Tesisin bu kadar büyük olması arkadaşlarımdan kaçmamı kolaylaştırmıştı.
Şuan Arka bahçedeydim . Yerde nefes alış verişlerimi düzeltmeye çalışıyordum.
" iyi koştum valla "
Kendi kendime konuşuyordum tabikide .
Nefes alışım düzelince ayağa kalktım. Tesisin arka kapısı açık olacağından öntarafa gitmek istemedim .
sağ tarafa döndüğümde gözlerim şaşkınlıkla büyüdü. Kendi mi hızlıca geri çektim.
O sırada benim salak arkadaşlarım geldi
Tolga " buldum seni şimdi nereye gidiceksin " ona susmasını işaret ettim .
Kaşlarını çattı ama dedigimi ikiletmeden yaptı.Yanıma gelince sesizce konuşan ilk kişi mine oldu .
" sabah ben revirdeydim ya "
Rüzgâr " evet nolmuş "
" bir tane adam vardı gördünüz mü bilmiyorum "
" seni revire getiren bi adam vardı o mu acaba "
" o mu bilmiyorum tolga yavaşça duvarın yan tarafına bakın tanıdık bir yüz varmı? "Dediğimi yapıp yan tarafa baktılar.
Mine " evet seni revire getiren adam orda "
" onlar ne taşıyor öyle " dedi tolga
" uyuşturucu taşıyorlar "
Hepsi aynı anda " ne " diye bağırdı
" siz salak mısınız adamlar hayla orada "
" açelya "
" ne var mine ? "
Bana kaş göz hareketi yapıyorlardı ama anlamadım . 'taki Arkamda birinin nefes alışlarını duyunca ne demek istediklerini anladım
" arkadaşlar HÜCÜM "
arkamı dönüp adamın yüzüne yumruğunu geçirdim ardından bacak arasına tekmeyi hatta tekmeleri geçirdim.
Arkadan adamlar gelince tolga ve rüzgarda onlarla dövüşmeye başladı.
Mine ' yi sorarsanız korkak bi ajanın yaptığını yapıp arkadan bize adamların nerden bize saldırdığını söylüyordu.
Kendisine zarar geleceyi zaman üçümüzden birine seslenerek kendini koruma altına alıyordu .Yerden kalkan adam belinden silahını çekti ve havaya ateş etti .
Biz yerimizde sıçrarken bu sefer silahın hedef aldığı kişi bendim .
" durun sıkarım kafanıza "
" bir şey diye bilirmiyim " soruyu soran bendim .
" Bagirirsan sıkarım "
" Tamam bağırmam "
" söyle "
" inşallah kısır olursun "
Benim söylediğim sözlere karşılık arkadaşlarım
" Amin " dediler
Bu adamın gülmesi niyeyse gözümü batıyor .
" arabaya bindirin şunları "" yanlız benim bir adım var bilmiyorsan söyliyim yani ? "
" şu kumral saçlı olanın ağzını bağlayın "
" aaa çok ayıp ama ağzımı baglarsan ben nasıl konuşucam "
Aslında aklımda çoktan bir plan kurmuştum. Salaklıga yatıp onları alt edicektim . Hadi bakalım inşallah planımız tutar .
" sen özürlümüsün acaba " plan işliyor
" yo sen özürlümüsün acaba "
" şu kızın ağzını derhal bağlayın!!! "
" patron kızdı "
Bi adam gelip ağzımı ve elimi bağladı.
Sonra aynı şekilde tolga , rüzgar ve mine yi bağladılar.Zaten bir ara mine sırf onu bağlamasınlar diye cilve bile yapmıştı ama nafile .
Arabaya bindigimizde beri yolları bakıyordum bir işaret görürüm diye ama her yer birbirinin aynısıydı. Araba kayalık bir yerde durduğunda bizi indirdiler . Etrafıma baktığımda biraz ilerde bir uçurum olduğunu fark ettim .
Kalpsiz adam telefonda konuştuktan sonra yanımıza geldi.
" lideriniz kim ? "
Benden bahsediyor sanırım..
" bonom " Aslında benim demiştim ama dışarıya bonom diye çıkmıştı. Zaten kalpsizde anlamamış olucak ki kaşlarını çatmıştı.
" sen misin ucube ? "
O kalpsiz adam bana ucube mi dedi
Onun işi bitti . Kafamı aşağı yukarı salladıktan sonra bana doğru yaklaşıp silahın namlusunu kafama dayadı .
" gereksiz tek kelime et sıkarım "
Tekrar kafamı aşağı yukarı sağladığımda adamlarına emir vererek ağzımı açtı.
Ben konuşacakken silahı anlıma bastırarak beni susturdu .
" başka biri varmıydı konuş! "
" aa biz neyinize yetmiyoruz sizin ne o böyle ufak tefek gördünüz tek olmadığımızımı düşündünüz . Biz belki 4 kisilik bir orduyuz nerden biliyorsun "
" BANA bak sıktı artık Senin bu gevezeligin "
" sıktıysa gevşet sende sıktıysa gevşet abicim "
" konuşmazsan vururum diyorum oyun oynamiyoruz burda "
" bak ben senide anlamaya çalışıyorum sen beni tehtit etmek istiyorsun ama önce şu silahın emniyettin aç daha inandırıcı olur . Allah allah ya mafya olmayı da mı ben ögreticem size "
Adam kızardı sanki . Tam istediğim kıvamda.
" hem ne dandik dundik silahlar vermişler size böyle yemin ediyorum ateş etmeye kalksanız önce kendinizi vurursunuz lütfen yani benim için iş güvenliği çok önemli "
" yeter be yeter kes sesini "
" sen de bir kes sesini diyorsun bi konuş diyorsun ne istediği ni bilmiyorsun yani "
" sus bi sus bana neden oradaydınız onu söyle "
" e ben susarsam sana nasıl söylicem ya işaret diliyle mi anlatiyim ben sana "
" sıkıcam bak kafana aaa dayanamıcam "
" he sıkarsın sıkıcak olsaydın tesiste sıkardın sen benim kafama ben hala yaşıyorsam siz istediğinizi alamamış demeksinizdir ama benim de öyle bir huyum varki nasıl ketüm bir insanım anlatamam hiç sevmem konuşmayı düşman başına "
" peki öyle olsun "
O sırada hızlı bir şekilde yanımıza gelen bir araba gördüm . Arabanın içinden 2 adam çıktı daha sonrada 2 kadın çıktı.
" Bakalım olacaklardan sonra hayla böyle gevezelik yapıcakmısın ucube ATIN ŞUNLARI UÇURUMDAN "
Bölüm sonu geldi canlarım yeni bölümü en kısa Zamanda aticam iyi okumalar
Sorular
Sizce yeni bölümde ne olucak
En sevdiğiniz karakter kim lütfen belirtin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler Ve Mafyalar
RandomMacera/aksiyon kurgusu Açelya mine tolga ve rüzgar onlar geleceğin ajanları olacaklardı peki ya şimdi başlarına gelenlerle geleceğin ajanları olabilecekmiydiler Furkan ve meriç Onlar hem geçmişin mafyaları olmuş hem de geleceğin mafyası olmak i...