25. Další No control kapitola

312 15 2
                                    

🍯🐿️🍯

Jisung se probudí v náruči neuveřitelně sexy alfy, která je nějakým zázrakem jeho pravá polovička. Omeze stále není jasné, jak se to stalo, ale Minho se mu zdá příliš dobrý na to aby to byla pravda. Jisung se cítí příliš šťastný, příliš v bezpečí, příliš příjemně aby to bylo v pořádku. Tyto tři pocity nikdy necítil všechny ve stejnou chvíli. Ale to je nejspíš protože nikdy nepotkal někoho jako je Minho.

Alfa je stále tuhá jak pařez. Jisung opatrně nadzvedne hlavu z polštáře aby se podíval na hodiny u postele - spali už osm hodin. Má pocit, že Minho bude potřebovat více času. Je neuvěřitelné, že vydržel fungovat tak dlouho beze spánku, a Jisunga zvláštně uklidňuje že je to právě on, kdo s ním je když si konečně může odpočinout.

To je ovšem problém - potřebuje na záchod, ale nechce vyrušit sladkého muže ve své náruči. Párkrát se pokusí odtáhnout, ale vždycky se v poslední chvíli vzdá, potom se rozhodne zkusit něco jiného.

Najednou se s ním svět zatočí a skončí přímo na Minhovi, který ho pevně drží kolem pasu. Alfa se na něj ospale usměje, očividně pyšná na to, jak ho překvapila. ,,Jestli potřebuješ jít, tak jdi." Minhův ranní chraplák je dost možně ta nejvíc sexy věc, kterou Jisung kdy slyšel, ,,Jsem otevřenej spoustě divnejch věcí, ale moč do nich fakt nepatří. Zjistil jsem to na vlastní kůži," zachichotá se, a dokonce i ten jemný smích je atraktivní.

Jisung nakrčí nos, ,,Fuj, to je teda hnus. Pusť mě teda, vážně potřebuju jít!" Roztomilé chichotání ho doprovází až do koupelny. Když je hotový, vrátí se zpět k pohledu na Minha, který má obličej zabořený do omegina polštáře, a uchechtne se, ,,Chybím ti?"

Minho se líně posadí, pomalu sleze z postlele a postaví se před něj. Přitáhne si ho blíž, pokládajíc jemné polibky na jeho krk. Mezitím se jedna zákeřná ruka blíží dolů k jeho pozadí, aby ho následně mohla zmáčknout. Jisung cítí, jak mu po páteři jezdí jiskřičky pokaždé když se ty měkké rty setkají s jeho kůží, ty jediné které přínáší Minhův dotek. Vážně nikdy nic takového necítil.

Minho zamumlá, ,,Za chvilku jsem zpátky, zlato," a sám se vydá do koupelny.

Omega si povzdechne když se dveře od koupelny zavřou. Být tady je tak nad jeho představivost. Nikdy předtím tohle nedělal - ani s klienty. Všichni jeho klienti přijdou do jeho bytu a jsou pryč v momentě, kdy je jejich cyklus u konce. Nemazlí se, ani pořádně nemluví mezi jednotlivými koly. Na vrch toho všeho, až do nedávné noci s Minhem neměl Jisung nikdy sex pro zábavu. Vždy je to jen práce. Způsob jak si vydělat na živobytí. A podle svých zkušeností s klienty, vážně nikdy nepochopil co s tím všichni tak mají; alfy prostě jen dosáhnou svého vrcholu a jsou hotové než přijde na řadu další kolo. Sprcha a znovu. Ale Minho... Minho mu dopřál uspokojení pod rukama jiného člověka po prvé v jeho životě.

Jeho kamarádi mu vždy říkali že je na tom něco víc než na co je zvyklý, ale ani neměl pořádně čas to zkusit. Ne že by ho to nezajímalo, ale jediný způsob jak si udržet střechu nad hlavou je neustále pracovat, a to neznamená moc času na sebe. Obzvláště když pracuje s aspoň jednou alfou za týden. Záleží na tom, jak dlouho jejich cyklus vydrží, někdy tam vmáčkne i dvě - pokud uklidí a vyvětrá svůj byt dostatečně rychle. A myšlenka na to mít partnera, obzvláště alfu, když pracuje v tomto odvětví je šílená, nejspíše i nebezpečná.

A teď je tady, porušujíc vlastní pravidla a rutinu kvůli někomu koho potkal teprve před pár dny. Za chvíli má přijít jeho vlastní cyklus, čas kdy si Jisung účtuje peníze navíc protože se začínají probouzet jeho sexuální feromony a afly v rutu tohle milují. Ale místo najímání hotelu a hledání klienta v tomto výdělečném období, je tady, a nechce nic jiného než udržet si v posteli jednu specifickou alfu celý den - zadarmo, a bez svého obojku.

Wolf Gang (Stray Kids ABO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat