už je jeho zranění téměř zahojené. Teď Felix necítí ani štípnutí tam, kde byl střelený. Jeho úžasný doktor mu věnoval tu nejlepší péči, jediné co mu na vzpomínku zbylo je jedna jizva.

Není to ale všechno špatné. Navštěvují ho lidé, kteří ví že je v pořádku. Jisung s nimi tráví většinu svého času, samozřejmě, a často s Minhem v patách, když se může Pravá ruka na chvilku ulít. Changbin s Jeonginem se začali stavovat jakmile skončil jejich cyklus na oběd nebo na večeři každý den. A Chan... no, Felix Chana vlastně docela dlouho neviděl. Jeho vůdce je celý ponořený ve snažení se ochránit smečku, ale drží se toho, že mu pravidelně píše aby se ujistil že je v pořádku.

Felix naservíruje misku smažené rýže a zeleniny, popadne příbory a donese to až pod nos muži roztaženému přes celý gauč zabranému do sledování televize. Jeho bratr se pomalu posadí a pomalu si převezme misku, ,,Dík, Lixi. Tos nemusel- vždyť tu ani dneska nejíš."

Felix si sedne vedle něj a opře se, pozorujíc jak Seungmin znuděně šťourá do jídla mezitím co žvíká, ani nedává pozor na to co hraje v televizi. Vypadá sklesle. ,,Kdys ho naposledy viděl?"

Seungmin polkne a pokrčí rameny, ,,Mluvil jsem s Channiem dneska ráno," odpoví.

,,Na to jsem se neptal- kdys ho naposled viděl?" Seungmin se to snaží skrývat, ale Felix pozná že mu chybí přítomnost alfa vůdce.

Seungmin se na něj podívá, očividně otrávený, ,,Viděl jsem ho včera, když jsme spolu jedli oběd. Co ti je do toho?"

Felix zvedne ruce, ,,Nic, nic, jenom mě to zajímalo. Seš cajk?" Položí ruku na Seungminovo rameno.

Seugmin ji shodí, ,,Jsem v pohodě. Jenom se nudím. Strayové jsou teďka svázaní, čekám že Channie se o to postará. Ztratil bych pro něho respekt kdyby ignoroval problém jenom proto aby se mnou trávil čas. Navíc, problémy jsou dočasný. Budeme mít dost času potom." Seungmin znovu shlédne ke svému jídlu, ,,Jestli něco, tak se o něho spíš bojím. Pracuje až do roztrhání, cítím to. Potřebuje odpočinek, ale nebere si na to vůbec čas."

Felix je z toho celý popletený když jeho bratr říká takovéhle věci. Nepřijal Chana jako svého alfa vůdce, ale stejně s ním má nějaké spojení. Jak to Seungmin popisuje, rozhodně se to liší od spojení s vůdcem, ale Felix nikdy nic takového neslyšel.

Seungmin se k němu otočí, ,,Vypadáš dobře- seš připravenej?"

,,Jo!" odpoví Felix, i když je mu trochu mdlo. ,,Jenom čekám než mi Jinnie dá vědět že je připravenej abych přišel, ale nejsem si ani jistej jestli je už doma."

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat