Blood and then hospital

268 16 29
                                    

Lıa jeongin e baktı. "ben sadece arkadaşlık hissediyorum sana jeongin,yemin ederim!"

Arin deliriyordu yavaş yavaş. Ellerini saçlarına daldırdı ve kendi etrafında dönmeye başladı.

Jeongin arin in kanayan dudağını fark etti bu onu tetikliyordu. Lıa ve Han da bunu fark etti. Hepsi kendilerini zor tutuyorlardı.

Jeongin arin in kolundan tuttu, gözlerinin rengi değişmişti. "hemen ilk gördüğün odaya saklan! Ben han ve lıa yi uzaklaştıracağım" diyip kolunu çekmişti.

Han ve lıa nin gözlerinin rengi de değişmişti.

"Kan..."

Arin han in kolundan tutmuştu. Arin ise ne olduğunu yeni anlamıştı. Arin jeongine baktı, hepsi garipti. Arkasına dönüp koşmaya başladı. Görüş alanına çarpan ilk odaya kendine attı ve duvara yaslandı.

"ne yapacağım ben?"

Boynunda hissettigi nefes ile donakaldı arin.

"kan"

Arin sesten uzaklaştı "sen de kımsin? Uzaklaş benden!"

Karşısında ki vampir üstüne geldikçe arin geri gidiyordu. "uzaklaş benden!"

"kana ihtiyacım var."

Choi yeonjun yani choi lıa nin kardeşi arin'in kolundan tuttu "kanına ihtiyacım var."

Arin in gözleri tekrardan doldu. "hayır, bırak beni!"

Karşısında ki bedeni itmeye çalışıyordu Ama yapamıyordu. Eller biraz daha sıkılaşmıştı ve boynuna doğru yaklaşmıştı

"yapma!" dedi göz yaşları arasından arin, karşısında ki kişi onun boynuna yaklaşırken sol eli yan taraftaki vazoya gitti ve bu yüzden eline aldı. Korkarak ama sertçe vazoyu yeonjun un kafasına doğru patlattı, kendisi de bunu fırsat bilip odadan çıktı. Arkasından vampirler geliyordu ama eğer başarabilirse az kalmıştı dışarı çıkmaya.

Vampirler onun kokusunu rahat alabiliyordu. Bir anda tutulan kol onu kendisine çevirdi. Arin korkarak ve dolu gözler ile karşısında ki kişiye baktı.

"benim arin, jeongin." parmağı ile dışarıyı gösterdi. "çabuk! portalı açtım, sen içine girdiğinde kapanacak."

Arin onlara doğru gelen kişileri fark etti, jeongin oraya baktı. Elini kullanarak güçleri yardımıyla onları geri doğru fırlattı.

"git! Koruyacağım seni."

Arin kafa salladı. Onu sevdiğini söyleyen adam nişanlanmıştı ve bunu ona söylememişti, kendiside ona 'yalancı' demesine rağmen sevdiği adam ona yardım ediyordu. Neydi bu? Aşk neydi ki?

Arin koşarak portalın içinden atladı, kendini yurdun kapısının önünde buldu. Elini duvara yaslayıp nefes almaya çalıştı. Portaldan geçerken zarar görmüş olmalıydı. Saçı bozulmuş, yüzü darmadığındı. Saat 20.20 olmuştu.

Arin in bacakları dayanamıyordu,Gözleri kapanıyordu artık. Düşeceği sırada onu birisi tutmuştu. Ama arin bunu görememişti çünkü gözleri kapanmıştı.

"arin! Kendine gel!"

Arin'i kucaklayıp hastaneye götürdü, yatağa yatırdı, hemşire arin ile ilgilendi. O, arin in yanında kalmıştı. Yanına arkadaşı da gelmişti, hemşire odadan çıkmıştı.

Mina'dan:
Arin ile en son sabah konuşmuştuk onun haricinde bizi hiç aramamıştı. Onu kaç kez aradım ama telefonu kapalıydı. Ryujin ve yuna da benim gibi endişeleniyordu. Hyunjin'e sormuştum, bilmiyordu. Diğer arkadaşlarımız da bilmiyordu.

karşı yurttaki vampir // Yang Jeongin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin