10. bölüm : acemi aşçılar

39 18 5
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane odasına benzeyen bir odadaydım kafam deli gibi zonkuluyordu en son yaşını karım aklıma gelince başım daha fazla ağrımaya başladı elime hoşuma götürdüğümde çok uzakta olmayan ama bir o kadar da yakınım da olmayan bir ses duydum .

" çok şükür uyandın "

Kafamı sesin geldiği tarafa Doğru çevirdiğimde meriç'i gördüm . yüzünde endişelenmiş bir ifade vardı .

" Başım niye bu kadar ağrıyor ? "

" yemek yemediğin için oldu Sanırım . bu benim suçum biraz"

" En azından suçunu kabullenmeyi öğrenmişsin geliştiriyorsun kendini Meriç "

Gözlerini devirerek  " çok konuşmaya başladın. Dinlen sonra göreve geri döneceksin " dedi .

" unuturmuyum hiç " gözlerim kapanıyordu. Uyumak istemiyordum fakat beni kendi ne çeken uykuya daha fazla karşı koyamadım ve uyudum .

Rüzgar'ın anlatımıyla

Aklımda binlerce soru , önümde ise iki tane gerizekalı var .

Kimin olduğunu söylememe gerek var mı ?

Tabikide mine ve tolga.
Sanki hiç kaçırılmadık gibi alışveriş yapıyorlar deliricem ya .

" kesin artık şu sesinizi " bağırmamla mine , tolga ve korumalar bana baktı .

" açelya şuan o man yak psikopatın elinde ve siz burda alışveriş mi yapıyorsunuz bu nasıl arkadaşlık ya . O manyak şuan Açelya'ya her şey yapıyor olabilir ama siz ne yapıyorsunuz  burda eğleniyorsunuz . Yazıklar olsun size  "

Arkamı dönüp ilerlediğimde önüme korumalar çıktı .

Ben bunlara niye koruma diyorum ki mafya ' nı adamları ne zaman dan beri koruma oldu.

" çekilin önümden nereye gidersem gideyim bulmayacak mısınız zaten rahat bırakın biraz "

Adamlar önce birbirlerine baktılar daha sonra içlerinden boy olarak uzun olan " hayır lütfen geri dönün "

" bunun hesabını size ödeticem "

Arkamı dönüp tekrardan mağazaya girdim.
Umarım iyisindir açelya .

Açelya'nın anlatımıyla

Uyandığımda hastanede değil bizi kaçırdıklarında ilk getirdikleri evdeydik . Ayağa kalkım etrafa baktım.  Odada hiç kimse yoktu . Aklıma rüzgar gil gelince  kapının önüne geldim .

" inşallah acıktır " kapının kulpunu asfiy doğru indirdim ve mutlu son kapı açıldı.
Merdivenleri yavaşça aşağı indiğimde salonda da Kimseyi göremedim .

" niye kimse yok " düşüncelerimi sesli söyledikten sonra arkamdan gelen hafif ama bir o kadar da güzel olan gardenya  kokusunu aldım .

Hayatımda en sevdiğim çiçeklerden birisi gardenya dır hatta tek sevdim çiçek olabilir.

Arkamadaki  kim

" napıyorsun burda " Anladim kimin olduğunu. 

Arkamı dönerek meriç ' in yüzüne baktım " uyandım arkadaşlarımı merak ettim ve aşağıya indim "

" arkadaşların çalışıyor "
" nerde çalışıy- " sözümü bitiremeden büyük bir gurultu çıktı. 

" aaaa baskın mı var " meriç 'in arkasına geçtiğimde meriç ' in altdan altdan güldüğünü gördüm.

" niye gülüyorsun gidip baksana "

" mutfağa git anlarsın bide benim evimde baskın olmaz "

" aynen kesin " gözlerimi devirip ilerledim fakat mutfağın nerde olduğunu bilmediğim için durdum arkamı dönüp " mutfak nerde "
Diye sordum .

" dağa kaçtı "

" ayy çok komiksin gerçekten çok komiksin gülmekten şuan karnım ağrıdı yani. "
" teşekkür ederim i "

" söyle mutfak nerde "

" Arkamı dön ve duvara bak " allahım bana sabir ver .

Arkamı döndüğümde  duvara asılmış bi tablo gördüm tabloda bir dağ dağın üstünde de mutfak yazıyordu.  Tablonun yan tarafında da bir kapı vardı.

Gerçekten  bu kadar düşük bir espiri yapmamıştır dimi .

Arkamı dönüp " Senin zevkine tüküriyim " dedim ve kapıyı açıp içeriye girdim .

Bu manzarayı görmez olaydım.

" naptınız siz burayı " karşımda bir felaket duruyordu .

3 tane bir birinden salak arkadaşım yemek yapmaya çalışmışlar fakat onlar mı yemek yapmış yemek mi onları yapmış belli değil.

" ben dedim bunlara çorbaya tuz koyulmaz şeker koyulur diye ama dinlemediler beni açelya "

" sen delirdin mi tolga çorbaya şeker koyulmaz . İyiki seni dinlememişler
Hem siz niye burdasınız biri bana her şeyi anlatabilir mi acaba  "

Rüzgar " anlatayım akşam bir kaç tane iş adamı gelecekmiş  buraya bunlarda yemeği ve servisi bizim yapacağımızı söylediler fakat biz yemek yapmayı beceremedik "

" onu görüyorum rüzgar çıkın yukarıya üstünüzü değiştirin bende burayı toplayayım ki yemeği yapa bilelim " 3 de mutfaktan çıktıklarında mutfağı toparladım ve buz dolabına yapıştırılmış kağıdı aldım ve listeye baktım

- Yapılacak yemekler  -
kızıl çorba
•  mantar graten
• lazanya bolonez
• panna cotta
Yemeklere baktığımda gelen kişinin yabancı biri olduğunu anladım çünkü genel olarak yabancı yemekler vardı ayriyetten de yapımı acayip kolay olan yemeklerdi .

Hadi bakalım gazamız mübarek olsun

Bölüm sonu geldi canlarım
İnşallah iyisinizdir ben süperim çünkü. yeni yıliniz kutlu olsun . Yeni yılınızı biraz geç kutladım biliyorum ama bir şey olmaz
Sizi seviyorum bys bys

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin