Aslında bir tanıtım yapmama gerek yok ama herkesin kafasında hır fikir oluşmasını istediğim için bu bölümü yayınlayacağım .
İyi okumalar herkes başladığı tarihi yorumlara yazsın
♡
Nemli saçları kazağında Islaklık hissi yaratırken
Kurmuş dudaklarını dişledi aynaya kendi görüntüsüne bakıyordu sönük buz mavisi gözleri ve uzun kirpikleri onu olduğundan daha tatlı gösteriyordu. Alnındaki küçük sivilceler onun için bir eğlence kaynağıydı birden düşük omuzlarına takıldı gözleri omuzlarını dikleştirdi saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdı. Yumuşakça yutkunamıyorum çalıştı fakat boğazımdan parçalanmak üzereydi belkide yeterince su içmediği için böyleydi.
Aynada kendini baştan aşağıya süzdü bedeninin iki yanında sarkan kollarını haraket ettirdi ve kollarını kendi beline doladı "kimsenin sevgisine ihtiyacım yok" diye hatırlatı kendine kendine sarılırken kendi kendinin sevgisini hissederken bir iki adım geriye gitti ve kendini arkaya bıraktı.Sırtı yatakla buluşunca gözlerini kapattı yüzünde istemsizce bir gülümseme belirirken düşündü neden hep karanlıktakı aynalar gibi hissediyorum? Diye
Hastalığı yüzündenmi?
Anne ve babasının kavgaları yüzündenmiydi yoksa belkide arkadaşlarının yaptığı zorbalık yüzündendi... Ne önemi vardı ki?
Tüm bunlar beynini meşkul ederken kendini uykunun kollarına bıraktı.Uykuyu seviyordu sevdiği nadir şeylerden biriydi. Belkide yarın sondur diye düşündü belkide sadece bir gün ömrü kalmıştı tüm bunların olmasını her gece içten bir şekilde dua ediyordu çünkü ne hayat onu seviyordu nede o hayatı...
Kısa bir tanıtım kısa bir olay kısa bir kitap ama bir o kadar güzel bir kurgu.
Sakın bu bölümü okuyup bırakmayın pişman olabilme ihtimali %100
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
❤️🩹❤️🩹