23. Kdykoliv

214 17 1
                                    

🍒🐺🍒

Někde okolo půl hodiny a spousty divných Lee Knových čmáranic později se konečně dopracovali k nějaké odpovědi. Svaly v Chanových pažích ho pálí od držení ručníku na místě, a i když tu dole stále proudí vzduch tryskem, pach spáleného masa ho pálí do nosu.

Když Minho dodělává poslední úpravy na jednom z dalších bizardních obličejíčků - tentokrát na jeho levý loket- menší muž zakřičí skoro nerozpoznatelné, ,,Dobře! Dobře!" do svého roubíku. Chan ho oddělá mezitím co se Minho přesune k jinému místu, které se už teď dají docela těžko najít, což donutí malého muže pospíšit si se svými slovy, ,,Jmenuju se Moonjae! Shin Moonjae! Poslal mě sem Min Sanghyun!"

Minhova ruka ztuhne na místě, oči zabloudí k jeho obličeji. Chan cítí jak jejich spojením proletí zklamání když se vyzvedne na nohy, nejistý jestli je to ze Sanghyunova jména nebo toho, že ho zastavili od jeho čmárání. Chan sám o sobě není ani trochu překvapený. Měl pocit že by Sanghyun mohl něco zkusit než by se Felix "vzbudil" a všechno jim řekl.

Chan obejde židli a stoupne si před něj, odhazujíc oslintaný ručník na stůl. Založí si ruce na hrudi, rád že se konečně někam dostávají, ale sám pociťuje jisté zklamání; občas je opravdu na hovno mít pravdu. ,,Dobře, Moonjae - co přesně chtěl Sanghyun abys udělal?"

Moonjae zkřiví obličej bolestí, sykajíc když se pokusí pohnout rukama, ,,Prosím kámo, můžu dostat něco na utlumení? Prosím? Na bolest?"

Chanem se prožene obrovský vztek, nutíc ho zavrčet- ta drzost tohohle chlapa myslet si že je zajímá jakou bolestí prochází. ,,Řekni mi co chtěl Sanghyun abys tu udělal."

Jeho Pravá ruka položí palec navlečený v rukavici přes jednu z více komických vypálených čmáranic na Moonjaeově ruce, nutíc ho tím zmítat se v dalším návalu bolesti. Minho klidně prohlásí, ,,Nemám ve zvyku se opakovat, takže to řeknu jenom jednou: odpověz na otázky mýho vůdce když se ptá." Na pár chvil ještě podrží oční kontakt, menší alfa se ještě více scvrkne pod jeho pohledem a začne se třást.

Když Minho odtáhne svou ruku a odstoupí, Moonjae se koukne na Chana, očividně neochotný se podvolit, ale stejně to udělá. ,,Poslal mě abych zabil toho pitomce Jihunova zrádce- tu roztomilou alfu s pihama, Lee Felixe," zamumlá.

K Chanovi se dostaví zuřivost, ale je si jistý že úplně stejnou emoci posílá Minhovi nazpět. Je jedna věc podezřívat něčí úmysly, docela jiná mít tahle podezření potvrzená. Chan pozvedne bradu, hledíc na onoho muže přes svůj nos, zhluboka oddechujíc. Je připravený tohole muže roztrhat na kusy končetinu po končetině...

Minho je najednou v pohybu, a žádá si to Chanovo rychlé přemýšlení aby zastavil Minha od prorvání páječky přímo skrze ruku zajatce. S jednou rukou držíc Minhovo zápěstí ve vzduchu, předá mu trpělivost přes jejich pouto. Druhá alfa přikývne, tak ho Chan pustí a pokračuje ve svém vyslíchání. ,,Je Sanghyun tvůj vůdce? Nemáš jeho znamení, takže nepracuješ pro jeho byznys..."

Moonjae se ošije bolestí, ,,Opravdu kámo, jenom jedna pilulka a řeknu ti všechno co chceš, no tak!"

Tentokrát už Chan Minha nezastaví. V jednom rychlém pohybu odkopává jeho Pravá ruka šňůru své páječky z cesty a vrhá se po malém nepoškozeném kousku kůže na Moonjaeově paži. Majitel jeho plátna teď křičí na plné kolo když jeho projevy netlumí roubík.

Když přes něj začne Minho mluvit, vyděsí se a přestane křičet, odebírajíc se k pouhému kňučení místo toho. ,,Moji kámoši ze smečky se mě ptali, 'Lee Know, nebylo by jednodušší prostě používat bezdrátovou páječku?' Odpovědí je," vyloudí ze sebe nevěřícný smích, ,,jasně, že ne!" Potom se zachechtá, a zdá se to být upřímný smích. ,,Zvládneš přijít na to, proč, Moonjae?" Pokračuje se svou prací mezitím co čeká na řečeného muže až odpoví. Jediné co se mu dostane je šílené zatřesení hlavou mezitím co Moonjae křičí v krátkých intervalech když už je té bolesti příliš. Minho s tím vypadá spokojený, protože pokračuje. ,,Samozřejmě je to proto, že by baterka nevydržela dostatečně dlouho! Dokážeš si představit že by mi tahle věcička prostě přestala jet v půlce práce?!" Zatřese hlavou a znovu ztichne jak pokračuje.

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat