🍒🐺🍒
Chan si rychle nazuje boty, kašlajíc na bundu a vyjde ven na terasu. Slunce jasně svítí, paprsky viditelné kde projíždí zkrze větvičky stromů, přimějíc prachový sníh lesknout se jako tisíce malilinkatých diamantů kdykoli se odrazí od země. Vzduch voní čerstvě a ostře. Je to nádherné, klidné a čisté. Přesný opak alfiny mysli v tuto chvíli. Jenom se potřebuje pořádně nadechnout.
Už jsou to dva dny. Dva dny už je ponořený do smyslné esence, kterou je Kim Seungminův pach, nabádajíc ho každou chvíli aby si omegu přivlastnil. Včera si mohl trochu oddechnout když se rozhodli pustit se do příšerného úkolu odházet cestu okolo chaty, a poté vyhrabat jejich auta. Jejich citlivé vlčí uši zaznamenaly zvuky pluhu na velké silnici, ale zatím žádné známky toho že by šli na tu menší.
To zabralo jenom asi dvě hodiny, pak byli zase vevnitř, kde zůstala alfa na chvilku zmražená šokem uprostřed dveří; ten pach který ho přivítal, přikovávajíc ho na místě, byli ti dva, on a Seungmin, dohromady. Byli tu sami dost dlouho na to, aby jejich samostatné pachy vyplnily prostory a smíchaly se dohromady. Nevšiml si toho tolik když se to dělo, ale pročištění smyslů venku to tolik zesílilo, teď je to tak nápadné.
Odděleně, jejich pachy se hodí k tomu komu patří, ale takhle spojené... mísí se tak dokonle, vytvářejíc jeden. Chana to přiměje cítit se, jako že je komplnetní, jako že je doma, ale taky jako že by mohl porazit celý svět dokud je Seungmin po jeho boku.
Chvilku mu trvalo než si uvědomil, že Seungmin je úplně stejně přimražený na místě jenom pár kroků před ním. Napětí bylo hmatatelné když se otočili na sebe a jejich pohledy se střetly; Chan se sotva udržel když sledoval jak se nosdry omegy rozšiřují. Seungmin na chvilku přerušil jejich intenzivní oční kontakt, ukvapeně si sundal boty a oblečení a bez ohlížení vystřelil jak šipka do své ložnice.
Byli schopní se přesuneout přes tu trapnost z té noci; Chan jim uvařil pořádnou večeři a během jídla si přátelsky povídali. Chan se dozvěděl něco víc o Seungminovi, a dokonce i o Felixovi, jako třeba jak se dostali k téhle chatě a proč ji používají jako únikové řešení.
Tihle bratři nevyrostli ve městě; jsou z malé vesničky pár hodin odsud. Jejich rodina zmizela když jim bylo 12, ale Seungmin to víc nerozvedl, a Chan ho k tomu netlačil. Nikdo se jich nechtěl ujmout a nechtěli riskovat že je rozdělí v náhradní rodinné péči, a tak utekli. Ocitli se pod horami, hladoví a unavení, žádný dům po kilometry. Starý, osamělý alfa, který si říkal Yiseok je našel a vzal je k sobě domů - téhle chaty, kterou Seungmin říkal ten starý pán postavil sám - kde s ním bydleli do jeho smrti o tři roky později. Nechal jim v závěti všechno co měl: pozemek, chatu a její obsah, a malý bankovní účet. Chlapci se pár let na to přestěhovali do města.
Později té noci, poté co se rozhodli že je čas jít spát, Chanovi se znovu nedařilo usnout. Tentokrát si dva muži nevyměnili pachy, takže byl bez uklidnění omegy které by ho ukolíbalo ke spánku. Nebyl překvapený, berouc v úvahu co se stalo minulou noc, ale byl šíleně zklamaný. Ocitl se toužíc po Seungminovi- po jeho pachu, po jeho přítomnosti. Byl pouze ve vedlejším pokoji, ale to mu přišlo tak daleko.
Chan měl hodně času přemýšlet než konečně usnul. Pořád nemohl vysvětlit proč ho tato omega tak láká, mnohem více než kdokoli koho potkal, ale aspoň už akceptoval že k Seungminovi cití silnou náklonnost. Až ho to děsí jak moc si je jistý, že Seungmin je pro něj ten jediný. Chan po něm touží v každém ohledu; chce si ho přivlastnit tak moc až je to děsivé.
Jeho představy ve 3 hodiny ráno o přivlastňování Seungmina se prudce zastavily když pomyslel, co by si Felix asi myslel o tom, že se chce jeho kamarád spářit s touto omegou. Chan si je vcelku jistý že druhá, velmi ochranitelská alfa by nebyla úplně ráda že jeho nově přijatý vůdce pokukuje po jeho bráškovi, kterého miluje víc než cokoliv na světě. Felix jenom řekl že věří Chanovi se Seungminovým bezpečím, nic jiného nezmiňoval.
ČTEŠ
Wolf Gang (Stray Kids ABO)
ФанфикStray Kids. Co všechno se může stát v jedné smečce? A jakou v tom hrají roli tři nejlepší kamarádi už od dětství? Pojďme společně sledovat jak se propojí jejich osudy v jeden.