31. Celý jeho svět

116 17 2
                                    

⭐🐰⭐

Únikový dům, do kterého vzali Kijeona se nachází ve sklepení ve zchátralé části města, ke které se nehlásí žádná smečka. Má jen malá okýnka v úrovni země pro miniaturní přísun denního světla a žádný zadní vchod. Je to prakticky nedokončený sklep, ale s pár malinkými ložnicemi, koupelnou a kuchyní přidanými později když je napadlo, že by je mohli potřebovat. Je to jedno z nejlepších míst, kde někoho držet dlouhodobě v zajetí aniž byste je museli brát do sklepení v sídle.

Minho zaparkuje rachotinu, kterou si vypral pro tuto návštěvu před budovou. Není to nic nóbl, ale zapadá do jeho okolí, a aspoň to nikdo neukradne. Pro únikové místo je nejlepší, aby ho neobklopovalo nic, co by něj zbytečně upozorňovalo.

Párek drsně vypadajících chlápků sedí na úpatí budovy a pohledem zkoumají každého kdo projde okolo. Kývnou Minhovi na důkaz úcty když schází po schodech dolů kolem nich. Alfa se musí vydat úzkou uličkou ke dveřím do bytu. Provede speciální zaklepání na dveře, a ty se o chvíli později otevřou. Tři členové smečky ho srdečně přivítají když vstoupí a sedne si na otrhaný gauč.

Minho s nimi na chvíli nahodí řeč aby se neřeklo, ptajíc se na jejich rodiny a tak. Pak se zeptá jak to tu šlo a bylo mu řečeno že rut jejich malého hosta byl opravdu drsný, přesně jak Minho předpokládal. Pravá ruka je pošle ven, mezitím co s ním bude mluvit.

Jakmile je sám, zastaví se na moment aby si dal dohromady všechny své myšlenky a nahodil sílu osobnosti. Rychle k sobě přičichne, spokojený s tím jak je na něm Jisungův pach silný a rozrazí poslední dveře na malé chodbě. Vstoupí dovnitř se vší parádou a zavře za sebou. Všimne si alfina rozcuchaného a neupraveného vzhledu a nakrčí nos protože smrad z rutu se stále drží každičké části místnosti.

Kijeon je připoutaný za zápěstí a kotníky k rohům vratké postele do které ho šoupli. Ani se nemohl otřít nohama o sebe aby si ulevil. Minho se zachechtá. Nosní dírky druhého muže se zachvějí a on zavrčí na Minha, tahajíc za svá pouta.

,,TY!" Zařve ten hromotluk, smějíc se bez špetky pobavení, ,,pořád si užíváš mojí děvku, co? Cítím na tobě jeho špínu."

Minhovi vře krev v žilách když ho poslouchá jak takhle mluví o Jisungovi, ale nenechá to na sobě znát. Místo toho se ušklíbne, připravený to vmést tomuto tupci do tváře. ,,Jo, užíval jsem si svoje zlato." Minho přistoupí o krok blíž ke Kijeonovi, spokojený když vidí jak se roztáhnou nosní dírky druhé alfy když vdechne Jisungův pach. ,,Vlastně jsem si ho užil dneska ráno, po tom co jsem si ho užíval celou noc." Tak jo, ta část s celou nocí je sice lež - celou noc byl venku s Chanem - ale to Tupec nemusí vědět.

Udělá další krok, přihazujíc polínko do ohně. ,,A víš co? Bere mě tak dobře. Dokonalá poddajná omega." Kijeon začne lehce vrčet když Minho přepne na falešně sympatický tón, ,,Slyšel jsem žes na sebe nemohl ani šáhnout během svýho rutu." Minho si sjede jednou rukou podél těla, mačkajíc své nádobíčko přes kalhoty a předstírajíc že mu to udělalo náramně dobře, kousajíc se do rtu mezitím co zírá na spoutaného muže. ,,Zatímco já se udělal aspoň třikrát denně se sladkou omegou na svým ptákovi."

Kijeon sebou trhne v řetězech, vrčíc mezitím co se v jeho kalhotách začíná stavět úctyhodný stan. Minho se posměšně ušklíbne, přijde k posteli a nahne se nad druhou alfu. Kijeon dýchá zhluboka, a jeho oči se rozšíří. Nejspíš ucítil sladkost v Jisungově pachu.

Minho zamručí, vyšlphá na postel a sedne si nohama obkročmo nad pupek svého zajatce. Kijeon se pokusí zvednout boky, jeho tělo stále zoufale hledá jakékoliv uvolnění. Ale Minho ho nenechá najít žádné tření. ,,Víš co dalšího jsem si užil se svým zlatíčkem?" Sehne se ke Kijeonovu obličeji takže rozhodně nemůže nezachytit tu sladkou vůni. ,,Užil jsem si jeho oplodňování. Plnil jsem ho svým knotem pořád dokola. Oplodňoval jsem ho celej týden." Svůdně zasténá, ,,Mmm, vážněs přišel o hodně - je v něm taaaak dobře, a miluje být oplodňovanej. Vždycky prosí o můj knot." Minho předstírá s prstem na bradě jako by ho právě něco zarazilo, ,,Víš co? Nemyslím si že si vůbec pamatuje jak se jmenuješ. Příliš zaneprádněnej vzdycháním mojeho, předpokládám."

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat