28. Ano bude, a se vším všudy

244 17 2
                                    

🍊🐥🍊

Alfa trochu našpulí ret, nechce přerušit náladu kterou si tady tak krásně vybudovali, a navíc má v kalhotách trošku nepříjemný pocit, ale nikdy by nezničil Hyunjinův plán. Hyunjin se zastaví u ledničky a vezme něco co Felix nevidí, pak ji zavře bokem. Pohybuje se bytem jasně za svým cílem a táhne Felixe za sebou.

Felix přijde na to, že je veden do obýváku aby si mohli sníst dezert, ale oni obývákem jen projdou a zastaví se u zavřených dveří. Hyunjin se otočí, pouštějíc alfinu ruku a chňapne kliku za sebou. Ve druhé ruce si spokojeně hoví miska jahod a plechovka šlehačky. A k Felixově naprostému potěšení zdobí Huynjinova líčka špetka červeně. ,,Takže, možná jsme byli na stejné vlně ohledně toho co bude dezert," řekne omega sebejistě, i přes své červenání.

Felix zavrčí chtíčem- plné prachpřirozené zavrčení z hrudi. Hyunjin vypadá že by mu jeho kolena mohly vypovědět službu, v jeho pachu proudí vzrušení. A tak vezme za kliku, netrpělivě třískne dveřmi a vletí dovnitř. 

Felix vstoupí hned za ním, zastavujíc na místě když se k němu donese obrovská dávka Hyunjinova pachu. Jediné světlo jde ode dveří, takže mu chvilku trvá než si to uvědomí a než si zvyknou oči- tohle je Hyunjinova ložnice. No jasně, že je to jeho ložnice, kam jinam by tě asi vedl, vysměje se sám sobě.

Hyunjinovo osobní místo je celé jemné, samé přírodní látky, rostlinky u oken a heboučké koberečky. Pach omegy je všude, ale Felixův nos je nevíce táhnut doprostřed pokoje, kde je veliká postel vystavěná do toho nejpohodlněji vypadajícího, vysněného hnízdečka v jaké mohl kdy Felix doufat. Tak moc si přeje že jim někdy takové Hyunjin udělá aby ho mohli spolu sdílet. 

Opatrně zavře dveře, v jeho žilách hoří touha. Hyunjin tancuje po místnosti a zapaluje svíčky- vypadá to že opravdu miluje navozování atmosféry. Alfě se zhrubší dech, tep nabírá na rychlosti když se pokoj zalévá světlem. Čas se zastaví když Hyunjin odloží zapalovač a pomalu jde k němu.

Felixův hladový pohled se pohybuje nahoru a dolů po dlouhém těle omegy, a musí odolávat pokušení udělat těch pár kroků a roztrhat drahé oblečení, které před ním schovává Hyunjinovo tělo. 

Hyunjin se zastaví skoro nadosah. Felix se chystá pohnout, ale něco v očích omegy ho drží na místě. Hyunjin si začne sundávat kalhoty- mučivě pomalu, podle Felixova názoru. ,,Mám něco... speciálního... jenom pro tebe," řekne alfě, kousajíc se do rtu když shodí kalhoty na zem a odkopne je pryč. Jeho hlenka zakrývá vše kromě jeho holých nohou, a Felix tiše zavrčí, představujíc si jaké by byly obmotané okolo jeho pasu. Jeho oči následují Hyunjinovy ruce když si začne svlékat halenku a konečně dorazí k němu. ,,Vážně doufám že se ti to bude líbit-"

Felix se prudce nadechne a cítí každičký kousek krve v celém těle spěchat do svého rozkroku když ze sebe omega ladně shodí bílou látku, odhalujíc elegantní rudé krajkové spodní prádlo a blištivý kamínek v pupíku. Alfa by si nikdy nespojila všechny ty kopečky a kudrlinky co cítila s krásou která se schovávala pod tím tričkem. Jenom pomyslet, že tohle všechno měl před sebou celý večer a nevěděl o tom!

Kousek oblečení perfektně přilíná k Hyunjinovu tělu, jako by to bylo navrženo přímo pro něj. A kdo ví? Rozhodně to vypadá dostatečně draze, možná to opravdu bylo? Způsob jakým mu to objímá pas a přidržuje hruď, nechávajíc střed holý přes jeho lehce vypracované bříško, nahání Felixovi sliny do úst. Chce jen přejet jazykem přes všechnu tu odkrytou kůži, přímo k...

No ty vole, taky je to bez rozkroku.

Felix je právě připoutaný jako můra k lampě, pevně umisťujíc ruku na hruď omegy aby pod prsty cítil hebkou krajku a táhne ruku dolů, druhá následuje látku okolo jeho pasu. K jeho překvapení krajka končí na bocích a na Hyunjinových zádech cítí jenom holou kůži a překřížené provázky. 

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat