Minho pov:
Hyunjinle otururken bir anda ayağa fırladı ve banads mesajları gösterdi yazan felixti. Sevdiğim bir çalışandı ama yazdıkları beni sevindirmemisti.Lix'im💓
Lix'im💓: HYUJIIIN
HYUUUNJIIIN ACIL BAK ASKIM
Hwang'im💪: Ne oldu lix'i
Lix'im💓: jisung var yanımda ve klostrofobisi varmış. Ama biz asansöre bindik. Birazdan ciksriz napixsm bilmiyorum yarına geliwn lutfwen
Hwang'im💪: lixim ağlama bebegim. Şimdi çıktık asonsorun önündeyiz.
*goruldu*Gördüğüm mesajlarla bende yerimden fırladım ve hemen asansörün önüne geldik kapının açılmasıyla jisug'u yere yatırıp önce su serptik, sonrada terasa çıkarttık ancak ise yaramadı jisung bayıldı sanırım. Hemen kucağıma alarak kendi odama getirdim ve L koltuğa yatırdım onu.
Felix: üzgünüm hiğk ben onu durduramadım
Minho: hayir felix sorun yok. Sen onu uyarmissin sonucta.
Hyunjin: iyide siz onunla nerde tanıştınız.
Felix: etek giydiğini görünce hoşuma gitti minhonun odasında arıyordu bende yardım ederken tanıştık.
Hyunjin: Anladim neyse gel lix'i biz çıkalım.
Felix: peki, ha minho bey uyandığında yanıma yollarmisiniz.
Minho: tabiki,çıkabilirsiniz.
Onlar odadan çıktıktan sonra jisunga ufak bir öpücük kondurdum ve işime devam ettim. Sonunda jisung uyandı ve önce nerde olduğunu sorguları sonrada bana bakınca rahatladı ve nefes almaya başladı.
Minho: jisung iyimisin?
Jisung: hmhm ben iyiyim.
Minho: keşke inat etmeseydin bebegim.
Yanına oturup saçlarını oksamaya başlamıştım. Biraz mayisti sanırım devam etmedim ve onu felix'e yönlendirdim.
Jisung pov:
Minho beni felix'e yönlendirmesti. Hemen felix'in odasına girdim ve koşup bana sarıldı sürekli benden özür diliyordu ancak onun bir suçu yoktiki. Ben ısrar etmiştim.Felix: özür dilerim jisung hiğk
Jisung: hayir felix özür dileme sen bisey yapmadın.
Felix: hayir benkm yuzunmdenw higk
Jisung: felix hayir diyorum, ben ısrar ettim sana karşı. Asıl ben özür dilerim.
Felix: ama korktum sana bisey olcawsk diye higk
Jisung: hayir bak ben gayet iyiyim sapasağlamim.
Felix: peki o zaman.. gel seni odana götüreyim.
Jisung: olur..
Felixle birlikte onun odasından çıktık. Ve hemen yan odasına girdik. Burası baya iyiydi hemde çok iyidi. Tam istediğim gibi dizayn edilmişti. Felixle benim odama girdik ve oturduk. O bana biraz buranın kurallarını anlattı ve yapmam gereken işi anlattı. Baya ayakcilik yapacaktım. Minhonun asistaniymisim. Aynı zamanda model olarak kullanacaklarmis beni.
Pek sorun etmedim ancak kötü bir yani varmış. Buradaki çalışanlarda bazıları zorba ama minhoda bisey yapamiyormus. Babasının arkadaşlarının çocuklariymis. O yüzden sadece uyariyormus. Hatta felix başından geçen bir olayı bile anlattı. Hyunjin bile ses cikartamadiysa minho herhalde hiç bisey yapamaz. Biraz korkmuştum sonuçta yeniydim burada o yüzden kendimi kollamak gerek. Ben lisedeykende zorbalık görüyordum. Biraz düşündümde bu biraz tehlikeli. Ya biri dokunmaya kalksa o zaman minho bisey yapamaz ki. Keşke daha önceden haberim olsaydı gelmezdim.. Açıkçası felix bana yabancı gelmedi..
*bir şey fark ettim önceki bölümlerde evet tanisiyorlarmis. Ancak ben hikayeyi unutunca böyle olmuş. Özür dilerim. Siz şey düşünün hani 2 3yil geçmiş falan bunlarda burda ise başlamışlar. Hani şey gibi bir arkadaşın başka bir yere gidiyor unutuyorsun sonrada aynı işte karşına çıkıyor. O gibi düşünün.*
Tabi ya felix evet felix hatta 3 yıl önce Avustralyaya gitti. Peki ya changbin? Yada jeongin onlar bir ara sevgiliyi ne oldu acaba. Seungmin vardi. Ona ne oldu acaba oda İngiltereye gitti. Neyseki felix'in numarasını aldık ve hemen yazmaya başladım.
Felix × jisung
Sincapcik: Lixii beni hatırladın mı?
Sincapcik: Han jisung ben, hatta babam beni zorla birine satmisti. Sonrada siz bana yardımcı oldunuz. Beomgyu kuzenim vardi. Yeonjun vardi. Jeongin,changbin,seugmin vardi.
Çillim: JISUNG?! YOKSA O JISUNG SEN MİSİN.
Çillim: Tanrım en son herkes farklı yerlere dağıldı. Evet ben şimdi hatırladım. Ekibi bulmamız gerek jisung.Sincapcik: şahsen ben okeyim. Hadi yapalım şu işi. Instagramin hala aynımı? @sarisincocuk olan
Çillim: eveeet. Seninde @Hanniexy olmalii.
Sincapcik: yeees.
*görüldü*
Hemen lix'in odasına uçtum ve biraz özlem giderip neler olduğunu anlattık birbirimize. Mesela o hyunjinle avusturalyada karşılanmışlar. Önce arkadaş olmuşlar ve ikiside aynı anda hislerini söylemişler. Bu çok tatlı bir şeydi keşke bizde öyle olsaydık ama işte. Sonrada ben ona anlatmaya başladım dinledikçe şok oluyordu.
Felix: vay be Jisung nası hatilardin bizi.
Jisung: işte be cillim hatırlarım ben sizi. Ancak cillerin onlara ne oldu?.
Felix: ben onlari kapatiyorum.
Jisung: NEEE FELIX DOVERIM SENI
Felix: ya evet ama dalga geçerler diye.
Jisung: malmisin yarın kapatmayacaksin o cillerini çünkü jisung'un ozlediii.
Felix: peki tamam kapatmam. Ama bak senin için ha valla değerimi bil.
Jisung: tamamm. Ya şimdi biz diğerlerini nasil bulacaz.
Felix: Aslında yarın şirkette arayabilirim. Mesela hep kitap okuyan bir cocuk var. Bizim seungmin gibi. Hatta tarzlarına benziyor.
Jisung: yuruuu gidip bakaliiim.
Yazardan:
Bakalım kader ağlarını bu 5li grup için orecek mi, yoksa hepsini bir belaya mi surukleyecekti. Belkide bu hikayede iyi gitmeyen şeyler ve yeni olaylar onları bekliyor olacakti. Kim bilir belkide hiç biri bir daha araya gelemiyecekti. Yada sonsuz bir ilişkileri olacaktı. Bunu ancak zaman gösterecekti...
...
Nasiiil ama kaos bıraktım sona. Aciklamayai yukarıda yaptiim ben unutmusum onlar zaten tanisiyorlarmis🙉 neyse siz anladınız bencee öptuuum😽
Bu arada 1,49bin kişi okumuş teşekkür ederiim ve şu şeye final yapacam "hızdan doğan ask" onada destek verirmisiniz😻😻
İyi okumalaaar (bugün 3 bölüm aticam, belki 4 ama zaman araliklariyla) 💓🙀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılık Meselesi
Actionjisung cömert ve diğer insanlara göre saf ama temiz bir insandı. Fakat babası tarafından asla sevilmeyen bir cocuktu. Hersey babasının onu satmasiyla başlamıştı Jisung:Lan! Bana bak dağ ayısı sana aşık falan oldum sanma döverim ha Minho:onu yatakta...