🌸🥟🌸
Hyunjin zírá na dveře po tom co se zavřou, nečinně přemýšlejíc nad Minhovým chováním k Jisungovi, žasnouc nad tím, jak jiný je s touto omegou. Když se opět podívá na Felixe, alfa hledí na černou obrazovku svého telefonu. ,,Lixie," řekne jemně, ,,brzo zavolá." Pohladí alfu po vlasech dokud na něj Felix konečně obrátí své krásné hnědé oči.
,,Nemůžu uvěřit že se konečně vracejí zpátky. Seungmin mi chyběl tak moc. Ale tohle škubání, tohle," Felix hledá správné slovo, ,,napětí, když je Chan pryč - to je to vždycky takový? Přejde to když se vrátí?"
Chan? Hyunjin nakloní hlavu, poznávajíc ten pocit o kterém mluví jako spojení s chybějícím vůdcem; on sám cítí tu těsnost kterou jeho spojení s Chanem přivedlo na jeho hruď. ,,Lixi," zašeptá, oči dokořán, ,,ty ses spojil s Chanem?" To by bylo příliš dobrý aby to byla pravda. Došlo mu že bude Felix poblíž, snad proto aby byl bízko ke svému milému doktorovi, ale přidávajíc se k jeho smečce je stokrát - tisíckrát! - lepší.
Felix se široce usměje, najednou je z něj úplné sluníčko. ,,Jo!"
Hyunjinovo srdce poskočí v jeho hrudi, široký úsměv zdobíc jeho vlastní rysy. ,,Jo, jo, když se Chan vrátí budeš v pohodě," vysype ze sebe. ,,Pročs mi to neřekl? To je úžasný!" Vezme obličej alfy do dlaní a políbí ho, dostávajíc odpovědí spokojený povzdech.
Felix promluví oproti jeho rtům, hluboký hlas položený ještě níže než obykle. ,,Byl jsem zaneprázdněnej..."
Hyunjin se nad jeho tónem zatřese a políbí ho rázněji, zatlačujíc ho do postele. Tohle je víc než si mohl kdy přát, více než o čem snil. Tohle je navždy. Ať se s jejich vztahem stane cokoliv, stále budou členové stejné smečky. Jeho srdce mu přijde tak plné že ho z toho dokonce bolí hruď. Všechny emoce které cítí jsou převáděny do sladkých šťastných polibků.
Felix se zachichotá, prohrabujíc prsty Hyunjinovy dlouhé blonďaté vlasy. Alfa škádlivě švihne jazykem dovnitř a hned zase ven z úst omegy a Hyunjin zakňučí když se po něm natahuje. Hyunjin hraje podle jeho pravidel ještě chvilku, poté vezme situaci do vlastních rukou. Natahujíc se slepě pro ovladač od postele, popadne ho a nahmatá čudlík ketrý snižuje opěradlo, mačkajíc ho dokud Felix úplně neleží. Ušklíbne se oproti ústům druhého muže a sedne si obkročmo na jeho stehna, shýbajíc se natolik aby se jejich těla dotýkala, ale opatrně aby na něj nepřenesl příliš mnoho váhy.
Teď je s kňučením na řadě Felix. Shlédne na jejich pozici, boky se zvedajíc k omeze, nutíc ho syknout, ,,Sakra, Jinnie. Tohle není fér," Felix dramaticky našpulí rty, tak Hyunjin vsaje jeho spodní red do vlastních úst, vyvolávajíc od alfy hluboké zasténání.
Omega odtáhne hlavu a zasměje se. ,,Tak mě neškádli. Dej mi co chci a nikdo nebude muset trpět." Nazdvedne na alfu obočí, čekajíc na odpověď.
Felixův úsměv se promění v úšklebek a zkousne si ret, jeho oči potemňujíc. Jenom ten samotný pohled pošle Hyunjinovým tělem vlnu vzrušení, jeho srdeční tep okamžitě nabírajíc na rychlosti; a přidání vzrušení do pachu alfy začne vytahovat Hyunjinův nadržený mozek ven z toho temného kouta kam ho zahrabal.
Felix omotá ruku zezadu Hyunjinova krku a silně ho stáhne dolů. Omega zasténá když se jejich rty přitisknou k sobě a Felix přes ně protlačí svůj jazyk, druhou rukou sjíždějíc dolů až na jeho zadek, tvrdě ho mačkajíc. Hyunjin zalapá po dechu, boky se pohybujíc na reflex jak Felix pokračuje v dobývání jeho úst. Alfa použije svůj vliv aby nasadila pro oba rytmus potěšení, pomalu pohybujíc Hyunjinovými boky takže se jejich přirození přes látku třou o sebe.
ČTEŠ
Wolf Gang (Stray Kids ABO)
FanficStray Kids. Co všechno se může stát v jedné smečce? A jakou v tom hrají roli tři nejlepší kamarádi už od dětství? Pojďme společně sledovat jak se propojí jejich osudy v jeden.