24. Sladké mámení

227 17 1
                                    

⭐🐰⭐

Minhovo tělo váží snad tunu. To je to jediné čím by to momentálně dokázal vysvětlit. Každá končetina je jako by byla vyrobená ze železa když se plouží k výtahu. Hyunjin si stěžoval Chanovi, že Minho potřebuje spánek, a ve chvíli kdy jeho vůdce zjistil jak dlouho nespal, nečekal na nic a vystrčil ho z mučící místnosti.

Většinou když se někdo snaží míchat do jeho povinností, má pro ně pár ne uplně milých slov; ale tentokrát by nemohl vypadnout rychleji. Zážitky se mu začínají slívat do sebe. Není si úplně jistý, jestli byl opravdu v té místnosti s Chanem, nebo jastli to byla jenom noční můra. Čas neexistuje. A nebo ho jeho mozek jenom nedokáže zpracovat v tuto chvíli. Obojí by mohlo být pravda. Už ani neví.

Jediná jasná a stálá myšlenka v jeho hlavě je Jisung. Odmítá položit své tělo do postele bez té roztomilé omegy vedle sebe, proto než se dostane do výtahu, vytáhne svůj telefon.

Jisung odpoví skoro okamžitě. ,,Ahoj Minho," řekne, znějíc trošku stydlivě, což tato alfa shledává zatraceně roztomilé.

Minho se nad tím musí pousmát. ,,Ahoj, cukrouši. Jsem připravenej spát aspoň rok. Jseš pořád s Felixem?"

,,Jo, ale Minnie s Hyunjinem odešli. Pokud s tebou půjdu, bude sám... Nelíbí se mi že bude sám když se ho někdo snaží zabít."

Hmm, pomyslí si Minho, taky se mu to nelíbí. Tato druhá alfa je momentálně terčem nově objevené Michiko smečky, a Strayové netuší čeho všeho jsou schopní. V hlavě mu šrotuje jak nejvíc mu to jeho nevyspalý mozek dovolí. ,,Tomu se říká dobrý instinkty, zlato. Máš pravdu, nemůže být sám." Náhlé zívnutí mu málem roztrhne čelist, ale Minho se otřese jakmile je po všem a pokračuje, ,,Zavolám Jeonginovi aby tam nahoru dostal nějaký lidi. Uvidíme se za chvilku."

Jakmile je hotov s Jisungem, vstoupí do výtahu a když se začne zvedat, vytočí číslo omega vůdce. Oba dva neměli čas si spolu promluvit o tom co se mezi nimi stalo když přivedl Jisunga do sídla, takže je to jenom rychlé a trapné rozdání rozkazů které skončí Minhovým přerušením, když se omega snaží omluvit, ,,Teď není dobrá doba, Jeongine. Promluvíme si zítra." Dveře se otevřou na zdravotnickém patře a alfa se vydá do Felixova pokoje.

,,Dobře. Udělám rozpis hlídek ve Felixově chodbě."

,,Dávej bacha ať nejdou dovnitř, a ať jsou potichu. Hyunjinovi se nejspíš nebude líbit, že tam bude mít tolik dalších lidí už jenom z principu, ale pokud někdo vyruší jeho pacienty, tak jsme mrtví," zašeptá do svého telefonu potom co na chvilku ztichne když míjí lidi na chodbě. ,,A Felix je údajně stále v bezvědomí. Je důležitý udržet tuhle fámu v oběhu. Nevíme dostatečně co se děje abysme mohli nechat vyjít pravdu najevo. Pokud si Sanghyun myslí, že víme něco o tom co se doopravdy stalo, mohly by se začít dít nepěkný věci hodně rychle."

,,Dobře. Bez problému. Um, ujistím se že bude u jeho dveří pořád člen vedení, a ostatní můžou být postavení v jiných částech chodby."

,,To je perfektní. Dobře přemýšlíš, Innie. Už musím jít. Pá."

Ve svém omámení se cítí, jako by se právě ocitnul před Felixovými dveřmi. To celou tu dobu šel? Vzdá snažení se pochopit fyziku v tomto světě, začínajíc být přesvědčen, že ve výtahu je nějaká červí díra a že je právě teď v jiné dimenzi kde se realita chová úplně jinak. Sakra, opravdu se potřebuje vyspat.

Minho dvakrát zaklepe než vstoupí dovnitř. Jisung sedí se zkříženýma nohama u Felixových nohou, hrajíc si se svým mobilem. Zraněná alfa podřimuje. Omega vzhlédne a něžně se na něj usměje, opatrně slézajíc z postele aby nežduchnul svého spícího kamaráda.

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat