★¹⁸

1.7K 119 199
                                    

Jisung pov:
Hemen felixle aşağıya kata indik tabi bu sefer merdivenle. Felix koşuyordu bende onun arkasından kosuyordum. Bi masanın önünde durdu ve bende durdum. Gözlüklü ve kumral saçlı hafif sarı olan bir çocuk vardı. Kitap okuyordu. Çocuk bize aval aval bakmaya başladı bizde seugminin eski fotoğraflarını arıyorduk. O sırada lix ve çocuk konuşma içine girdiler.

?: pardon bir sorun mu vardı?

Felix: yok abicim bidakka

?: sizi bir yerden taniyor gibiyim ama. Durun. JEONGİN BURAYA GEL

Jeongin: noldu seungmin ya malmisin

Jisung ve felix: Ne JEONGİN mi?

Jeongin: evet beyler sıkıntı ne. Valla ararım sevgilimi döver sizi?

Jisung: jeongin biziz. HAN JISUNG ve Hwang felix

Jeongin: cikartamadim? Kimsiniz

Hemen telefonumu çıkarttım ve daha önce çekindiğimiz fotoğrafları gösterdim. Ikiside şok olmuş bir şekilde bana ve felix'e bakıyorlardi.

Seungmin: bu,bu benim lise yillarim? Siz bunları nerden buldunuz

Jeongin: aptalmisin bunlar felix ve jisung uyan seung uyaaan

Seungmin: Dur ne? YAA ben sizi çok ozlediiiim

Hemen koşup sarıldık birbirimize tabikide uzun süre olmuştu ve birbirimiz görmemiştik. Özlem gidermek için akşam bulusacaktik ama minhonun izin vereceğini sanmiyorum. Umarım izin verir. Biz yeri ve saati ayarladık geriye kaldı minhodan izin almak.

Tabi otururken minho bizi yakaladı ve hepimize güzel cezalar verdi mesela felix'e bodrum katına inip bir tane evrak aramasını söyledi. Banada 86 tane dosya verdi hem imzalayıp hemde bilgisayara aktarmak gerektiğini. Jeonginle seungminin zaten görevleri vardı. Olan bize olmuştu. Neden en ağırini ben aldım ki. Bunun hiç mi acıması yoktu ya gıcık şey.

Seungmin: yalnız olan jisung'a oldu

Jisung: susun valla döverim sizi.

Felix: zaten benim işim kolay ben kaçtım.

Jeongin: bende erkenden bitirip cikacam.

Seungmin: bende haydii gorusuruzuuz

Jisung: ben belli gelemem. Ya bir sürü iş var.

Neyse konuşup numaralarınızı aldık ve hepimiz işimize döndük. Felix çoktan buldu ve gitti. Seugmin ve jeonginde gitti şirkette ben vardım. İsim baya uzundu önce hepsini imzalayacagim ve bilgisayara geçireceğim. Çok saçma ya nası sevgili bu oof..

Haremli tassaklar

Cillim: yayaya selam eski grup adimizdi

Bebek ekmek: şahsen hiç değişmemişsiniz.

Kopusum: ben herkezi gine aynı kaydettim.

Jisung: bende,bende kaydettiiim

Kopusum: senin işin bitmedimi?

Kaslı big boyum: noluo amk bismillah

Bebek ekmek: ayay kocacım gelmiis

Kopusum: biziz enişte ya biziz.

Kaslı big boyum; Lan ben sizi çok özledim.

Cillim: evet enişte bulusacaz bugün.

Kaslı big boyum: olmaz minhoya ve bangchana birde hyunjine söz verdim.

Takıntılık MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin