★²⁶

1.3K 89 72
                                    

Jisung pov: dediğim gibi bu ve diğeri jisung pov olacak|
Uyandığımda yanım boştu sanırım minho eve gelmemişti. Bugün hafta sonu olduğu için kimseye sekreterlik yapmayacaktim ama pazartesi; felix ve seungmine, sali; bangchan ve minhoya,carsambada;hyunjin ve changbine,perşembe karışık,cuma sadece minhoya yapacaktım. Bugünde cumartesi olduğu için kimseye yapmama gerek yoktu. Çok önemli olursa cagiracaklardi beni onun dışında   gerek yoktu. Aşağıya indim bütün evi aradim ama minho yoktu hatta seslendim ama ses gelmiyordu. Bende korumalara sordum ancak minho eve hiç gelmemişti. Umudumu yitirip odama çıktım ve giyinmeye başladım bugün altima gine etek giydim ve ustumede kazak giydim. İçimde siyah bir bady giymistim. Gayet güzeldi eteğe biraz zincir takip süsledim. Sonrada hafif bir makyaj yapıp evde çıktım. Korumalar beni şirkete bıraktı ve içeri girdim. İlk işim minhonun odasında koşarak oraya çıktım ama koşarken etegim havaya kalkıyor diye koşmayı kestim çünkü içimde iç çamaşırı yoktu. Sonra yavaş bir şekilde kapiyo açtım ama içerisi boştu. Evet boştu yani minho dünden beri yoktu ve telefonlarıma cevap vermiyordu. Koşarak hyunjinin yanına indim. Belkide onladir diye. Ve kapiyi çalıp içeri girdim.

Jis: merhaba efendim ama bu önemli

Hyun: dinliyorum jisung

Jis: minho beyi gördünüz mü?

Hyun: jisung resmi konuşma düzgünce konuş

Jis: Of hyujin ya dünden beri yok minho eve gelmedi zaten. Annesine kadar sordum herkese ama kimse bilmiyor. Sabah kalktım ofise geldim ama yoktu

Hyun: nasıl yoktu ya

Jis: bildiğin hyunjin yoktu mesajlarımada cevap vermiyor arıyorum açmıyor.

Hyun: tamam jisung ben ulaşabilirsem sana haber veririm.

Jis: sagol hyunjin. Ha bu arada siz felixle baristiniz mi?

Hyun: hayir ama sen ikna edebilirmisin forograftaki ben değilim gerçekten

Jis: denerim

Hyun: sagol

Odadan çıktım ve kendi odama geldim sakin olmaya çalışıyordum ama olamiyordum şuan nerde? Napiyor? Kiminle? Aklımda binlerce soru var ama gördüğüm anda gerçekten sert bir şekilde tokat aticam ne olursa olsun burda meraktan ölüyorum ama o hala ses seda vermiyor. Cildiricam ya cildiricam kiminle bu saate kadar kesin aldatıyor. Öğrenmenin bir yolu eğer yarında gelmezse gerçekten bu onun için kötü olur. Eğer eve gelmezse ayrılacam.

Odamda geçirdiğim bilmem kaçıncı saat ama hala telefona ne bir bildirim geliyor nede arama. Hyunjindednde bir haber yok. En iyisi felix'in yanına gitmek.

Koşarak asagiya indim ve derin bir nefes alıp kapısını caldim. Gir sesini duyunca hemen içeri girdim. Biraz durgun duruyordu

Jis: felix iyimisin

Lix: hayir jisung,hayir değilim

Jis: soyle ne oldu

Lix: fotograftaki hyunjin değil ki. Bunu öğrendim ama ondan nasil özür dilecem.

Jis: Ah felix hyunjin zaten seninle barışmak için kırk takla atıyor. Gerçekten git yanına zaten barisacaksiniz.

Lix: cidden mi

Jis: evet hadi şimdi git ve hyunjine anlat oda senden özür diler ve barisirsiniz.

Lix: o zaman gidiyorum

Odadan cikti ve hyunjinin yanına gitti. Kim bilir napiyorlae içeride tabi ben göremediğim için bilmiyorum. Sıkıldım ve odadan çıkacaktım ama onları gördüm. Felix ve hyunjin el ele tutusmuslardi. Hyunjin bana ordan göz kırptı buda teşekkür ederim demekti. Sonrada felix baktı bana çok güzel bakıyordu oda bana şuan teşekkür ediyordu. İkisi birlikte el ele çıkmışlardı burdan. Bir an onları minho ve ben olarak hayal ettım. Çok garip hissettirdi yokluğu belliydi ama sanki sadece bana yokmuş gibi.

Son kere aradım ama açmadı. En sonunda bende şirketten çıktım ve eve geldim. Bir umut seslendim ama ses yoktu mutfağa girip en sevdigim yemeği yaptım ve dizi açtım. Saat çok geç olmuştu minho bu gecede eve gelmemişti. Daha fazla beklemedim ve gine bana aldığı ayiciga sarıldım. Özlemimi böyle gideriyordum. En sonunda kendimi uykuya teslim ettim.

....

Sabah uyandığımda gine yanım boştu her defasında yalnız yatıp yalnız kalkmak zor geliyordu bana. Gine günlük rutinimi yaptım ve minhonun bana aldığı eteği giydim ustumede siyah bady giydim. Böylede güzeldi sonrada bir kaç takı takip süsledim.

Şirkete geldim ve direkman minhonun odasına çıktım ve gine boştu. Nicin gelmiyordu bu çocuk. Gerçekten cildiricam sanırım beni aldatiyordu bu kesin bir karardı. Artık tamamen emindim bizim hikayemiz burda bitmişti.

...

Biliyorum çok kısa ama hemen yeni bolum geliyor büyük ihtimalle yenim bölüm 2000 kelimeden oluşur gibi. Harika fikirlerim var.

Umsrim seversiniz sizceee minho gerçekten aldattı mii🙀🙀

Oy verip yorum yapmayı unutmayiiin😽

Takıntılık MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin