⭐🐰⭐
Minho byl velmi zaneprázdněný od té doby co Chan opustil sídlo. Bylo tu toho tolik na práci, tolik věcí potřeba uvést do pohybu které musel zkontrolovat osobně. Vážně zapomíná kolik toho jeho vůdce vlastně dělá. Každých pět minut mu někdo volá. Pořád se někdo vyskytuje v leadrově doupěti. Když není v doupěti, tak si ho sami najdou ať jde kamkoliv a dotáhnou ho někam jinam. Přeskakuje z místa na místo, vždy připravený se postarat o svoji smečku.
Kolem doby, kdy se přehoupla desátá hodina večerní druhé noci co byl Chan pryč, Minho už potřeboval nějaký ten čas pro sebe. Rychle se rozhodl, že jediný způsob, kterým se chce odvázat je vydat se do smeččího klubu. Chan řekl že je pod lockdownem sídlo, ne jeho obyvatelé. Tancování je vždy odpovědí na odvařené nervy podle jeho názoru a kdyby odešel s někým domů, no, to by bylo ještě lepší.
Dorazí do Nebe asi hodinu po tom, oblečen zabíjet; kožená bunda přes černou košili s pár horními knoflíčky rozepnutými, zakasaná do úzkých černých kožených kalhot, tenký kožený choker okolo krku a spousta stříbrných náušnic a prstýnků. Jeho vlasy vypadají jako mokré s pěšinkou uprostřed, strany sčesané dozadu aby odhalovaly čelo. Minho je taky jedním z lidí, kteří nikdy neodejdou bez jejich typického doplňku: opasek na stehno. Vlastní spoustu různých stylů, ví že jsou jeho stehna sexy a nikdy nepropásne příležitost je zdůraznit - někdy prostě nejsou uplé kalhoty dostatečné. Dnešní styl se obmotává okolo silného stehenního svalu nahoře blízko jeho rozkroku a pak přímo nad kolenem, spojený páskem.
Minho protancuje vchodovými dveřmi, málem ani nezaregistruje vyhazovače, kteří ho nechali projít. Slyší pár narážek od třesoucí se fronty stojící venku, kteří si stěžujou, že musí čekat a on ne. Cokoli co vyhazovači odpoví už ale stejně spolkne hlasitá hudba, která ho praští do uší když otevře druhý pár dveří.
Nebe je typický bývalý sklad předělaný na noční klub, takže je to obrovská otevřená místnost s tanečním parketem uprostřed, pódiem - momentálně zabraným dnešním DJ - vzadu místnosti, obrovským barem se čtyřmi barmany, stoly a židličkami s VIP sekcí z krásných gaučů a soukromý bar oddělaný pro ty, co si to můžou dovolit.
Jeden stůl ve VIP části je zamluvený pro radu smečky a to je právě Minhův cíl. Čeká, že tam bude malá skupinka lidí, ale najde tam jenom jednoho člena - Sanu. Omega vypadá zatraceně sexy ve svých černých třpytivých minišatech a ladících botách na podpatku. Své dlouhé rudé vlasy má volně sepnuté nahoru. Minho se ušklíbne, oceňující své dnešní štěstí a přijde ke stolku.
,,Díky bohu, že dneska někdo přišel," řekne Sana přes hudbu, která v tomhle místě není tak hlasitá. Očividně je naštvaná, že je tu sama.
Minho se zasměje, ,,Proč jsi teda venku úplně sama?" Sedne si vpravo od ní a přehodí ruku přes opěrátko gauče. Přejede ji očima od vrchu dolů a zase zpátky, ani se neobtěžuje to skrývat. Pokud si toho omega všimla, nedala nic najevo.
Sana je jednou z jeho nejoblíbenějších lidí se kterými chodí do klubů. Její vanilkově růžová vůně je dostatečná na to aby se z ní zbláznil, ale je taky na ní úžasný pohled na tanečním parketu. Byl tady sní už mockrát, ale nikdy to na ni nezkusil. Možná to dneska změní.
Sana se ozve, odpovídající na jeho otázku, ,,Dahyun a Tzuyu se tu se mnou měly sejít, ale ještě jsem je neviděla."
Minhova nálada se trošku zakyselí když slyší, že má přijít i Dahyun. Viděl ji jak tráví s Tzuyu poslední dobou mnohem víc času, ale tahle alfa vypadá, že si dělá zálusk ne na tu jednu, ale rovnou obě půvabné omegy. Už se stalo, že má nějaká alfa dva omega mates, ale není to běžné. A podle Dahyunina nedávného chování si je docela jistý, že páření je přesně to co teď hledá.
ČTEŠ
Wolf Gang (Stray Kids ABO)
FanfictionStray Kids. Co všechno se může stát v jedné smečce? A jakou v tom hrají roli tři nejlepší kamarádi už od dětství? Pojďme společně sledovat jak se propojí jejich osudy v jeden.