9. Bölüm : göreve hazırlık

36 19 0
                                    

Ömer ismini meriç olarak değiştirdim

Meriç'le elbise yüzünden biraz kavga ettikten sonra yine beni ailemle tehtit ettiği için mecburen elbiseyi alıp banyoya gittim .

Yemek yemediğim için hafif midem bulanmaya başlamıştı. Musluğu açıp elimi yüzümü yıkadım . banyoya göz gezdirdigimde çok şatafatlı olduğuna kanaat getirdim .

Ben bunları düşünürken meriç odadan " 35 dakikan var hızlı ol " dedi . Duşakabine girip hızlı bir şekilde duş aldım.  Sıcak suyun bedenim bıraktığı rahatlama hissini terk etmek istemiyordum fakat zamanım kısıtlı olduğu için bornozu kendime sarıp duşakabinden çıktım. İç çamaşırlarımı ve elbiseyi üzerime geçirdiğimde  elbisenin tam olması beni birazcık şaşırttı .
Saçlarımı kurutup taradıktan sonra hafif dalgalı olan saçlarımın üst kısmını yarıya kadar örüp topuz yaptım ve arkasını da açık bıraktım .

Makyaj malzemelerini alıp sade ama şık bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj malzemelerini alıp sade ama şık bir makyaj yaptım.

Artık hazırdım.

Kapıyı açıp odaya girdiğimde meriç kanepede oturmuş tabletine bakıyordu.

Bir dakika biz meriç in odasındayız . Meriç ' in odasında bu elbise ' nin ne işi var . Bu elbise kimin elbisesi. Bir an da aklıma gelen sorularımı meriç'e sordum

" meriç odanda niye bir kadının elbisesi var yada bu elbise kimin "

" Senin için almıştım burda kalmış ayakkabılar yatağın üstünde al ve gi- " sözünü bitiremedi çünkü bana baktı.  Çok bu güzelim diye mi sustu yoksa çok çirkin olduğum için mi sustu .

" çok güzel olmuşsun " tabii ki ne sandın.  O bana iltifat mi etti .

Daha fazla meriç in yüzüne bakamadığım için yatağın üstüne oturup ayakkabılarımı giymeye başladım.

Ayakkabı topuklu ve ipliydi . İpleri bacağıma doladıktan sonra meriç ' e baktım çok rahat görünüyordu.

" meriç odanın kapısı hayla kilitli nasıl gidicez acaba "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" meriç odanın kapısı hayla kilitli nasıl gidicez acaba "

Meriç yüzüme bakıp alayla güldü gamzesi çok hoştu. 

" sen beni çok hafife aldın yalnız "

Cebinden anahtarı çıkardığında şok olmuş bir şekilde hala ona bakıyordum. 

" sen tam bir pisliksin "

" teşekkür ederim "

Kapıdan çıktığında onu takip ederek bende kapıdan çıktım.  Aşağı indiğimizde meriç ' in yönlendirmesiyle siyah spor bir arabanın yanına geldik .

Arabaya bindigimizde ikimizdende ses çıkmıyordu.  Büyük bir holding'in önünde durmuştuk . Holding ' in  tabelasında barış holding yazıyordu tabelanın hemen yanında ise ele ele tutuşan emajiye benzeyen bir sembol ( 🤝 ) vardı .

" ben dosyaya bakmadım yalnız "

" gerek yok çünkü iş iptal "

" nasıl o zaman ben niye buraya geldim "

Meriç yüzüme baktı .

" burası benim şirketim ve marka yüzümün sen olmanı istiyorum "
Ben mi aynen Knk marka nasıl batırılır diye izlemek istiyorsanız neden olmasın .

" meriç sen iyi misin bugün bana bi değişik davranıyorsun "

" korkma yakında anlarsın " arabadan inince bende onun arkasından indim . Şirkete girdiğimizde tüm gözler bize bakıyordu.  Normal tabi patronlarının yanında böyle güzel bir kadın hiç görmedikleri için. 

Asansöre bindigimizde meriç 9 . Kata bastı.  Asönser hareket ettiğinde bir anda gözlerimin önüne kararma geldi . Kaç gündür bur şey yemezsem sonumun bu olacağı belliydi  .

Meriç ' in koluna tutundum " açelya iyi misin " kafamı sallayarak iyi olmadığımı anlatmaya çalıştım .

Ve son bir ses

" siktirr " bayılırken duyduğum son ses

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin