🌿🦊🌿
Jeongin funí, bojujíc s udržením všech těch zvuků, které ze sebe chce vydat uvnitř. Je to náročné, s tou vražednou rychlostí se kterou do něj jeho mate přiráží a jejich pozicí umožňujíc přirození staršího muže trefit se na všechna správná místečka. Chce vzdychat a kňučet, a ví že Changbin by miloval kdyby to všechno vypustil ven aby to slyšeli všichni v kanceláři, aby věděli komu patří, ale Jeongin je na tohle příliš stydlivý. I přesto je těžké si představit že pravidelné pleskání boků alfy o jeho zadek není slyšet z druhé strany dveří.
Jeho mate ho nenechal vydechnout od té doby, co Sana a Minho odešli. Changbin se nespokojil pouze se svým letmým ovoněním, a když jsou teď sami, tak měl nutkání to udělat pořádně. Rychle svlékl svoji omegu a pustil se do mazlení, olizování a líbání ho po celém těle. Je to proces, na který si Jeongin zvykl, provozovaný aspoň jednou denně jeho majetnickým partnerem už po dva roky- dnes už je to podruhé. Miluje to.
Ale Changbin je ještě více nabuzený poslední dobou z důvodu jejich blížícího se cyklu, takže netrvalo moc dlouho než ho alfa otočila, vyndávajíc kolík z jeho otvoru, a absolutně zdemolovala jeho tělo.
Changbin přimáčkl Jeonginovu horní část těla na zeď, jeho záda jsou prohnutá a nohy roztažené, omega škrábajíc svými nehty o tvrdý povrch. Jeho alfa má ruku omotanou okolo jeho krku a druhou svírá drtivým úchopem jeho bok. Ta za sebou určitě zanechá modřiny tam, kde se zarývají jeho konečky prstů. Nemůže se dočkat až je uvidí.
Jeongin cítí jak se jeho mate nakloní dopředu, uvězňujíc ho mezi svým tělem a stěnou, hrubé tempo jeho boků nezpomalí ani na minutu. Mladší natáne ruku přes své rameno a zamotá ji do Changbinových vlasů když se muž pustí do jeho krku, horký dech narážejíc na jeho kůži v rychlých vlnách jak funí ze svého vypětí.
Pach jeho alfy je tak silný- v místnosti, na jeho těle, v jeho nose. Každou vteřinou ho to nutí chtít víc a víc. Chce tak strašně aby si ho jeho alfa přivlastnila, aby cítil zuby svého mate zabořit se do jeho krku. Ano, už je přivlastněn tímto mužem - trvalá jizva na jeho krku je důkazem spojení vytvořeného jejich první společnou noc - ale to nutkání být přivlastněn svým mate nikdy nezmizí, jako neuhasitelná žízeň.
,,Binnie," zakňučí potichu, ,,prosím..." Vyvrcholení omegy je tak blízko, ale on potřebuje svoji alfu, potřebuje aby si vzal co mu patří.
Changbin zamručí, jeho hlas je hluboký když přejíždí rty po krku omegy, škádlivě se otírajíc o to místo kde to omega nejvíc potřebuje. Jeongin zakňučí, pociťujíc jak jeho tělem projede vlna. Boky jeho alfy začínají ztrácet na tempu. Taky už je blízko.
,,Binnie," řekne znovu, vědíc že dostane to co chce dřív když poprosí, ,,prosím - aach," omylem zavzdychá, touha překonávajíc jeho ostych.
Jak doufal, v momentě kdy jeho poslední slova opustí jeho rty, Changbin ze sebe vypudí přidušený vzdech, jeho boky se zasekávajíc na moment, poté se tvrdě zakousne na jeho pářící místečko. Jeonginovy oči se na moment otevřou když to přivlastnění pošle náboj čiré rozkoše celým jeho tělem, pak se plně sevřou když napětí v jeho podbřišku povolí a on vyvrcholí na stěnu před sebou, jediné co ze sebe zvládne přes tu euforii vydat je prudké lapání po dechu.
Jeho orgasmus je prodloužený jak do něj jeho mate nepřestává přirážet, zuby zabořené do jeho krku, ruce ho majetnicky pevně svírají. Pro tohle žije, miluje pocit patření své alfě. Changbin zasune ještě párkrát, poté dosáhne svého vrcholu, boky ustálujíc se a třesouc když se udělá do kondomu. Omega ho tím propracuje, pohybujíc svými boky tam a zpět na penise uvnitř sebe.
ČTEŠ
Wolf Gang (Stray Kids ABO)
FanfictionStray Kids. Co všechno se může stát v jedné smečce? A jakou v tom hrají roli tři nejlepší kamarádi už od dětství? Pojďme společně sledovat jak se propojí jejich osudy v jeden.