★¹⁹(smut)⚠️

3.6K 110 166
                                    

Minho pov:
Jisung'a nolduki sinirlendi bana. Gerçi haklıydı çocuğa bir sürü evrak vermiştim. Açıkçası babam benim gay olduğumu bildiği için ve onaylamadığı için korkuyordum birine yakalanmaktan. Ama döverim tahmin edebiliyorum woojin zaten gelen her yeni insana bunu yapıyor umarım jisung kendini kollayabilir. Revirde kapalıydı bugün şirket birazdaha azaldiktan sonra hemen jisung"un odasına girdim ve L koltukta yatıyordu. Resmen küçük bir çocuk gibi kivrilmisti. Burada hasta olmasın diye kucağıma aldım ve aşağıya indim çok kimse yoktu gerçi yada ben öyle zannediyordum. En sonunda arabaya ulaştık ve bindirdim onu ardindanda ben bindim arabaya. Eve doğru gidiyorduk. Çok masum uyuyordu melek gibi.. Ama benim meleğim.

Eve geldik ve onu yatak odasına çıkarttım rahatça uyusun diye üstünü değiştirdim ve yatağa yatırdım. Mışıl mışıl uyuyordu. Bende ondan sonra kedilerin odasına gittim oralarda baha buyumuslerdi 3 yıl geçmişti onları bulalı. Mamalarini ve sularını tazeleyip çıktım odadan. O sırada jisung uyanmış aval aval ayakta bana bakıyordu. Salona indi bende onun ardından indim kendini tekli koltuğa attı bende ikili koltuğa oturdum ve bacaklarımı aralayıp kucağıma çağırdı önce baktı ama sonra paytak paytak yanıma geldi ve oturdu. Biraz öptüm ve kokladım onu ozlemistim açıkçası ama bugün olmazdı yarın 1 haftalık tatildi zaten. O zaman özlem giderirdik. Bugün yapmayı düşündüm ama uyusun diye bisey yapmicam. Kucağından indirmeden yatak odasına getirdim ve göğsüme kafasını koyarak uyudu.

Jisung pov:
Sabah yatakta uyandım dün minho beni eve getirmisti o kötü bir cocuk değildi onu seviyordum. Zaten bu hafta tatildi. O yüzden belki zaman gecirebilirdik. O daha uyanmadigi icin ben kalkıp kahvaltı hazırladım masayi kurarken uyanmış ve yanıma geldi arkamdan sarılıp masaya oturduk.

Minho: eh 1 hafta sonra devam edersen cezana.

Jisung: ya minho bu cezayı başka şekilde veremezmisin?

Minho: Ne gibi?

Jisung: ya evi temizlerim,yadaa bulaşık yıkarım tamma hep kahvaltıları ben hazırlarım. Olmaz mı?

Minho: hmm istersen başka şekildedir halledebiliriz..

Jisung: hayir ya sen yatakta korkutucu oluyorsun

Minho: o zaman işteki cezanı ikiye katlarim bende

Jisung: hayiiir, tamam of o şekilde halledelim

Minho: heh soyle yola gel.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra ben bulaşıkları yıkadım minhoda yukarıda odadaydi sanırım fantezi odasındaydi. Yıkadıktan sonra koltuğa oturdum ve minho yanıma geldi ben ona bakarken o beni bileğinden tutup odaya sürüklemeye başladı

Jisung: hey napiyorsun

Minho: başlıyoruz işte

⚠️⚠️⚠️Basladi⚠️⚠️⚠️

Minho beni yatağa yatırdı ve ellerimi arkada kemerle bağladı bu biraz acıttı ancak ses çıkartmadim. Hemen yüz üstü çevirdi ve öpmeye başladı beni ilk basta hırçın opuyordu sonradan yavaşladı ve senkronize bir şekilde öpüşmeye başladık. Sonra minho cekmeceden bez parçası alıp gözlerimi bağladı. Bu beni korkuttu çünkü ne yaptığını goremiyordum.

Jisung: min..ho bu-bune

Minho: bekle açacağım

Minho üstümden kalktı ve sanırım çekmecede bisey arıyordu. Sonrasında gözümdeki şeyi acti ve elinde yapay bir penis vardi. Bununla napicam derken minho soze girmişti

Minho: bunu içine sokacam ve sen kendini bir şekilde bosaltacaksin. Eğer bosalamazsan bunun için ayrı bir ceza vereceğim.

Jisung: ama sevg-

Minho: aması yok hazirmisin bende üstünde oturucam ve surtun tamam mi.

Jisung: hmhm

Minho yavaşça o şeyi içime soktu ve hafif bir şekilde inledim. Sonradan tam sokunca ilk nefes alamadım ama sonrasında düzeldim minho biraz daha içime sokunca tiz bir inleme çıktı ortaya. Sonrada üstüme oturdu ve surtun diye emir verdi bana. Bende dediğini yapıp surtundum. Ben bunu yaparken oda telefonla kayıt alıyordu.

Jisung: Ihm be-bebegim yardım et

Jisung: yal-yalvaririm Ah

Jisung: lut-lutfen min..minho Ah

Jisung: lutf-lutfen sevgil-Ah mmm

Minho: tch kendin istedin böyle bir cezayı..

Jisung: sevgilim birakta dokunay- Ihm dur-dur bastırma ken-kendini Ah

Minho: hadi ama zaman doluyor jisung.

Jisung: Ihm yap-yapamiyorum ben Ah

Minho: pozisyon değişelim o zaman

Minho kendini yatak başlığa dayadı ve benide kucağına oturttu. Tekrar sürtun diye emir verdi bana bu sefer kamerayla benim yüzümü çekiyordu. Ve yalvarislarimi kayıt alıyordu.

Minho: bunları izleyince kendini nasıl kaybettiğini göreceksin jisung

Jisung: Ihm min-minho Ah beğ-bebeğim lut-lutfen çek şunu Ah

Jisung: lut-lutfen doku-dokun bana Ahm

Jisung: AH el-elleme şunu (bitti smut)

Biraz daha içime sokuyordu onu. Resmen bende hıncını cikartiyordu. Neden yapıyorduki bunu. İçimde dairesel hareketler yapiyordu yapay sey. Bense durması için yalvariyordum. Ama o dahada dibe bitiriyordu. Bir yandanda kayda alıyordu bunları. Sonradan elindeki kamerayı bıraktı ve içimdeki şeyi cikartti. Ben ne olduğunu anlamadim ama çok rahatlamistim. Aşağıya indi ve elinde batikon,pamukla geldi. Korktum çünkü bu şeyler can acitiyordu.

Minho: yarın devam ederiz ancak şimdi kaçarsın diye bağlıyken yapayım dedim.

Jisung: yapma sevgilim bu çok yakıyor.

Minho: tch olmaz bugün revir açık değildi. Mikrop kapmasin

Jisung: o zaman uflermisin?

Minho: çocuk musun jisung?

Jisung: banane işte banane ufle. Hapsuğ

Minho: Of peki üflerim. Hem sen hastamı olacaksın.

Jisung: bil-hapsuğ

Minho elindeki batikonu pamuğa doktu ve pansuman yapmaya başladı ayni zamanda üflüyordu bu canımı acitmiyordu. Bitirdikten sonra sargı bezi ile sarmıştı karnımı. Sonrada ellerimi çözdü ve rahat biseyler giydirdi bana. Sonrada sarılarak uyuduk zaten. Bazen çok acımasız oluyor bazende çok minnoş oluyor. Tam ortasiydi yani. Ginede seviyordum onu.

...
Bunu biraz kısa tuttum çünkü saat gec oldu. Umarım begenirsiniiiz😻

Öpüldünuuuuz😽😽

İyi geceler./iyi okumalaar💓



Takıntılık MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin