18.bölüm : eksilen arkadaşlık

8 3 4
                                    

Günler geçiyor hayat devam ediyordu . Ama benim için sanki hayat durmuştu niye mi? Efe gelmiş bana meriç' i seviyor musun ? demiş ve gitmişti başka bir şey dememişti .

Benim için günler böyle geçerken meriç denen pislik bizi tekrar dağ evine getirmişti. Kimse ne gelip ne gidiyordu. Hatta bazen gün boyunca yemek getirmeyi bile unutuyorlardı .

Yani bu odada kaldığından beri hiç yemek yememiştim . Onların bize verdiği bir ceza ola bilir hatta belkide öyledir.

Biz demişken mine , tolga ve rüzgar dan ji haberim yok ama inşallah onları da benim gibi aç bırakmamışlardır.
Bir ihtimal.

Kapının kilidi açılınca içeri takım elbiseli şık biri girdi . Yani MERİÇ

Baygın gözlerle ona bakıyordum. Kaç gündür aç olmanın bana kazandırdığı halsizlikle .

Meriç yatağın karşısında ki koltuğa oturarak bana bakmaya başladı . Gözlerimi ondan ayırıp başka yerlere bakmaya çalıştım. Ama o kadar yorgun ve bitkindim ki gözleri mi kapatmam saniyelerimi aldı.

" iyi gözükmüyorsun "

Valla mı ? Bu adam müneccim !!!

Gözleri mi tekrar açtığımda koltuğa değil yatağa oturmuştu. Bu adam ne ara geldi
" ne ara geldin sen " güldü. Gülmesini özlediğim tek adam .

" gel aşağı inelim yemek ye biraz "

" pardon kaç gündür nerdeydin yemiyorum ben " resmen gelip iyimiyim diye kontrol etti ve iyi olmadığımı düşündüğü için yemek ye diyo . Yani iyi olsam yeme dicek

aptal gamzeli

" sana yemek versinler daha doğrusu size yemek versinler diye bi kadın ayarladım ve isim olduğu için gittim ana kadın geldiğimizde ölü bulundu arkadaşın tolga ve mine de kaçmış . Ama bulmamız an meselesi . "

" bak Ben artık daha fazla dayanamayacağım ya bizim ne yapacağımıza söylersin ya da gerçekten serbest bırakırsın bizi . En azından Mine ve Tolga'yı rahat bırak "

" serbest bırakmak çok isterdim fakat öğrendiğim bilgiler doğrultusunda şimdi bırakamam biraz daha imkansızlaştı "

Derin nefesler alıyordum fakat daha fazla Dayanacak gücüm kalmamıştı günlerdir aç ve susuz olmanın verdiği yorgunlukla zaten bitkinin düşmüştüm şimdi daha fazla konuşarak hem sinirlerimin bozulmasına hem de daha fazla bitkin düşmek istemiyordum . Ama bu her zaman susacağım anlamına gelmiyor Sadece bir gün bir gün sonra niçin bizi burada tuttuğunu öğreneceğim ve eğer yapabileceğim bir şeyse yapacağım ve sonra hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim .
Meriç benim çok fazla yorgun olduğumu gördüğü için beni aşağı indirmek yerine bir şeyler hazırlayıp yatağın yanındaki masaya bıraktı . Odadan çıkmadan önce son kez bana bakıp " yemin ettikten sonra aşağı gel bu senin ve arkadaşların için önemli" deyip kapıyı kapattı ve gitti .

Yemeği yiyip aşağı inmek için kapıyı açtığımda aşağıdan bazı seslerin geldiğini duydum dinlemeye başladım Çünkü eğer Aşağı inersem belki konuyu değiştirebilirlerdi diye düşündüm fakat aşağıdan gelen sesi dinlediğimde benim Biricik arkadaşlarım Mine ve Tolga olduğunu anladığımda daha fazla yukarıda durmayıp Merdivenlerden aşağı indim .

" Gerçekten bensiz hiçbir şey yapamıyorsunuz kaçmaya bile beceremediniz geri zekalı lar " Evet sinirliydim onlara çünkü Eğer kaçmayı başarabilirlerse Belki bizi kurtarabilirlerdi .

" Neyse bu kadar konuşmak yeterli şimdi gelelim sizden istediğimiz şeye bunu şöyle düşünebilirsiniz tesisten Ajan olarak göreve başlasaydınız alacağınız ilk görev diye düşünün ve ona göre layıkıyla yapın" dedi çok bilmiş meriç .

Ne hiç konuşmayı kestikten sonra devamını Furkan getirdi .

" kılık değiştirerek bir yere girmenizi isteyeceğiz şunu söyleyeyim tek başınıza girmeyeceksiniz Biz yanınızda olacağız "

Dönüp Efe'ye baktıktan sonra tekrardan Bize döndü Ne yapmaya çalışıyordu Heyecan mı katmaya çalışıyordu ?

" madde kaçakçılığı yapan bir adam var .
Adı Cemal . bizi tesiste gördüğünüzde madde taşıdığımızı düşünmüştünüz değil mi ? Aslında o kutudakiler madde değildi . Onlar silah , bomba , bıçak ne düşünüyorsunuz her türlü zarar lı alet vardı fakat zararlı madde yoktu o kutuların içinde . "

" Ne yapalım tebrik mi edelim " sanki çok iyi bir şey yapmışlar gibi anlatıyorlar .

" Bizi onlardan ayıran en büyük özellik onlar maddeleri Kutularla herhangi bir yere taşımak yerine çocukların vücutlarında taşıyorlar . Ama zaten biz onlar gibi madde taşımacılığı yapmıyoruz . Şimdi gelelim sizden asıl istediğimize bu adamı alt etmek o kadar kolay değil . birçok polis baskını yapıldı gizli , açık her türlü fakat adam bir türlü yakalanamadı bir şekilde bir şeyler yapıyor ve olayda hiç zarar almadan kaçabiliyor . Sizi burada bu kadar uzun tutma nedenimiz Aslında bir nevi de bu siz buradayken Biz de o adamla görüşme sağlamaya çalıştık ve yaptık " furkan sözünü bitirdi ve meriç ' e baktı.
Onun devam etmesini istiyordu sanki .

Meriç de benim düşündüğünü düşünerek devam etti .
" ayarladığımız görüşmeden dolayı bize bir iş insan olarak biliyor . Daha doğrusu çocuk kaçakçılığı yaptığımızı fakat kendimizi ele vermemek için de şirket sahibiymişiz diye biliyor . "

Efe daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladı" anladıysanız şimdi gelelim en güzel kısma görevlerinize "

Bir şey diyeyim mi ? Ben bu işi çok sevdim benim hayatım aksiyonlar üzerine kurulmuş bir kere .

Bide söyle bir şey var ki eğer başarılı olursak bizi bırakacaklar . İşte bu yüzden elimden gelenin en iyisini yapıcam.

Meriç " tabi eğer bizim tarafımıza geçerseniz bu işten sizi muaf edicem . Çünkü gideceğiniz görev çok tehlikeli . Eğer bizim gibi silah kaçakçılığı yaparsanız bir daha eşli hayatınıza dönemezsiniz "

Böyle bir şeyi bizden biri aslakabul etmez di. En azından benim tanıdığım onlarla her şeyimizi bir birimize anlattığımız , paylaştığımız arkadaşlarım böyle bir şeyi asla seçmezler . Bundan %100 eminim .

" ben sizin tarafınıza geçmek istiyorum "

Hayır işte gerçekten buna şaşırmıştım.

" ne demek istiyorsun sen tolga "dedim . tolga böyle bir şeyi nasıl söylerdi .

Tamam arkadaşlarımı %100 tanımıyormuşum.

" ne duyduysan o açelya ben kararımdan eminim artık kendim için bir şeyler yapmak istiyorum. Dizinle uğraşmaktan bıktım "

" tolga ağır oluyor ama sözlerine dikkat et aynı zamanda o beynini biraz kullan ve ne dediğinin farkına var . " rüzgar ilk defa bu kadar sinirlenmişti .

" tolga yapma " mine konuşurken seo titremişti . Mine tolga ' ya âşıktı ne kadar çok inkar etsede veye kabul etmesede bu belliydi. Mine tolga ' ya deliler gibi aşıktı. Eğer tolga fikrini değiştirmezse bu olay en çok Mine 'yi üzecekti.

Bölüm sonu geldi canlarım

Öncelikle kitabı final yapmıştım fakat içine sinmedigi için devam edicem yani kitabımız devam ediyor kitabımız bitmedi

( bana sövmeyin !!!! )

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin