First Kiss

307 21 20
                                    

(arkadaşlar eğik yazılar yazar anlatımı ile, normal yazı arin in anlatımı, koyu renkler jeongin in anlatımı ile anlatılıyor. Diğer kişilerin de kimin olduğunu göstereceğim zamanı gelince)

Jeongin sevdiği kadının boynundan tek eliyle tutup dudağını dudağına bastırdı. Beklemiyordu arin, beklemiyordu dudaklarına bastırılan dudağı. Arin kalpten Gideceğini düşünüyordu. Karşında ki kişi ona her zaman nazik davranmıştı şimdi de olduğu gibi. Arin in işlevleri durmuştu,gözlerini kırpıştırdı gerçek olmadığını düşünerek ama gerçekti, gerçek olamayacak kadar gerçekti.

Yandığını hissediyordu arin, jeongin yavaşça ayrıldı sevdiğinden. Bu anın hiç bitmesini istemiyordu.

"umarım..." dedi jeongin "hep kalbinde ben olurum, umarım hep birlikte oluruz."

Arin kalbinde bir çiçek gibi yesermeye başlayan kişiye baktı. Onu sevdiğini biliyordu ama bu kadar belli edemezdi yoksa o da kendini acı çekerken bulacaktı,bunu biliyordu.

"ben..." dedi arin "Bu yaptığın doğru mu bilmiyorum. Sonuçta sana ilgi duymaya başladığımı söyledim. Bu kadar yakınlık iyi mi?"

Jeongin güldü "seninle olan her şey iyi, güzelim."

"güzelim?" diye sordu arin anlamamış gibi.

Jeongin elinin tersini sevdiğinin yanağına götürüp okşamaya başladı "evet, güzelimsin."

Arin jeongin'in kolunun altından çıktı. Ellerini kendine götürüp salladı. Yüzünün Yandığını hissediyordu. "çok sıcak değil mi ya?"

Jeongin bir şey diyeceği sırada kapı açıldı. İçeri lıa ve felix girdi. Lıa koşup jeongin'e sarıldı,korkmuştu o da herkes gibi. Felix anlamaz gözler ile kızarmış yüzlü arin'e baktı, sonra jeongin'e baktı. Lıa jeongin'den ayrılmıştı.

"çok korktum senin için."

"iyiyim, lıa. İyiyim." dedi jeongin sonra felix'e baktı. "bir şey mi oldu?"

"baban arin'i çağırıyor da aslında onu demek için gelmiştik."

Jeongin afalladı çünkü babasının ne diyeceğini biliyordu. 150 yıldır tekrarlıyordu:Choi lıa ile evleneceksin.

"beni neden çağırıyor ki?" diye sordu arin, meraklı gözler ile

"bilmiyoruz." dedi lıa ama gayette biliyordu.

Jeongin arin'in kolundan tuttu. Emin değildi ama babası kendisinden uzak durmasını söyleyecekti ve bu da ikisi içinde zor olacaktı.

"bende geleyim seninle."

Felix araya girdi "baban sadece arin ile görüşmek istiyormuş sonra han da onu dünyaya geri götürecekmiş"

Arin sevdiği adamın kolunu kolundan çekti ve elini tuttu. Az sonra olacakları bildiğinde de acaba böyle sakin olacak mıydı ki?

"sorun yok, sanki baban beni öldürecek." dedi gülerek.

Jeongin içinden 'ölmekten daha kötü ayrılmak. Aslında her ikisi de kötü, sevdiğim.' diye geçirdi içinden.

Arin odadan çıkıp felix'in peşinden gitti. Kimse bir şey demiyordu, ne diyeceklerini bilmiyorlardı. Felix her şeyden haberdardı bir tek han'ın olayı dışında.

Arin jeongin in babasının odasına geldiğinde felix e baktı ve sonra odaya girdi kapıyı çalarak ve felix te oradan uzaklaştı. Arin odaya girdiğinde kimseyi göremedi han'dan başka. Jeongin in babasının nerede olacağını soracak iken jeongin in babası odaya ışınlandı.

karşı yurttaki vampir // Yang Jeongin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin