7. Hříšné myšlenky

191 14 0
                                    

🌼🐶🌼

Seungmin, jestli něco, tak je hrdý vlk. Jasně, jeho 'povolání' možná nevede k tomuto dojmu, ale to je jenom když zvážíte fakt že pracuje sám na sebe, a dělá to proto že je zatraceně sexy a může si vydělat peníze jenom pouhým existováním.

Sexuální práce není pro každého. Sám nad sebou si odfrknul když to opatrně promýšlel. Ale, nezadané omegy ochotné přenechat své tělo alfám v rutu nejsou tak běžné jak by se někomu zdálo. Tudíž je to extrémně výnosné počínání, pokud podstoupíte správná opatření a umíte se ubránit.

To bylo hlavní Jisungovo slovo před rokem, v momentě kdy se Seungmin cítil naprosto finančně k ničemu. Felix venku vydělával peníze každou noc, trpěl pod Jihunem, a Seungmin jenom kličkoval mezi prácemi s minimální mzdou v zašlých barech a klubech. Takže vzal za příležitost se o sebe postarat, snížit to břemeno visící na svém milovaném bratrovi.

Jisung, jeho nejlepší kamarád, tohle dělá už od doby co se prezentoval jako omega ve svých šestnácti letech. I když to pro dítě není úplně nejlepší způsob jak žít, dostal se tak z ulic a do slušného bytu kde nabízí své "služby" už v osmnácti. Byl schopný půjčit Seungminovi peníze na svůj vlastní byt, aby nemusel říct Felixovi jak se k těm penězům dostal. Ale Felix není blbý a přišel na to poměrně rychle. I tak si to Seungmin nenechal vymluvit.

Teď, když už to dělá tak dlouho, Seungmin je sebevědomější než kdy předtím. Vydělává si svoje vlastní peníze, ve svých vlastních hodinách. Vybírá si svoje "klienty", ne obráceně. Navíc je docela v poptávce. Alfy zaplatí cokoliv si řekne aby dostali šanci ho ojet. Nikoho na nic nepotřebuje. Nepodvolí se žádné alfě aby byl označený - nosí speciálně zamčený obojek během návštěv jeho klientů aby se ujistil, že nebude kousnutý proti své vůli.

Takže, říct, že z pouhého navázání očního kontaktu s jedním Bang Chanem chce padnout na kolena a nastavit svůj krk, by bylo k smíchu před dvěma hodinami. Ani tohohle chlapa nezná. Ale teď je to znepokojující realita a nemá tušení co se do prdele děje.

Po připravení gauče na spaní pro Chana a hození dalšího polínka do ohně vystřelil Seungmin přímo do své ložnice. Chan mu popřál dobrou noc, ale Seungmin nic neslyšel protože příliš spěchal, aby se dostal pryč od alfovy vynikající vůně třešní, vanilky a kůže. Jasně že tenhle chlap musel vonět přesně jako jeho nejoblíbenější svíčka na sexuální hrátky. No jasně ty vole.

Seungmin za sebou zamkne dveře a opře se o ně. Ještě Chanovi plně nevěří, i přes to, že ho Felix poslal a zatím neudělal nic pochybného - zatím. Je to alfa, pomyslí si, a silná. Mohl by si se mnou jen tak pohazovat, někde mě přišpendlit k zemi, vzít si mě, udělat mě svým... Seungmin potichu zaskuhrá, naštvaný sám na sebe, že se mu líbí jak to zní. Ví, že tohle musí rychle dostat pod kontrolu, přestat takhle přemýšlet. Bude v blízkosti tohohle muže v dohledné době. Nemohl by ustát být takhle snadnou kořistí pro jakoukoliv alfu.

Aspoň ho tu necítím, pomyslí si, s pocitem že tohle je určitě výhra.

Byl tak vynervovaný když se dostal do téhle chaty, že vytvoření hnízda bylo to první, co udělal. Je to míň něž dva dny co Seungmin přijel, ale celý pokoj už voní převážně jenom po něm, s výjimkou pár kousků oblečení pařících Felixovi a Jisungovi zastrčených do povlečení pro uklidnění. Žádný alfa vůdce Bang Chan.

Z té myšlenky ho rozbolí srdce.

Seungmin sám sebe pleskne a přesune se ke skříni kde leží otevřená jeho taška s věcmi které si v rychlosti zabalil. Vytáhne tričko a šedé tepláky na spaní a rychle se převleče. Vleze si do postele, přitulí se ke svému polštáři a uvelebí se. Chce usnout rychle, ale jeho mysl je plná neklidu. Bojí se o Felixe. Vlastně se ani nedozvěděl jak špatně jsou na tom jeho zranění, jeho blbý mozek byl příliš zaneprázdněný slintáním nad alfou ve druhém pokoji na to, aby zvážil vůbec nějaké detaily. Ale je v pořádku, uklidní se, je na bezpečném místě, a ten doktor se o něho stará.

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat