★²³(smut)

2.7K 105 120
                                    

Minho pov:
Bugün jisung'la gidecektim ise sirkettekiler garip tepkiler verebilir ama bu umrumda değil. Gerekirse kendi öz babamı öldürürüm ama jisung'a zarar gelmesine izin veremem. Hem belki oğluna onun yanında gider kim bilir?. Jisung daha uysnmadigi icin gidip kedileri sevdim ve besledim. Evet kedilerimiz hala ölmedi. Yaşıyorlar umarım yasamaya devam ederler. Onlsrida hallettikten sonra kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim.

Kahvaltı hazırdı. Hemen gidip jisung'u öperek uyandırdım ama çok mizmizdi uyanmiyordu. Bende yanağını ısırdım onun.

Jis: Ah minho napiyorsun ya

Min: haha ay çok komiktin surat ifadeni çekmem gerekiyordu.

Jis: sus ya sus. Ne oldu sabah sabah isiriyorsun milleti.

Min: jisung kalk hadi ise geç kalacaz. Sana kahvaltı hazırladım.

Ben jisunga bunları söylerken giyiniyorum üstüme gömlek giydim bugün resmi olmak zorundaydım. Altimada bol ama sık bir pantolon giydim. Ceket olacakta siyah küçük cepli bisey aldim. Neden mi böyle giyindim çünkü bugün şirket yemeği vardi.

Jis: Neden böyle giyindin?

Min: bebegim bugün şirket yemeği varya. Ondan böyle giyindim.

Bunu söylerken içim gidiyordu çünkü jisung buna katilamiyordu. Bunun için üst kademede olması lazımdı.

Jis: tamam neyse gel kahvaltıya gidelim.

Min: trip mi yiyorum.

Jis: yürümezsen yiyeceksin

Min: sustum

(Han-imci min senii)

Jisungla aşağıya indik ve kahvaltı yaptık. O üstüne biseyler giyerken bende bilgisayari ve evrakları alıyordum. Jisungts giyindiginde evden çıktık ve şirkete gidiyorduk.

Şirkete geldik ve arabadan indik. Neyseki kimse farkında değildi. Hemen içeri girdik ve şirket için olan telefonları aktiflestirdik. Şirket için artık telefonlarımız vardi. Normal telefonumuzu kullanmiyorduk. Ben Hemen odama çıktım ama jisung'a ilk mesajı gelmişti bile

Min: kimden gelmiş bebegim.

Jis: jeongin bey efendim

Min: jisung? Niye resmi konuşuyorsun onlar arkadaşların sende benim sev-

Jis: bana verilen emirlere göre böyle olması gerekiyor minho bey

Min: hay emirlerini ben senin.

Jisung benden ayrıldığında merdivenlere gidiyordu bu onun içinde zordu neden klostrofobisi vardiki.

Odama geldim ve islerime başladım. Bugün şirkete charyeong gelecekti hemen mesaj cektim odama gelsin diye normalde jisung yapmalıydı ama normal asistanim charyeong o yüzden jisunga hafif şeyler vericem.

Çok geçmeden charyeong odama geldi ve rakip şirketten topladığı bilgileri anlatmaya başladı. Gerçekten iyi hazırlanmıştı ama bizimkini gecemezdi. Eğer bu işi alırsak acayip para kopartırız.

Charyeong: evet efendim anlattığım gibi parfüme garip bir kimyasal madde koyuyorlar buda insanların ilgisini çekiyor

Min: hipnotize etmek gibi diyorsun yani?

Charyeong: aynen öyle efendim. Eğer bunun ne olduğunu ogrenirsek bizde bu işin ucundan tutarız sonrasında zaten size kalmış.

Min: anladim cikabilirsin

Hemen telefonumu aldım ve jisung'u aradim ancak açmadı. Mesaj çektim ama yarım saati geçti ve hala cevap yoktu açıkçası merak etmiştim. Belkide trip atiyordum dedim kendi kendime
Keşke demeseydim.

Takıntılık MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin