⭐🐰⭐
Minho prudce otevře oči, cítí že je něco špatně. Ví, že nespal dostatečně dlouho, ale v jeho okolí se něco změnilo a jeho zamlžená mysl se snaží zachytit co to je.
Nějakou tu chvilku pečlivě poslouchá, a je si jistý že ho nevzbudilo nic co by slyšel. Byt je tichý, až na tiché hučení topení a Jisungovo vyrovnané dýchání z místa, kde si ho k sobě pevně přitulil uprostřed toho dokonalého hnízdečka, které omega postavěla v Minhově posteli.
S jemným úsměvem se k němu nakloní aby se ponořil do jeho pachu, jenom aby překvapeně zalapal po dechu; ta změna, která ho probudila je Jisung. Jeho pach je... jiný. Minho si neohrabaně nacpe celý obličej do Jisungova krku, kvůli čemuž omega podrážděně zakňučí, protože ji vyrušil ze spánku. Minho párkrát začmuchá, nosními dírkami přímo na kůži. Jeho výdechy donutí omegu se od něj odtáhnout a postěžovat si slabým unaveným, ,,Hej."
Ale Minho se plně soustředí na Jisungův pach - med a ibišek, ale jiný. Jisung se zavrtí, ale Minho ho drží pevně. Něco na tom... činí Minha šťastným. Ale co to je?
,,Minho, co se děje?" dolehne k němu Jisungův ochraptělý ranní hlas, ale alfa neodpoví.
Minhovy zakalené myšlenky se stále pokoušejí na to přijít a Jisung se znovu uvolní, povzdechujíc si. Stejný med a ibišek... ale ten med je sladší... to je ono! Minhovi poskočí srdce když na to konečně kápne, znovu lapajíc po dechu. Jisungův pach je teď mnohem sladší, což může znamenat jenom že...
,,Čekáš dítě," řekne Minho tiše, ohromený, zírajíc na tu nádhernou omegu kterou si tak zamiloval.
,,Cože?!" Jisung se pokusí vyhrabat nahoru, ale Minho ho položí na záda.
Alfa se položí mezi Jisungovy nohy, sklánějác se nad tím malým mužem. Cítí se tak povzneseně. Nos opět vrazí do Jisungova krku, teď už si tu sladkost nemůže splést. Je naplněný hrdostí alfy, která oplodnila svou omegu. Jeho tělo na tu sladkost odpovídá utápěním Jisunga ve svém pachu.
,,Minho, prosím- jak to víš?" Jisungův hlas je tak tenoučký, tak křehký, že ho okamžitě přepne z jeho vnitřní oslavy.
Jisungovy oči jsou obrovské a skleněné, zírajíc na Minha jako by se mohl roztříštit na milion kousíčků pod tím nejjemnějším dotykem. ,,Cítím to - tvůj pach je těď mnohem sladší, není tu nic jinýho co by to mohlo být."
,,A- ale to dělá i když mám heat!" pokusí se mu to vymluvit omega, která vypadá že začíná trochu panikařit.
,,Zlatíčko, kdybys měl teď heat, tak by ani jeden z nás teďka nemluvil," zachichotá se Minho, tak šťastný že by mohl křičet.
Ale Jisung nevypadá že to vstřebává tak dobře jako on, a obličej alfy povadne když se Jisungův dech rapidně zrychlí a jeho oči začnou skákat všude po místnosti jako by hledal cestu pryč. ,,Hej, hej, zlato - jsi v pořádku," snaží se ho uklidnit, ochranářské feromony zaplaví Jisunga v Minhově zoufalé snaze ho zklidnit. Jisungovy nosní dírky se zachvějou a jeho oči se zabodnou do těch Minhových, který cítí jak ho napětí skoro okamžitě opustí. ,,Hodná omega. Jsi v pořádku, jsem přímo tady. Nikam nejdu, jsi v bezpečí. Se mnou jsi vždycky v bezpečí - ty a naše mimčo."
,,Mimčo," zašeptá Jisung, vypadajíc že už se dal trošku dohromady. ,,Naše mimčo. Seš si vážně jistej?"
Minho mu věnuje jemný úsměv a přikývne. ,,Hyunjin to potvrdí, o tom nepochybuju. Ale nepotřebuju aby to udělal - vím že v sobě nosíš moje mimčo," řekne Minho klidně, přes štěstí které jím proudí. Nechce teď omegu ještě rozrušovat.
ČTEŠ
Wolf Gang (Stray Kids ABO)
FanfictionStray Kids. Co všechno se může stát v jedné smečce? A jakou v tom hrají roli tři nejlepší kamarádi už od dětství? Pojďme společně sledovat jak se propojí jejich osudy v jeden.