★¹⁴ (ağir smut)

5.4K 179 285
                                    

Bu fic full jisung pov diğer bolumde yani 15.bolumde full minho pov olacak. İyi okumalaaar..

Jisung pov:
Sabah erken kalkmistim nedensiz. İçimdeki korkudan mi yoksa gerçekten severek yapacağından mi? İçimdeki his çok garipti bir Handan istiyor bir yandanda korkuyordum. Yani sabah benim yüzümden olanlar ve onun içimde kalması bu umarım olmaz yani temkinli olmam gerek. Fakat minho kesin sabaha kadar öyle uyumak ister buna adım gibi eminim. O zaman benimde hareket etmemem gerek. Aksam dediği ceza neydi eğer beni sikmekse bu zor değildi alisiktim. Fakat cezadan kastı neydi? Ben bunları düşünürken minho odaya girdi ve o anlık hisle geri adimladim (yatakta geri gitti)

Minho: gunaydin bebegiiim.

Jisung: sa-sanada sevgilim.

Minho: jisung? Bisey mi oldu

Unuttu mu acaba? Ne ara unuttu ya ozelliklede minho nası unuttu ya unutması imkansız her gün gelip beni sikmek isteyen minho bunu unutmusmuydu. Neyse işime gelirdi.

Jisung: ha hiç bir anda gelince korktum gelsene (kollarını aciyor)

Minho: geliyorum. (Sarildilar)

Minho: ooof özledim seni jisung. Bugün ve yarın işe gitmicem.

Jisung: iyiymis bebegim. Ama neden? İş yerinde bir sorun mu var.

Minho: hiç sadece bu aksam yapacağız ya hatta ben şimdi başlamak istiyorum.

Dediği şeyle şok olmuştum buna hazır değildim yeni uyandım ve benden onunla seks yapmamı istiyor sabahın 9'u ve benle seks yapmak istiyor. Tanrım nasıl bir sevgilim var benim.

Jisung: bu saatte mi minho?

Minho: hmhm hadi gel. Ver elini

Elimi uzattım ve bana gülümseyerek beni farklı bir odaya götürdü. İlk beni eve getirdiği odaya getirdi bu oda benim için lanetliydi. İlkimi istemeyerek ve zorla vermiştim. Fakat bu farklı bir boyut olacakti. Hala korkuyordum çünkü minho yatakta baya korkutucu oluyordu. Ve saçma kurallarıyla birlikte. Çoktan odaya girdiğimizde soze ilk o girdi.

Minho: soyun jisung

Jisung: nası yani di-direkman mi yapicaz

Minho: hmm evet baya girecem içine. Sevgilim değil misin?

Jisung: sevgilinim ama bu can yakar minho yapma.

Minho: jisung ukeysen ukeliğini bil. Şimdi soyun ve yatağa geç.

Jisung: peki.

Minho: aferin hep böyle uslu bir kedicik ol

Jisung: ne dedin sen? Kedicik derken? Ayib oluyor

Minho: jisung sen mi soyunursun ben mi soyayim

Jisung: soyundum sakin. Dön arkanı

Minho: tamma şimdi geç yatağa.

Jisung: Bi kerede ben üstte olsam? Hep ben acı çekiyorum.

Minho: benim gibi baskın biri nasıl altta kalacak? Şimdi geç yatağa jisung kızdırma beni. Yoksa kötü olur

Jisung: tamam sevgilim geçtim. Ancak sen...

Minho: ben ne?

Jisung: sen yatakta çok korkunç oluyorsun.

Minho: o benim doğamda var güzelim. Şimdi geç yatağa jisung

⚠️⚠️⚠️⚠️Basladi⚠️⚠️⚠️⚠️

Yatağa beni iktirmesiyle düşmüştüm. Ve refleks olarak canım acımıştı. Kütük gibi ittirdi beni ya hayvan. Eğer minho bunlar duysa herhalde gotten direk girer bana. Minhoda üstüme çıkıp beni öpmeye başladı o kadar hızlı opuyorduki yetisemiyordum. Hatta nefeste alamiyorum boğuk boğuk inlemeler veriyordum ona. Sonra çekildi ve biraz soluklandi,tekrar dudağıma yapıştıginda biraz yavaşladı. Neyseki bu sefer sekronize öpusuyorduk. Eli hiç rahat durmuyordu sürekli kasiklarimda dolaşıyordu. Allahtan belime dokunmuyor. Çok geçmeden boynuma yöneldi ve hem acı hemde zevkle inliyordum. O ise benim köprücük kemigimi emiyordu ve yaliyordu küçük küçük isiriklarla hem acimasini hemde zevk almamı sagliyordu. Elini penisime atınca inledim. Oda tahrik olmuş olacakki ellerini ağzıma götürdü ve emmemi soyledi. Korkarak emiyordum. İyice emmistim parmaklarini. Damarlı ve güzeldi o tam bir semeydi. Hafif bir bakış attı bana bende gözlerimi kapattım ve kendimi kasmamaya çalıştim (ama calisti). Parmaklarını içime soktu ve biraz öyle bekledi beklemesi canımı acitiyordu ve her defasında yeni bir inleme birakiyordum. Genişleme için elleriyle makas hareketleri yapiyordu. Ben hazır olunca buzulmus deligime baktı ve birde mahvolmuş bana baya tatmin olmuş sanırım sürekli sırıtıyordu.

Takıntılık MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin