15. Bölüm: Rüyanın Habercisi

11 5 2
                                    

Bana doğru gelince bende geriye doğru gittim. Sırtım duvara çarpınca sırıttı " benden kaçamazsın " dedi

Aslında istiyordum fakat bilirsiniz kız evi naz evidir .

" senden kaçmam fakat daha birkaç haftadır tanıdığın bir kızdan böyle bir şey istemen ya da arzulaman tuhaf "

" seni seviyorum ve benden asla kaçamıyacaksın açelya "

Dudaklarıma doğru eğildi . Dudakları dudaklarıma değdiğinde kokusunu içime çektim.

Bir eli belimi bulurken diğeri yüzüme gitmişti. Duraklarım artık karşılık vermek istiyordu . verdi de zaten .

Karşılık verdim ve elim ensesine gitti onu biraz daha kendime çektim . Nefeslerimiz bir birine karışmış , tenlerimiz arasında kıvılcım çıkıyordu . Başta sert olan öpüşü
Bir an yavaşladı gözlerini gözlerime dikti

İçeride sadece bizim kesik nefesimiz ve tutkulu bedenlerimiz doldurmuştu " seni öpmeme kızmadın değil mi ? "

" bunu öptükten sonra mi diyorsun meriç "

Güldü ve benide güldürdü. Elini yüzümden indirdi ve elimi tuttu " benimle gel .

Birlikte ikinci kata çıktık onun odası olduğunu düşündüğüm bir odaya girdik .
" meriç noldu "
" açelya birlikte yatalım mi "

" nee !! "

" uyumaktan bahsediyorum "

" haaa ... Tamam Olur "

Kız evi naz evidir mi demiştik .

Yatağa uzandık . Başımı meriç ' in göğsüne koydum . Konuşmadık sadece uzandık.
Birbirimize bir şey diyemedim sanki ne diyeceğimizi bilmiyorduk.

Uzun bir süre öyle hareketsiz kalınca üzerime uyku çöktü ve uyudum .

💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤

Sabah uyandığımda meriç yatakta yoktu.

" ay acaba bana kahvaltımı hazırlıyor " diye söylendim.

Yataktan kalkıp odanın içerisinde bulunan banyoya girdim fakat banyo banyo gibi durmuyordu. Het yer kan içindeydi hatta aynada bike kanla yazıldığını düşündüğüm bir yazı vardı

Şunu asla unutma gülerek benden aldıklarını
Gülerek kazanamazsın

Evet aynada bu söz yazıyordu .

Bu ne oluyordu şimdi . Banyodan çıkarak hemen aşağıya indim . Tum odalara bakiyordum fakat meriç ' e dair bir iz bile bulamadım . Taki 1. Kattaki banyoda birini görünceye dek .

" meriç "

Adam önünü döndüğünde meriç olmadığını anladım. Bu adam meriç dışında herkes olabilirdi .

Koşarak bahçeye çıktığımda adam arkadan " ya durursun yada sıkarım " dedi
Durmalıydım ama meriç nerdeydi .

Adama döndüğümde elindeki silahla içeriyi gösterdi.

Yavaş adımlarla içeriye girdim . Başka çarem yoktu yanında silah taşımıyordum ve olası bir kargaşada büyük bir ihtimalle geberirdim . Koltuğa oturduğumda adam konuşmaya başladı.

" meriç ' i boşuna arama çünkü kaçtı. Bir daha geri gelmemek üzere gitti . Geçen seferde böyle yapmıştı. Polise veya başka birine hiç bir şey anlatmazsan ölmezsin şimdi gidiyorum görüşürüz küçük kız "

Meriç gelmicek mi ? . meriç beni bırakmaz

Elbet gelicek kaç gün kaç ay kaç yıl olursa olsun gelicek

Meriç gelecek !!

4 ay sonra

Meriç gelmedi !!

Kaç aydır bekliyorum fakat gelmedi . Arkadaşlarımda ortalıkta yok nerdeler bilmiyorum .

Kendi evimde oturuyorum ve meriç i bekliyorum Çok zor . Gelmeyeceğini bildiğim halde onu beklemek çok zor . Ben ona aşık oldum ne kadar inkar etsende ben ona aşık oldum .
Niye gelmiyor ? Niye haber bile vermeden beni bırakıp gitti .

Aslında beni bırakmasından çok düşmanıyla bırakmasına üzüldüm o adam bana her şey yapabilirdi ama o bıraktı.

" çok kızgınım hep kızgın olucam "

Şuan meriç ' e saydırarak hazırlanıyordum çünkü kendimi bara atıcaktım evet çok iyi bir fikir değil mi ?

Elbisemi giyip evden çıktım . Telefonumdan taksi durağını arayıp taksi çağırdım .
Taksi 10 ,15 dk geldi . Bindiğimde belki barda karşılaşırız diye düşündüm.

Genelde böyle oluyordu

Barın önüne geldiğimde içeriye girmesem bile kapının önünden gelen içki kokuları yüzünden bara gitmekten vaz geçtim.

Olduğum yeri bilmediğim için rast gele yürümeye başladım. Yürüdükçe insanlarla karşılaşıyordum. Etraf gittikçe kalabalık oluyordu . Sahil gibi bir yere geldiğimde sevinmiştim çünkü deniz kokusu çok güzel di . Boş bir banka oturdum insanlar gülüyor eğleniyor sevgililer bir birine sarılıyor du .

Ne güzel değil mi ?

Sevgilileri gördükçe hevesim kaçıyordu deniz kokusu artık beni mutlu etmiyordu . Ayağa kalktım yola doğru bakınca arabadan inen efe ' yi gördüm burdaydı arabadan sonra furkan ' da çıkınca meriç in de burda olabileceğini düşündüm ama arabadan başka kimse çıkmadı.

Furkan ve efe karanlık hiç ışık yanmayan bir sokağa girince peşlerinden yavaşça ilerledim.

Onların girdiği sokağa girdim . ilerledikçe konuşma seslerini duyuyordum

" kendini ne sanıyorsun piç kurusu " meriç ' in sesi .

Asıl sensin piç kurusu

" pişman olacağın laflar etme bence meriç "
Bu ses bana tanıdık geliyor ama nerden

" hayla pismanlik diyor meriç " bunu söyleyen furkan dan başkası değildi.

" furkan sen zeki çocuksun söyle şuna yapacağı tek bir yanlış harekette ne oluyor"
Bu ses.... Allahım lütfen o olmasın

duvarın arkasından çıkarak " Eşkiyalığa devam bakıyorum "

Beni beklemedikleri için hepsi şaşırmıştı güldüm fakat gülüşüm bir anda soldu çünkü ayaklarının üstüne çömelen adam benim... benim BABAM ' dı

" açelya "

" ismimi ezberleme ve babamı rahat bırak "

Güldü " o biraz zor hem sen iyilik meleği bir ajan değil misin bak buda suçlu hadi görevini yap "

Güldüm ve ona doğru yaklaştım " çok mu masum gözüküyorum? Aslında evet masum gözüküyorum ama asla masum değilim " tam karşısında durdum ve elimle babamı göstererek konuşmaya devam ettim " bu adam yani benim BABAM' ın organize suç örgütlerinin başkanı yada başka bir deyişle lideri olduğunu biliyorum . Yani bir tek sen kendi çıkarların için ajan olmadın "

Şok olmuştu

O kadarda abartmasın canım sanki neyi açıkladık

Bölüm sonu geldi canlarım kitabın finaline son 5 bölüm kaldı belki dahada uzata bilirim ama suanki planına göre 20. Bölüm son bölüm olucak

Bu arada arkadaşlarınla yazdığımız bir kurgu var ilk bölümü yayında cuma günü yeni bölümü gelicek linki altta okumanızı tavsiye ederim

https://www.wattpad.com/story/365235250?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=library&wp_uname=SinemErva32

Link açamzsa

kitap adı = maziler
Profil = hulyakaratas2323

Gölgeler Ve Mafyalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin