6 . bölüm : bilimmeyen gerçekler

39 18 1
                                    

Ömer ismini meriç olarak değiştirdim

" ben sizi burda yatdığınızı görünce meriç'in sizi öldürdüğünü düşündüm ama ben bir yalvarıyorum sizi kurtarsın diye . Neyse sonra ben gittim bunun silahını aldım kalbime tuttu- "

" açelya yeter 2. Kez anlatıyorsun " 

" ama mine canım çok sıkılıyor "

" kaç saat oldu acaba " tolga'ya göz devirip gülümsedim.

" arkadaşlar tebrik ede bilirsiniz beni "

" niye ki " bu mine çok saf . Pardon niye böyle bir şey söylediğimi bilmediği için normal .

" ben her zaman temkinli davranırım canım yavaşca önume gecun kameralar görmesin" yerden kalkmadan kameraya doğru döndüklerinde onların arkasına doğru yaklaştım . Bir elimle Pantolonumun paçasını yukarıya doğru çekmeye çalışıyordum.  Diğer elimle ise rüzgar'ın sırtına bir şeyler çiziyormuş gibi yapıyordum .

" lan ne yapıyorsun "

" sesiz ol rüzgar bekle "

bantla ayağıma yapıştırdığım silahı ve saati aldım . Aslında saat benim değil onu burda buldum . Meriç denen o pisliğin
üzerine düştüğümde gizlice bileğinden aldım.  Silah zaten benimdi .

" Saat 21:54 geçiyor " silahı belime yerleştirirken arkadan biri beni yere yatırıp
Döndürdü karanlıkta yüzünü göremedim fakat kim olduğunu tahmin edebiliyordum.  Tahmin ettiğim bir kaç şey daha var .

1. şuan üstündeki şahıs silahı tutan elimle birlikte belime baskı yapıyor

2. Tetikte benim parmağım yok onun parmağı var

3. Silah şuan omurgamda yani eğer silah batlarsa büyük bir ihtimalle sakat kalabilirim .

" siz beni anlamadınız galiba " işte bildiğim bir ses . Üstümde olan kişi meriç .

" üstümden çık " silahı belime biraz daha bastırdı.

" duymadın galiba " canım yanıyordu artık.

" duydum bastırma şunu " silahı biraz belimden uzaklaştırıldığında hareket etmeye çalıştım fakat yine silahı bastırdı

" seni gebertirim "

" yaparsın biliyorum . Rüzgar ordaysanız yardım edin lütfen "

" kolaysa sen gelip yardım et bize "

" susun furkan şu kızı tut " bu adam benim bir ismim olduğunu biliyormu acaba yani bilmiyorsa söyleye bilirim .

" benim bir adım var " üstümden kalktığında furkan beni tutup ayağa kaldırdı.

" adının açelya olduğunu biliyorum fakat sana böyle seslenmicem . Şimdik gelelim size yapıcaklarımıza "

" lan sıkıyorsa gel dövüşelim " Rüzgara baktığımda onlarında kafalarında silah olduğunu gördüm.

" Rüzgar kendi adına konuş zaten kaç gündür makyaj yapamıyorum bide morluk istemiyorum " arkadaşım olmasa minenin kafasına  burda ben sıkardım. 

" Furkan mutfakta kahvaltılıklar bitmiş gidip alalım mı " gelen şu havuç kafaydı yani efe

" efe biraz az ye gebereceksin " dedi furkan  başımın döndüğünü hissettiğimde hiç yemek yetmediğim aklıma geldi .

Bayılmak yok

" şunları içeriye götürün sonrada gidin bir
Şeyler alın marketten bunlarda bir şey yemedi "

" sayende göz altında morluklar oluştu "
Allah mine'ye başka dert vermesin

" nereye gidersin bilmiyorum fakat gidin şu kıza bir kaç makyaj malzemesi alın " mafyamızda bizi düşünüyor.

Bizi içeriye aldıklarında tolga ve rüzgar'ı sandalyeye bağladılar ben ve mine'yi ise koltuğa oturtular.

" açelya ve tolga siz ikiniz burda kalacaksınız rüzgar ve mine ise başka bir yerde kalıcaklar "

" niye "

"Çünkü tesisteki ajanlar böyle istiyor "

Neeee tesisteki ajanlar mı ? . Bunlar tesistekilerle iş birliği içerisindeler mi ?
İnanmıyorum. 

Hem ben niye tolgayla burada kalıyorum ben bunla kafayı yerim .

Ömer ismini meriç olarak değiştirdim

Bölüm sonu geldi canlarım
Kısa yazmış olabilirim neyse şimdilik görüşürüz. ( selam merhaba güle güle)
Takıp etmeyi , yorum yapmayı ve beğenmeyi  unutmayın lütfen

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin